Diskuze
Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru
Děkujeme za pochopení.
T31o84m31á60š 60J68u73r21e18č91k62a
po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.
T34o37m78á61š 62V17a25l31d44e72r
Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.
V75í54t 28K96u91č57e88r43a
Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)
M58i74l26a98n 61Š62v41a33g53r96o52v12s23k52ý
Nepoužívaš furt plný výkon...
J82i61r30i 61S14i51m59a56k
Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.
Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.
Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.
A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .
Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu.
J12o62s35e77f 36L30e82b42d92u58š47k60a
A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km.
J71i73r12i 52S16i33m70a66k
limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.
B75o39h53u47m82i11r 36M65a94l81ý
Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?
Hezký den
A31r53n64o87š94t 89S76t45á25r62e77k
Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...
J87i68r55i 14S97i84m73a57k
v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem.
M61i72r17o26s11l89a72v 18B87u93d34a
Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi Prostě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...