Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru

Na čínskou značku docela hezký sedan, řeknete si o konceptu Gac E-Jet. Jenže něco až moc připomíná. Základní linky totiž jako by z oka vypadly novému Mercedesu CLA a přední maska zase notně připomíná nové modely Volva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T88o24m44á26š 89J74u26r36e69č88k65a 3653942979353

po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.

0/0
31.1.2013 8:30

T80o31m64á66š 19V65a58l20d21e57r 7783340929

Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.;-)

0/0
26.1.2013 21:06

E94r65a81z94i46m 82G57o50l29d86s26t44e90i56n 6156465642395

http://auto.idnes.cz/mercedes-benz-cla-predstaveni-premiera-dyb-/ak_aktual.aspx?c=A130122_110454_ak_aktual_ada

0/0
26.1.2013 0:08

D35a71n94i17e30l 91K78r86o19n92e57r 7614314526917

Designove se mi velmi libi R^

+2/−2
25.1.2013 16:20

V67í84t 50K11u49č30e13r50a 6304439659342

Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)

+3/−1
25.1.2013 13:37

M41i47l70a50n 88Š29v78a90g25r10o47v14s60k51ý 9542249715108

Nepoužívaš furt plný výkon...

+1/0
25.1.2013 15:08

J27i47r94i 41S49i36m70a80k 9398978868103

8 minut a dvacet sekund presne na plny knedlik.

Ale "pri idealni jizde" prej na to ujedes 100km. ;-D

Takze si to v praxi podel "koeficientem marketingoveho prehaneni" 4x a jsi na tech realnych 25km , co jsem napsal o nekolik vlaken nize.

:-P

0/0
25.1.2013 15:08

T53o27m11á22š 86V71a19l54d53e11r 7793970769

Mě by to vyhovovalo. 25-40km na elektřinu do práce a na dálku si dovyrobit elektřinu motorem v optimálním provozu. Než bude vodíkový pohon, či palivové články, je toto jednoduché řešení v současnosti. A klidně by to mohl být diesel. Proto skoro milion za Amperu beru jako podraz Když náklady jsou o 30-50 haléřů nižší než u benzínu. Buď selhali účetní, inženýři, nebo marketing u GM. Něco podobného co udělali s EV1. Uživatelé byli spokojení a přesto jim stroje neprodali, nakonec vzali a sešrotovali.

0/0
26.1.2013 20:56

J94i84ř32í 63K53o87c62u24r58e62k 6365364535468

Vodík je jenom baterie, není to primární zdroj, nejprve se musí vyrobit. A když už spalovací motor > generátor > baterie tak rovnou na zemní plyn. Kdo má pořád čuchat ty saze a druhým benefitem je nulové riziko ropné havárie.

0/0
26.1.2013 22:44

J26a33n 86Š16p90e29c16i54á93n 2130800539769

EV1 bylo tak dobry ze ho museli stahnout, bylo nevyhodny pro ropny prumysel :D a kdyby ho nestahli, tak bychom dnes uz  benzinova auta zatracovali jako dnes zatracujeme dvoutaktová auta V

0/0
31.1.2013 17:08

J29i85ř76í 63K92o16c77u34r76e18k 6545134545498

Já vám nevím, proč pořád uvažujete jenom maximální výkon, když ho používáte méně než 1% času. Jezdíte za kupříkladu 7 litrů benzínu na 100 km. To je 7x33,5 MJ spalného tepla. Při ustálené rychlosti 100 km/h pracujeme s příkonem 23,45MJ/3600s= 0,065 MW = 65 kW. A teď si to vynásobte účinností motoru, která bude kolem 30%

+1/−1
26.1.2013 22:56

J83i30r40i 94S30i67m65a63k 9608508298353

a ja zase nevim, proc porad pocitate se 100% ucinnosti kapacity baterie, kdyz nikdy nedava max proudy az do vybiti na nulu, ale pri vybiti kolem 90% je uz nepouzitelna, kdyz v elektromobilu se po roce provozu ztrati az 25% kapacity baterii, kdyz ucinnost soustavy baterie - regulator - elektromotor je kolem 60%...

a v neposledni rade, kdyz ty baterie jsou tezke jako hovado, takze pokud lehke auto se spalovacim motorem jede typicky na ctvrt plynu, tak obezni elektromobil jede temer porad na maximum, notabene pokud potrebuje jeste topit a klimovat, tak ta energie mizi neskutecnym tempem.

