Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Býci v české aréně: Lamborghini oficiálně

  13:02aktualizováno  13:02
Zájemci o býky ze Sant´Agata Bolognese už nemusí za nákupem vysněného čtyřkolového miláčka cestovat k západním sousedům. Začátkem května byla v pražských Vysočanech slavnostně otevřena oficiální prodejna vozů značky Lamborghini.

Lamborghini Gallardo Spyder | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Výhradním dovozcem vozů Lamborghini na český automobilový trh se dne 15.7. 2005 stala společnost Auto Exner, který mimo "obyčejnějších" značek koncernu VW prodává i britskou aristokracii jménem Bentley.

Pražské zastoupení je po moskevské prodejně teprve druhým oficiálním dealerstvím této proslulé italské automobilky na území střední a východní Evropy.

Při příležitosti otevření nového showroomu, který byl nákladným způsobem přizpůsoben nejnovější stylistice automobilky, byl na český trh oficiálně uveden i nejnovější počin automobilky s býkem ve znaku, otevřené Gallardo Spyder. Nejmladší lamborghini přijel představit sám prezident automobilky Stephan Winkelmann.

Čeští boháči mohou vybírat ze všech modelů ze Sant´Agata Bolognese. Nejlevnější v nabídce je pětisetkoňové gallardo za 128 000 euro (asi 4,3 milionu korun), Murciélago vyjde na 215 000 euro (7 213 000 Kč).

Od loňského července prodalo oficiální české zastoupení 8 vozů s býkem ve znaku, plán pro letošní rok kalkuluje se 14 vozy, včetně nového modelu Gallardo Spyder. Prodej lamborghini chce dovozce podpořit mimo jiné také účastí v prestižních závodech FIA GT na brněnském okruhu.

Gallardo Spyder v číslech

Motor

V10   4961 ccm
Výkon 382 kW / 520 koní
Maximální kroutící moment 510 Nm
Maximální rychlost se střechou 314 km / h
Maximální rychlost bez střechy 307 km / h
Zrychlení 0 – 100 km/h 4,3 s
Průměrná spotřeba 17,0 l / 100 km
Rozvor 2560 mm
Délka 4300 mm
Šířka 1900 mm
Výška 1184 mm 
Pohotovostní hmotnost 1570 kg
Objem palivové nádrže 80 litrů
Pneumatiky přední / zadní 235 / 35R19,  295 / 30R19
Cena   145 600 euro (4 885 000 vč. DPH)

Autoři:




Nejčtenější

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.