Diskuze

Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto

Většina šoférů si myslí, že má jejich auto na šířku méně než ve skutečnosti. V průzkumu to zjistil rakouský autoklub ÖAMTC. Každý druhý dotázaný Rakušan se při odhadu svého vozu „sekl“ o 30 cm.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

potkal jsem tam blba v BMW SUV, který pro jistotu jel uprostřed těch 2 pruhů. Takže celou cestu blokoval levý pruh a to jen aby ho nepředjela úzká fabie.

Takže kvůli tomuhle idiotovi museli všichni 8 km jet 70-kou. Tak tomu se říká plynulost.

1 0
možnosti

To je dobrej nesmysl. Vidím to dnes a denně na silnicích. Většina řidičů oa na spis pocit že řídí kamion a není schopna jet uzsim pruhem.

1 0
možnosti

když vidím SUV v pravém pruhu na čáře, tak se předjíždí hůř než kamion :-(, když potkám na okresce terénní auto, tak na 50% neuhne a drží se hodně daleko od své krajnice, asi má strach, aby se pod ním neutrhla :-)

2 0
možnosti

Asi takhle: v zúžení je obvykle 80, kamiony jedou obvykle 85. Tak kam se cpát.

0 0
možnosti

Tak jeď v pravém mezi kamiony, nech ty rychlejší jet a je to v pořádku.

1 0
možnosti

P54e58t81r 69M32i38c66h72a47l

11. 8. 2017 17:31

Proč já vždycky narazím na ty, kteří si jenom myslí, že v tom levém pruhu umí jet?

3 0
možnosti

Levý pruh ve zúžení má mít 2,5m? Proč tedy jsou všude značky 2,2m?

0 1
možnosti

P71e42t96r 63M91i79c60h33a53l

11. 8. 2017 17:32

Protože to je rezerva, 15 cm na každou stranu.

4 0
možnosti

Největší nebezpečí je dlouhá doba a množství těch zúžení. Když vyfakturujeme desítky milionů korun za opravu, tak to nemůže být hotové za dva dny

0 0
možnosti

Všichni si zvykli jezdit uprostřed a pak, když si musí hlídat jednu stranu tak finýto. A když je ještě z druhý strany na půl metru auto, tak aorta jede naplno.

2 0
možnosti

Většina řidičů ani neví, že jejich auto má plynový pedál, zrcátka a blinkry, natož aby znala jeho rozměry...

2 0
možnosti

Blinkry věřím, ale bez plynového pedálu by se jaksi nerozjeli...

2 0
možnosti

Tak tento clanek by si hlavne meli precist vsichni zavodnici v dodavkach kuryrnich spolecnosti... Za posledni pulrok jsem pravidelne jezdil brno-praha i nekolikrat tydne a konkretne kuryrni dodavky (jejich ridici) jsou jedni z nejhorsich ucastniku provozu... Na volne dalnici bezne 150+ km/h ve zuzeni permanentne v levem pruhu 100km/h i vice... Co dodat

5 0
možnosti

U nich totiž nejvíc platí: Čas jsou peníze.

0 0
možnosti

Normální. na D1 v těch z ́ženích kde jsou sice dva pruhy ale hodně na těsno se snaží předjíždět kde kdo, klidně i široký kamiony atd... a když se tam nevejde tak začne problikávat dálkovejma, super taktika :D

Samozřejmě o nějaký dodržování 80 Km/h u těchto lidí nemůže být řeč

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...