Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto

Většina šoférů si myslí, že má jejich auto na šířku méně než ve skutečnosti. V průzkumu to zjistil rakouský autoklub ÖAMTC. Každý druhý dotázaný Rakušan se při odhadu svého vozu „sekl“ o 30 cm.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

potkal jsem tam blba v BMW SUV, který pro jistotu jel uprostřed těch 2 pruhů. Takže celou cestu blokoval levý pruh a to jen aby ho nepředjela úzká fabie.

Takže kvůli tomuhle idiotovi museli všichni 8 km jet 70-kou. Tak tomu se říká plynulost.

1 0
možnosti

To je dobrej nesmysl. Vidím to dnes a denně na silnicích. Většina řidičů oa na spis pocit že řídí kamion a není schopna jet uzsim pruhem.

1 0
možnosti

když vidím SUV v pravém pruhu na čáře, tak se předjíždí hůř než kamion :-(, když potkám na okresce terénní auto, tak na 50% neuhne a drží se hodně daleko od své krajnice, asi má strach, aby se pod ním neutrhla :-)

2 0
možnosti

Asi takhle: v zúžení je obvykle 80, kamiony jedou obvykle 85. Tak kam se cpát.

0 0
možnosti

Tak jeď v pravém mezi kamiony, nech ty rychlejší jet a je to v pořádku.

1 0
možnosti

P54e58t81r 69M32i38c66h72a47l

11. 8. 2017 17:31

Proč já vždycky narazím na ty, kteří si jenom myslí, že v tom levém pruhu umí jet?

3 0
možnosti

Levý pruh ve zúžení má mít 2,5m? Proč tedy jsou všude značky 2,2m?

0 1
možnosti

P71e42t96r 63M91i79c60h33a53l

11. 8. 2017 17:32

Protože to je rezerva, 15 cm na každou stranu.

4 0
možnosti

Největší nebezpečí je dlouhá doba a množství těch zúžení. Když vyfakturujeme desítky milionů korun za opravu, tak to nemůže být hotové za dva dny

0 0
možnosti

Všichni si zvykli jezdit uprostřed a pak, když si musí hlídat jednu stranu tak finýto. A když je ještě z druhý strany na půl metru auto, tak aorta jede naplno.

2 0
možnosti

Většina řidičů ani neví, že jejich auto má plynový pedál, zrcátka a blinkry, natož aby znala jeho rozměry...

2 0
možnosti

Blinkry věřím, ale bez plynového pedálu by se jaksi nerozjeli...

2 0
možnosti

Tak tento clanek by si hlavne meli precist vsichni zavodnici v dodavkach kuryrnich spolecnosti... Za posledni pulrok jsem pravidelne jezdil brno-praha i nekolikrat tydne a konkretne kuryrni dodavky (jejich ridici) jsou jedni z nejhorsich ucastniku provozu... Na volne dalnici bezne 150+ km/h ve zuzeni permanentne v levem pruhu 100km/h i vice... Co dodat

5 0
možnosti

U nich totiž nejvíc platí: Čas jsou peníze.

0 0
možnosti

Normální. na D1 v těch z ́ženích kde jsou sice dva pruhy ale hodně na těsno se snaží předjíždět kde kdo, klidně i široký kamiony atd... a když se tam nevejde tak začne problikávat dálkovejma, super taktika :D

Samozřejmě o nějaký dodržování 80 Km/h u těchto lidí nemůže být řeč

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...