Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru

Na čínskou značku docela hezký sedan, řeknete si o konceptu Gac E-Jet. Jenže něco až moc připomíná. Základní linky totiž jako by z oka vypadly novému Mercedesu CLA a přední maska zase notně připomíná nové modely Volva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T24o23m76á81š 36J81u26r94e23č91k96a 3753562549893

po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.

0/0
31.1.2013 8:30

T53o97m18á25š 90V17a72l93d54e20r 7753360519

Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.;-)

0/0
26.1.2013 21:06

E15r63a77z14i64m 12G44o41l47d70s33t50e29i31n 6706605542735

http://auto.idnes.cz/mercedes-benz-cla-predstaveni-premiera-dyb-/ak_aktual.aspx?c=A130122_110454_ak_aktual_ada

0/0
26.1.2013 0:08

D70a58n49i22e49l 56K97r32o86n84e95r 7324364516547

Designove se mi velmi libi R^

+2/−2
25.1.2013 16:20

V86í32t 84K15u95č21e33r33a 6304769259182

Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)

+3/−1
25.1.2013 13:37

M78i87l23a49n 46Š66v36a69g28r66o48v85s88k75ý 9652919345528

Nepoužívaš furt plný výkon...

+1/0
25.1.2013 15:08

J44i17r36i 78S50i36m53a87k 9408288808663

8 minut a dvacet sekund presne na plny knedlik.

Ale "pri idealni jizde" prej na to ujedes 100km. ;-D

Takze si to v praxi podel "koeficientem marketingoveho prehaneni" 4x a jsi na tech realnych 25km , co jsem napsal o nekolik vlaken nize.

:-P

0/0
25.1.2013 15:08

T46o55m78á19š 61V89a28l32d30e84r 7963720529

Mě by to vyhovovalo. 25-40km na elektřinu do práce a na dálku si dovyrobit elektřinu motorem v optimálním provozu. Než bude vodíkový pohon, či palivové články, je toto jednoduché řešení v současnosti. A klidně by to mohl být diesel. Proto skoro milion za Amperu beru jako podraz Když náklady jsou o 30-50 haléřů nižší než u benzínu. Buď selhali účetní, inženýři, nebo marketing u GM. Něco podobného co udělali s EV1. Uživatelé byli spokojení a přesto jim stroje neprodali, nakonec vzali a sešrotovali.

0/0
26.1.2013 20:56

J15i42ř59í 42K11o10c47u88r97e19k 6305664905478

Vodík je jenom baterie, není to primární zdroj, nejprve se musí vyrobit. A když už spalovací motor > generátor > baterie tak rovnou na zemní plyn. Kdo má pořád čuchat ty saze a druhým benefitem je nulové riziko ropné havárie.

0/0
26.1.2013 22:44

J33a23n 89Š70p51e95c72i14á55n 2440690519629

EV1 bylo tak dobry ze ho museli stahnout, bylo nevyhodny pro ropny prumysel :D a kdyby ho nestahli, tak bychom dnes uz  benzinova auta zatracovali jako dnes zatracujeme dvoutaktová auta V

0/0
31.1.2013 17:08

J33i81ř65í 66K34o19c83u53r62e47k 6755454865708

Já vám nevím, proč pořád uvažujete jenom maximální výkon, když ho používáte méně než 1% času. Jezdíte za kupříkladu 7 litrů benzínu na 100 km. To je 7x33,5 MJ spalného tepla. Při ustálené rychlosti 100 km/h pracujeme s příkonem 23,45MJ/3600s= 0,065 MW = 65 kW. A teď si to vynásobte účinností motoru, která bude kolem 30%

+1/−1
26.1.2013 22:56

J86i51r37i 90S58i46m69a95k 9838378328813

a ja zase nevim, proc porad pocitate se 100% ucinnosti kapacity baterie, kdyz nikdy nedava max proudy az do vybiti na nulu, ale pri vybiti kolem 90% je uz nepouzitelna, kdyz v elektromobilu se po roce provozu ztrati az 25% kapacity baterii, kdyz ucinnost soustavy baterie - regulator - elektromotor je kolem 60%...

a v neposledni rade, kdyz ty baterie jsou tezke jako hovado, takze pokud lehke auto se spalovacim motorem jede typicky na ctvrt plynu, tak obezni elektromobil jede temer porad na maximum, notabene pokud potrebuje jeste topit a klimovat, tak ta energie mizi neskutecnym tempem.

