Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Seat Leon dostane lepší zadní nápravu za příplatek, octavia ne

Sofistikovaná víceprvková zadní náprava je pro kompaktní modely koncernu VW vyhrazena jen pro vrcholová provedení. Dvojče octavie Seat Leon však dostane od května 2014 lepší zadní nápravu za příplatek i pro slabší provedení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Zoufalý krok k záchraně Seatu. Ten kdo autům rozumí zadní nápravu neřeší. Ten kdo jim nerozumí hltá podobné články....

0 0
možnosti
TV

Škoda, že Škoda nedává zákazníkovi možnost vybrat si, co by chtěl sám. Chápu, že firemní prodeje jsou neosobní a tak nějak průměrné.ale samotný zákazník by měl možnost si vybrat. A ta změna není nijak náročná, když ji montují na výkonnější auta

0 0
možnosti
FH

Škoda by zákazníkovi určitě vybrat dala, ale VW nechce, aby Octavia konkurovala Golfu...

3 0
možnosti
JK

J49a58n 74K33r50p35e66c

27. 11. 2013 11:21

jeste se tady zapomela zminit jedna veika vyhoda tuhe zadni napravy. a to ze kdyz ji byt i malo zborite, tak ji menite celou. tedy i z te strany ktera byla nedodtcena. ale jak jsem se dozvedel nekde v nejake reakci na muj prispevek, vlastne staci nalisovat nejake gumy, at uz tim odbornym terminem myslel cokoliv...

0 0
možnosti
TV

Tak to sorry. Měl jsem na mysli výměna silentbloků v uchycení celé nápravy. Pro upřesnění na levé a pravé straně upevnění nápravy a je tam velký šroub:-). (uchycení tlumiče nemám na mysli) A to je vše co jsem měnil kromě tlumičů na nápravě kyvné (vlečené). A zbořit tuto nápravu je dost obtížné, (ještě jsem o tomto případu neslyšel) kromě dost velké nehody.

0 0
možnosti
MP

Mě spíše zaráží, že i přes rádoby prostorově úspornou zadní nápravu a mezigeneračně zvětšenou celkovou šířku auta nepřibyl v kufru na šířku ani centimetr. Jsou auta, která mají při obdobné šířce mezi podběhy  mnohem větší prostor. Tady něco chytré hlavy ve vývoji podvozků nezvládly (nebo se na to prostě vykašlaly).

A na to, o kolik se celé auto natáhlo i na délku, ten kufr (i přes kecy o rekordním objemu) o moc větší oproti minulé generaci není. Zvlášť ve světle toho, jak se lidi z VW při představení nové platformy oháněli např. i změněným sklonem motorů za účelem zkrácení předního převisu.

0 0
možnosti
JS

a není to proto, že se výrazně zvětšil prostor pro posádku?

0 0
možnosti
JF

J45i45r25i 15F90i28n21k

26. 11. 2013 21:23

. "Zákazníci, kteří auta kupují, toto vůbec neřeší," souhlasí s ním Radek Donner, šéf prodeje velkého pražského dealerství škodovek NH Car

Zdroj: http://auto.idnes.cz/naprava-skoda-octavia-seat-leon-d3g-/automoto.aspx?c=A131126_164410_automoto_fdv

Zákazníci jsou  z 90 ti procent fleet manageři kteří mají jiná kriteria než dobro těch kteří těmi auty budou jezdit, takže věřím že přínos lepší zadní nápravy opravdu neřeší..Octavia bude dál na špici v prodejích, i když její řiciči budou jezdit s kyselými výrazy...

4 0
možnosti
MZ

To je jen důkaz toho, že český knedlík vybírá auto podle dvou kritérií:

1) baťoh za zadními koly musí být co největší

2) musí to žrát max. 5l řepkáče/100 km.

Pak to může mít klidně i nápravy ze žebřiňáku a dřevěný loukotě...:-P

3 4
možnosti
LV

Myslím, že lidi vůbec netuší, proč vlastně to jejich auto jezdí. A ani není, kdo by jim to trošku vysvětlil.

Nedávno jsem byl v Toyotě v Průhonicích v servisu, a protože jsem měl čas, kouknul jsem se na showroom. Měli tam vystaveného Landcruisera, tak jsem se zeptal prodavače v kvádru, zda má ten LC vzadu tuhou nápravu. Na to mi onen úslužný prodavač řekl, že určitě ne, že to má velmi měkké odpružení...

Jezdil jsem s lecčíms, a troufám si tvrdit, že nejlepší podvozek ze všech aut, se kterými jsem dlouhodobě jezdil, měl Ford Focus/Mazda 323. Jezdil jsem s obojím a bylo to fajn svezení.

3 0
možnosti
AS

Torzní příčka v zadu není špatná, aspoň se  tím nemusí celou životnost vozu nic dělat. R^

1 1
možnosti
JK

J80a49n 92K28r78p45e62c

27. 11. 2013 8:39

haaaaa ha ha haaa ha haaaaa...... jen obcas celou napravu vymenit...

2 1
možnosti
JK

Co bude v příštím modelu? Bubnové brzdy vpředu? Je to levnější ...

9 1
možnosti
PM

P40e70t61r 51M67i20c14h51a43l

26. 11. 2013 20:01

Málem bylo pivo vyprklé na klávesnici. ;-D

1 1
možnosti
PM

P96e64t90r 25M17i21c27h19a32l

26. 11. 2013 19:19

99% řidičů stejně nepozná mezi těmi nápravami rozdíl. Měl jsem Seat Leon první generace s vlečenou nápravou a nikdy jsem nenašel u toho auta jeho horní limit, nešlo utrhnout.

2 3
možnosti
PS

"A tak třeba aktuální Honda Civic s "primitivnějším" podvozkem, ovšem po pečlivém ladění, jízdními vlastnostmi exceluje a rozhodně poráží i "víceprvkovou" konkurenci. Konstruktéři Hondy si dokonce troufají nechat torzní příčku i u vrcholového modelu Civic Type R, který má mít podle posledních zpráv výkon přes 280 koní."

"Její neduh se pozná nejlépe při přejezdu nerovnosti v zatáčce. 

Při vývoji se to řeší přitvrzením odpružení, tedy omezením zdvihu kola."

Presne takhle to resi Civic predesle (nevim, jak je na tom aktualni) generace. Jezdi slusne, ale i pekelne tvrde, jako rebrinak.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!