Diskuze
Německé dálniční známky pro cizince budou i týdenní a měsíční
Děkujeme za pochopení.
P23e41t92r 72T34y49č59k61a
Tento problém by tak Dobrindt mohl vyřešit zamýšleným plánem, který kombinuje snížení daně z motorového vozidla a slevu na mýtném.
Počítám, že na to vznikne nový úřad.
M55i82c17h19a52l 14Z48e41t97e59k
Dálniční poplatky pro osobní vozy jsou hloupost všude.
L52u66k21á72š 41V40a64ň46u56r21a
Nejlepší by bylo silniční daň zahrnout do ceny paliva. Čím větší spotřeba, tím vyšší daň.
M47i79r16o70s10l55a64v 53S29t15e15i33n96e83r
Paní Monique Daalenque hrozí, že Holanďani budou jezdit v Holandsku. Prosím, ale jak chtějí vozit květiny třeba do Prahy? Náklaďáky už platí dost dlouho, ale paní Monique to zřejmě ušlo. Jinak šetrným Holanďanům doporučuji: poznejte svoji vlast!
P44a54v91e40l 53M84o51r16a63v22e59c
Za A) je pěkný že my platíme 1 500 za "dálnlice" a jich moc nemáme narozíl od Německa kde to nebude o moc dražší a taky nechápu proč mají být elektrický auto osvobozena, protože vozovky spíše ničí více než auta stejné třídy protože jsou díky baterkám těžší
P11e68t61r 41J69a13n12o49v31s17k12ý
Při příjezdu z dovolené po Evropě vás zastaví policista s tím, že máte zalepené celé přední okno známkami. Nějak nechápu logiku platit za dálnice, když to odvádí auta mimo města! To že dálnice něco stojí je fakt, ale kdyby byli zdarma, mohlo by se zrušit plno souběžných silnic! Nejvíce na známkách a mýtném vybělají firmy, které systém provozují! Ona kdyby se zavedla nějaké ta silniční daň 100Kč na auto, tak by to jistě přineslo větší příjmy, odpadla by administrativa a distribuce, kolik lidí se na tom živí, zajimal by mě čistý zisk z jedné známky!!!!
J11i47n52d58ř82i86c77h 53Š47k42o24p88e96k
známku můžeš sundat hned po návratu, ne ?
A souběžné silnice jsou důležité, je spouta dopravy, co podálnicích nemůže být vedená
L85u72k15á13š 35V36a40ň25u93r21a
Němci stavěli dálnice po válce a dost často není možnost jet jinudy. Proto byla dálnice zdarma. Jak to vypadá, tak dálnice bude pro Němce dál zdarma, jen cizinci ji zaplatí. Holt ať žije demokracie a rovnost v rámci EU!
J97i86n13d22ř59i12c12h 83Š75k75o41p52e53k
a kde je problém ? Vláda může kromě zvyšování daní a zavádění nových taky daně snížit či zrušit. Že to v ČR neznáme, neznamená, že je to nemožné
M87i93l12a63n 37Š19v74a26g86r78o64v55s96k96ý
...je mýtné protiprávní, neekologické, z dopravně-politického hlediska nesmyslné a navíc prý bude ztrátové. U nás je to opáčně.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/mytne-v-nemecku-0ig-/automoto.aspx?c=A140106_121642_automoto_fdv
P98e23t93r 76Š85r17a36i53e71r
Němcům se sice nedivím ale píše se rok 2014 takže by se (nejen tam) mohli probrat a zavést i kratší platnost a zaplacení třeba SMS nebo kartou, tohle je jak v roce 1975... No případně holt zvážím cestování na víkend na vánoční trhy...
J33a71n 13J16e29l93í20n17e48k
Skoro všude se musí za dálnice platit. Někde i hodně šílené ceny. Zrovna Němcům bych se nedivil, kdyby to chtěli zpoplatnit.
T65o61m14á13š 69T80a98t54í45č27e43k
Jojo, to pak jezdí po vedlejších silnicích aji kamiony a dělají z nich safari... (Třeba to neplatí tolik v ČR, protože vyhnout se D1 je dost složitý, ale jinde je to vidět velice zřetelně, např. tady v Portugalsku.) Řekl bych, že se dálnice nestaví jako nějaký luxus navíc, který je teda na rozdíl od té nižší kvality potřeba zpoplatnit, ale jako naprostá nutnost z hlediska požadovaného dopravního obsloužení - nejen kvůli objemu, ale taky právě kvůli úlevě vedlejším silnicím, které protínají města a vesnice.
P32a31v88e19l 67K39r67e49u66z98i23g78e79r
A čo si Kefalín predstavujete pod oným pojmom "ekologicky vstřícné vozy"? Měl by někdo těm ekopošukům a chytrákům nahoře vysvětlit, že elektrovozy nemají nulové emise, pouze se jejich emise dostanou do vzduchu někde jinde, třeba v Prunéřově.
T89o89m31á72š 79T87a42t43í64č41e19k
V očích německých ekopošuků se samozřejmě nedostanou do ovzduší žádné škodliviny při výrobě a stavbě větrníků...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Částečně rekonstruovaný rodinný dům v Terezíně
Křižovatka, Terezín - Nové Kopisty, okres Litoměřice
3 690 000 Kč