Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru

Na čínskou značku docela hezký sedan, řeknete si o konceptu Gac E-Jet. Jenže něco až moc připomíná. Základní linky totiž jako by z oka vypadly novému Mercedesu CLA a přední maska zase notně připomíná nové modely Volva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T94o10m71á61š 40J78u90r74e66č72k45a 3923472119783

po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.

0/0
31.1.2013 8:30

T46o60m43á64š 21V51a78l58d90e53r 7313140299

Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.;-)

0/0
26.1.2013 21:06

E57r72a46z53i56m 86G60o96l49d41s45t66e31i58n 6976705952785

http://auto.idnes.cz/mercedes-benz-cla-predstaveni-premiera-dyb-/ak_aktual.aspx?c=A130122_110454_ak_aktual_ada

0/0
26.1.2013 0:08


D77a18n65i84e49l 41K91r31o32n25e51r 7804174196747

Designove se mi velmi libi R^

+2/−2
25.1.2013 16:20

V93í36t 91K45u59č50e80r95a 6284969969882

Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)

+3/−1
25.1.2013 13:37

M92i80l86a94n 74Š53v94a63g72r33o14v60s35k63ý 9452549685348

Nepoužívaš furt plný výkon...

+1/0
25.1.2013 15:08

J36i91r60i 41S13i44m13a42k 9278678838873

8 minut a dvacet sekund presne na plny knedlik.

Ale "pri idealni jizde" prej na to ujedes 100km. ;-D

Takze si to v praxi podel "koeficientem marketingoveho prehaneni" 4x a jsi na tech realnych 25km , co jsem napsal o nekolik vlaken nize.

:-P

0/0
25.1.2013 15:08

T30o43m94á41š 39V44a63l84d41e65r 7783160549

Mě by to vyhovovalo. 25-40km na elektřinu do práce a na dálku si dovyrobit elektřinu motorem v optimálním provozu. Než bude vodíkový pohon, či palivové články, je toto jednoduché řešení v současnosti. A klidně by to mohl být diesel. Proto skoro milion za Amperu beru jako podraz Když náklady jsou o 30-50 haléřů nižší než u benzínu. Buď selhali účetní, inženýři, nebo marketing u GM. Něco podobného co udělali s EV1. Uživatelé byli spokojení a přesto jim stroje neprodali, nakonec vzali a sešrotovali.

0/0
26.1.2013 20:56

J70i31ř41í 20K94o15c35u37r92e70k 6155384615768

Vodík je jenom baterie, není to primární zdroj, nejprve se musí vyrobit. A když už spalovací motor > generátor > baterie tak rovnou na zemní plyn. Kdo má pořád čuchat ty saze a druhým benefitem je nulové riziko ropné havárie.

0/0
26.1.2013 22:44

J52a90n 41Š35p36e78c83i12á70n 2650920349109

EV1 bylo tak dobry ze ho museli stahnout, bylo nevyhodny pro ropny prumysel :D a kdyby ho nestahli, tak bychom dnes uz  benzinova auta zatracovali jako dnes zatracujeme dvoutaktová auta V

0/0
31.1.2013 17:08

J89i82ř91í 70K22o53c86u42r22e71k 6315314625578

Já vám nevím, proč pořád uvažujete jenom maximální výkon, když ho používáte méně než 1% času. Jezdíte za kupříkladu 7 litrů benzínu na 100 km. To je 7x33,5 MJ spalného tepla. Při ustálené rychlosti 100 km/h pracujeme s příkonem 23,45MJ/3600s= 0,065 MW = 65 kW. A teď si to vynásobte účinností motoru, která bude kolem 30%

+1/−1
26.1.2013 22:56

J60i37r72i 88S12i77m67a21k 9938108398513

a ja zase nevim, proc porad pocitate se 100% ucinnosti kapacity baterie, kdyz nikdy nedava max proudy az do vybiti na nulu, ale pri vybiti kolem 90% je uz nepouzitelna, kdyz v elektromobilu se po roce provozu ztrati az 25% kapacity baterii, kdyz ucinnost soustavy baterie - regulator - elektromotor je kolem 60%...

a v neposledni rade, kdyz ty baterie jsou tezke jako hovado, takze pokud lehke auto se spalovacim motorem jede typicky na ctvrt plynu, tak obezni elektromobil jede temer porad na maximum, notabene pokud potrebuje jeste topit a klimovat, tak ta energie mizi neskutecnym tempem.