V predminulem stoleti by to mozna bylo fajn vozitko, ale z dnesniho pohledu nanic.:-/

0/0
28.1.2013 7:09

P30e57t18r 18G68a69z46d20a 6378472509187

tipuju tě na koktu v dehtu na hlínách

0/0
28.1.2013 21:47

J32i80r13i 62S95i92m90a84k 9338628528933

Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.

:-(

Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.

Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.

A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .

:-/ Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu. :-/

+7/0
25.1.2013 13:27

V53í82t 54K32u29č20e77r18a 6924569959492

... a prodávat to do Ciny

+3/0
25.1.2013 15:18

M86i35r98e31k 31R50a86d86o37s48t20n96ý 5140237681176

... pro Čínu bude dodávat Afrika ... Evropu zachrání buď jen revoluce nebo válka ...

+1/0
25.1.2013 21:22

J67o74s13e10f 47L40e98b74d23u50š70k50a 4222503853105

A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km. ;-D

+5/−3
25.1.2013 12:38

J40i26r74i 68S53i80m86a29k 9498828868853

limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.

0/−2
25.1.2013 13:18

B17o51h31u81m79i77r 42M78a15l35ý 6972746837232

Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?

Hezký den

+10/−3
25.1.2013 12:31

A30r90n33o21š28t 82S67t32á77r63e39k 4812300595334

Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...

+3/0
25.1.2013 11:41

J80i28r66i 61S66i94m17a25k 9718758378373

v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem. ;-)

0/0
25.1.2013 13:30

J64o19s16e15f 56N84o85s57k19a 8643205113657

Spolupráce benzinového motoru bude inteligentnější, než Vaše představa plného nahrazení vybité baterie. Tzn. baterie se nenechá vybít na minimum, ale bude se dobíjet na nějakou zvolenou rezervu. Ta by měla poté pokrýt výkonové špičky, například při cestě do kopce.

0/0
27.1.2013 15:05

J35i83r70i 13S24i27m21a47k 9718898628323

takovy vylet na dalnici je jedna kontinualni vykonova spicka. Takze jedine kde to ma smysl je mesto. A ve meste je zase treba hodne topit klimovat vetrat protoze typicky clovek leze do rozehrateho/ vymrzeho auta a chce si ho co nejdriv vytemperovat. A taky se po meste dost hledi na cas, takze neni prilis realne co chvili parkovat nekde u nabijecky. Myslim, ze to fakt neni dobry napad... tahat v aute baterky.

Staci mi, ze uz tak musimpichnou den co den na nabijecku smartphona, jinak mi neprezije. Kdybych mel to same delat s autem, tak radsi chodim pesky ;-)

0/0
28.1.2013 7:24

P46e55t57r 20G83a28z63d42a 6968202239227

to je tanejhrubší ignorance co sem dneska viděl

každý přece ví, že motor, který pohání generátor, mu dá tolik výkonu, že ten elektro motor může jet pořád na max, a spotřeba pouze 1.9 litru na 100

kam se hrabe váš dehet Rv

0/0
28.1.2013 21:52

M53i38r25o94s75l61a76v 13B49u50d29a 9332262617482

Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi 8-oProstě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.

+4/−3
25.1.2013 11:24

P38a80v79e54l 35P87o50s24p87í75š43i95l 5206801849709

Jsem jediný, kdo s uvedeným modelem Mercedesu nevidí vůbec žádnou podobu???? Volvo v přední masce je bez diskuze, ale řekněte mi, prosím, pane Nováku, které základní linky vypadly tomu Merglu z reflektoru?

+9/−3
25.1.2013 10:14

L59u31k92á98š 74H76a91v23l54í38č23e93k 6648752133848

4 kola a volant, jasná podoba, ne? Jinak - moc hezká studie, bez ironie a despektu.

+11/−3
25.1.2013 10:37

V94a76c49l53a31v 75C26h11a71l52o54u45p53k67a 6764375711570

Naprostý souhlas, z mercedesu toho tam moc nevidím..

Zato zadek mi velice připomíná starou Mazdu 323f (http://all-carz.com/data_images/mazda-323f-ba/mazda-323f-ba-05.jpg), jen trochu oprášenou/zmodernizovanou.. Možná nějaký nový model mazdy je ještě podobnější (nevím, nesleduju), ale 323f bylo první co mi naskočilo při pohledu na tohohle číňana...

Ale koukat se na to docela i dá, celkem se snažej, kluci šimkoocí:-)

+5/0
25.1.2013 10:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.