Diskuze
Seat Leon dostane lepší zadní nápravu za příplatek, octavia ne
Děkujeme za pochopení.
P81e72t47r 69N38e95s13v64a26d58b50a
Zoufalý krok k záchraně Seatu. Ten kdo autům rozumí zadní nápravu neřeší. Ten kdo jim nerozumí hltá podobné články....
T36o52m60á52š 56V68a97l86d71e81r
Škoda, že Škoda nedává zákazníkovi možnost vybrat si, co by chtěl sám. Chápu, že firemní prodeje jsou neosobní a tak nějak průměrné.ale samotný zákazník by měl možnost si vybrat. A ta změna není nijak náročná, když ji montují na výkonnější auta
F67r17a15n51t25i18s12e39k 13H51o28n93s33a
Škoda by zákazníkovi určitě vybrat dala, ale VW nechce, aby Octavia konkurovala Golfu...
J49a58n 74K33r50p35e66c
jeste se tady zapomela zminit jedna veika vyhoda tuhe zadni napravy. a to ze kdyz ji byt i malo zborite, tak ji menite celou. tedy i z te strany ktera byla nedodtcena. ale jak jsem se dozvedel nekde v nejake reakci na muj prispevek, vlastne staci nalisovat nejake gumy, at uz tim odbornym terminem myslel cokoliv...
T61o26m86á39š 78V85a72l52d24e47r
Tak to sorry. Měl jsem na mysli výměna silentbloků v uchycení celé nápravy. Pro upřesnění na levé a pravé straně upevnění nápravy a je tam velký šroub. (uchycení tlumiče nemám na mysli) A to je vše co jsem měnil kromě tlumičů na nápravě kyvné (vlečené). A zbořit tuto nápravu je dost obtížné, (ještě jsem o tomto případu neslyšel) kromě dost velké nehody.
M51a43r53t24i64n 41P27o22l87á10k
Mě spíše zaráží, že i přes rádoby prostorově úspornou zadní nápravu a mezigeneračně zvětšenou celkovou šířku auta nepřibyl v kufru na šířku ani centimetr. Jsou auta, která mají při obdobné šířce mezi podběhy mnohem větší prostor. Tady něco chytré hlavy ve vývoji podvozků nezvládly (nebo se na to prostě vykašlaly).
A na to, o kolik se celé auto natáhlo i na délku, ten kufr (i přes kecy o rekordním objemu) o moc větší oproti minulé generaci není. Zvlášť ve světle toho, jak se lidi z VW při představení nové platformy oháněli např. i změněným sklonem motorů za účelem zkrácení předního převisu.
J22i16ř31í 41S29c69h12w96a92c73h
a není to proto, že se výrazně zvětšil prostor pro posádku?
J45i45r25i 15F90i28n21k
. "Zákazníci, kteří auta kupují, toto vůbec neřeší," souhlasí s ním Radek Donner, šéf prodeje velkého pražského dealerství škodovek NH Car
Zákazníci jsou z 90 ti procent fleet manageři kteří mají jiná kriteria než dobro těch kteří těmi auty budou jezdit, takže věřím že přínos lepší zadní nápravy opravdu neřeší..Octavia bude dál na špici v prodejích, i když její řiciči budou jezdit s kyselými výrazy...
M46i31c39h85a88l 14Z76e60t79e76k
To je jen důkaz toho, že český knedlík vybírá auto podle dvou kritérií:
1) baťoh za zadními koly musí být co největší
2) musí to žrát max. 5l řepkáče/100 km.
Pak to může mít klidně i nápravy ze žebřiňáku a dřevěný loukotě...
L27u57m20í62r 35V40i49t19h65a
Myslím, že lidi vůbec netuší, proč vlastně to jejich auto jezdí. A ani není, kdo by jim to trošku vysvětlil.
Nedávno jsem byl v Toyotě v Průhonicích v servisu, a protože jsem měl čas, kouknul jsem se na showroom. Měli tam vystaveného Landcruisera, tak jsem se zeptal prodavače v kvádru, zda má ten LC vzadu tuhou nápravu. Na to mi onen úslužný prodavač řekl, že určitě ne, že to má velmi měkké odpružení...
Jezdil jsem s lecčíms, a troufám si tvrdit, že nejlepší podvozek ze všech aut, se kterými jsem dlouhodobě jezdil, měl Ford Focus/Mazda 323. Jezdil jsem s obojím a bylo to fajn svezení.
A37n18t73o23n15í75n 65S69e49b33e12r53a
Torzní příčka v zadu není špatná, aspoň se tím nemusí celou životnost vozu nic dělat.
J80a49n 92K28r78p45e62c
haaaaa ha ha haaa ha haaaaa...... jen obcas celou napravu vymenit...
J83i65ř80í 62K23o86c15u69r39e68k
Co bude v příštím modelu? Bubnové brzdy vpředu? Je to levnější ...
P40e70t61r 51M67i20c14h51a43l
Málem bylo pivo vyprklé na klávesnici.
P96e64t90r 25M17i21c27h19a32l
99% řidičů stejně nepozná mezi těmi nápravami rozdíl. Měl jsem Seat Leon první generace s vlečenou nápravou a nikdy jsem nenašel u toho auta jeho horní limit, nešlo utrhnout.
P51e75t83r 19S32t87e52j52s92k59a91l
"A tak třeba aktuální Honda Civic s "primitivnějším" podvozkem, ovšem po pečlivém ladění, jízdními vlastnostmi exceluje a rozhodně poráží i "víceprvkovou" konkurenci. Konstruktéři Hondy si dokonce troufají nechat torzní příčku i u vrcholového modelu Civic Type R, který má mít podle posledních zpráv výkon přes 280 koní."
"Její neduh se pozná nejlépe při přejezdu nerovnosti v zatáčce.
Při vývoji se to řeší přitvrzením odpružení, tedy omezením zdvihu kola."
Presne takhle to resi Civic predesle (nevim, jak je na tom aktualni) generace. Jezdi slusne, ale i pekelne tvrde, jako rebrinak.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!