V predminulem stoleti by to mozna bylo fajn vozitko, ale z dnesniho pohledu nanic.:-/

0/0
28.1.2013 7:09

P98e93t65r 87G16a85z80d69a 6758252309417

tipuju tě na koktu v dehtu na hlínách

0/0
28.1.2013 21:47

J59i55r65i 29S46i88m95a48k 9648748598753

Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.

:-(

Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.

Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.

A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .

:-/ Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu. :-/

+7/0
25.1.2013 13:27

V40í19t 38K21u28č30e87r63a 6694149339552

... a prodávat to do Ciny

+3/0
25.1.2013 15:18

M58i59r57e88k 69R33a44d89o56s14t64n76ý 5630597601466

... pro Čínu bude dodávat Afrika ... Evropu zachrání buď jen revoluce nebo válka ...

+1/0
25.1.2013 21:22

J54o60s56e67f 69L50e90b24d35u69š37k38a 4112703783265

A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km. ;-D

+5/−3
25.1.2013 12:38

J61i31r41i 58S95i88m68a46k 9858268908193

limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.

0/−2
25.1.2013 13:18

B23o39h96u12m11i73r 32M76a78l39ý 6292296877462

Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?

Hezký den

+10/−3
25.1.2013 12:31

A25r54n16o87š24t 88S45t10á60r33e34k 4802960875234

Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...

+3/0
25.1.2013 11:41

J52i96r16i 60S75i70m16a70k 9818158178533

v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem. ;-)

0/0
25.1.2013 13:30

J38o35s15e20f 14N33o75s72k90a 8583135413657

Spolupráce benzinového motoru bude inteligentnější, než Vaše představa plného nahrazení vybité baterie. Tzn. baterie se nenechá vybít na minimum, ale bude se dobíjet na nějakou zvolenou rezervu. Ta by měla poté pokrýt výkonové špičky, například při cestě do kopce.

0/0
27.1.2013 15:05

J51i80r16i 28S32i20m96a69k 9308528738623

takovy vylet na dalnici je jedna kontinualni vykonova spicka. Takze jedine kde to ma smysl je mesto. A ve meste je zase treba hodne topit klimovat vetrat protoze typicky clovek leze do rozehrateho/ vymrzeho auta a chce si ho co nejdriv vytemperovat. A taky se po meste dost hledi na cas, takze neni prilis realne co chvili parkovat nekde u nabijecky. Myslim, ze to fakt neni dobry napad... tahat v aute baterky.

Staci mi, ze uz tak musimpichnou den co den na nabijecku smartphona, jinak mi neprezije. Kdybych mel to same delat s autem, tak radsi chodim pesky ;-)

0/0
28.1.2013 7:24

P72e29t81r 18G83a34z82d17a 6458162739557

to je tanejhrubší ignorance co sem dneska viděl

každý přece ví, že motor, který pohání generátor, mu dá tolik výkonu, že ten elektro motor může jet pořád na max, a spotřeba pouze 1.9 litru na 100

kam se hrabe váš dehet Rv

0/0
28.1.2013 21:52

M23i29r56o30s25l32a93v 92B73u94d33a 9892102517582

Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi 8-oProstě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.

+4/−3
25.1.2013 11:24

P93a19v82e17l 82P40o57s40p14í93š63i17l 5336301349299

Jsem jediný, kdo s uvedeným modelem Mercedesu nevidí vůbec žádnou podobu???? Volvo v přední masce je bez diskuze, ale řekněte mi, prosím, pane Nováku, které základní linky vypadly tomu Merglu z reflektoru?

+9/−3
25.1.2013 10:14

L44u17k59á15š 12H63a76v53l97í57č80e87k 6778942903178

4 kola a volant, jasná podoba, ne? Jinak - moc hezká studie, bez ironie a despektu.

+11/−3
25.1.2013 10:37

V41a74c87l96a61v 98C90h24a64l88o51u36p60k25a 6694715491740

Naprostý souhlas, z mercedesu toho tam moc nevidím..

Zato zadek mi velice připomíná starou Mazdu 323f (http://all-carz.com/data_images/mazda-323f-ba/mazda-323f-ba-05.jpg), jen trochu oprášenou/zmodernizovanou.. Možná nějaký nový model mazdy je ještě podobnější (nevím, nesleduju), ale 323f bylo první co mi naskočilo při pohledu na tohohle číňana...

Ale koukat se na to docela i dá, celkem se snažej, kluci šimkoocí:-)

+5/0
25.1.2013 10:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.