V predminulem stoleti by to mozna bylo fajn vozitko, ale z dnesniho pohledu nanic.:-/

0/0
28.1.2013 7:09

P37e69t68r 60G75a27z70d14a 6448532119987

tipuju tě na koktu v dehtu na hlínách

0/0
28.1.2013 21:47

J91i84r74i 44S39i29m20a13k 9738308328743

Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.

:-(

Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.

Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.

A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .

:-/ Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu. :-/

+7/0
25.1.2013 13:27

V97í75t 89K56u42č78e88r91a 6414699269262

... a prodávat to do Ciny

+3/0
25.1.2013 15:18

M72i61r94e14k 60R57a22d17o35s72t96n27ý 5130337811736

... pro Čínu bude dodávat Afrika ... Evropu zachrání buď jen revoluce nebo válka ...

+1/0
25.1.2013 21:22

J35o77s16e47f 93L61e98b36d24u71š65k63a 4182673313685

A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km. ;-D

+5/−3
25.1.2013 12:38

J57i70r76i 33S15i52m25a17k 9258488348773

limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.

0/−2
25.1.2013 13:18

B74o58h54u61m14i49r 82M81a62l97ý 6312556377302

Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?

Hezký den

+10/−3
25.1.2013 12:31

A62r68n49o15š61t 39S58t78á91r77e37k 4382170385604

Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...

+3/0
25.1.2013 11:41

J71i30r29i 13S23i97m56a92k 9738298338383

v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem. ;-)

0/0
25.1.2013 13:30

J21o56s32e71f 74N23o74s33k87a 8133215513457

Spolupráce benzinového motoru bude inteligentnější, než Vaše představa plného nahrazení vybité baterie. Tzn. baterie se nenechá vybít na minimum, ale bude se dobíjet na nějakou zvolenou rezervu. Ta by měla poté pokrýt výkonové špičky, například při cestě do kopce.

0/0
27.1.2013 15:05

J10i74r68i 36S22i54m74a33k 9468598348173

takovy vylet na dalnici je jedna kontinualni vykonova spicka. Takze jedine kde to ma smysl je mesto. A ve meste je zase treba hodne topit klimovat vetrat protoze typicky clovek leze do rozehrateho/ vymrzeho auta a chce si ho co nejdriv vytemperovat. A taky se po meste dost hledi na cas, takze neni prilis realne co chvili parkovat nekde u nabijecky. Myslim, ze to fakt neni dobry napad... tahat v aute baterky.

Staci mi, ze uz tak musimpichnou den co den na nabijecku smartphona, jinak mi neprezije. Kdybych mel to same delat s autem, tak radsi chodim pesky ;-)

0/0
28.1.2013 7:24

P27e50t72r 15G75a74z85d38a 6108462329697

to je tanejhrubší ignorance co sem dneska viděl

každý přece ví, že motor, který pohání generátor, mu dá tolik výkonu, že ten elektro motor může jet pořád na max, a spotřeba pouze 1.9 litru na 100

kam se hrabe váš dehet Rv

0/0
28.1.2013 21:52

M15i62r25o42s15l72a68v 18B76u67d22a 9322862657612

Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi 8-oProstě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.

+4/−3
25.1.2013 11:24

P73a57v15e73l 96P96o63s56p71í12š27i22l 5386351229449

Jsem jediný, kdo s uvedeným modelem Mercedesu nevidí vůbec žádnou podobu???? Volvo v přední masce je bez diskuze, ale řekněte mi, prosím, pane Nováku, které základní linky vypadly tomu Merglu z reflektoru?

+9/−3
25.1.2013 10:14

L62u52k98á30š 59H39a42v27l73í89č25e39k 6598372493278

4 kola a volant, jasná podoba, ne? Jinak - moc hezká studie, bez ironie a despektu.

+11/−3
25.1.2013 10:37

V19a22c21l80a94v 72C34h71a50l15o52u39p87k60a 6394825631320

Naprostý souhlas, z mercedesu toho tam moc nevidím..

Zato zadek mi velice připomíná starou Mazdu 323f (http://all-carz.com/data_images/mazda-323f-ba/mazda-323f-ba-05.jpg), jen trochu oprášenou/zmodernizovanou.. Možná nějaký nový model mazdy je ještě podobnější (nevím, nesleduju), ale 323f bylo první co mi naskočilo při pohledu na tohohle číňana...

Ale koukat se na to docela i dá, celkem se snažej, kluci šimkoocí:-)

+5/0
25.1.2013 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.