Diskuze
České normy VW nejspíš neporušil, říká český ministr dopravy
Děkujeme za pochopení.
M68a73r92e13k 79H28r60u23b70y
Evropská klasika - dokud to jde, tvářit se, že se nic neděje. Na EUROx normy to hádám žádný vliv mít nebude, o úřednících kteří si myslí že jejich razitko je nad zákon nemluvě....
A47u29g44u37s50t 72F77o18r52m64á43n29e50k
No a kdyby české normy byly porušeny, hned by je vládnoucí ksindl nechal změnit.
J76i39ř94í 92Z80ý14k46a
třeba si ve VW řekli, že nač odškodňovat celou republiku, když stačí "odškodnit" jednotlivce?
M20a11r82t65i48n 42H79o13u63b45a
Tedy shrnuto - VW ma problem po celém světě, pouze v CR tomu tak není.
Nemůže to byt třeba tím, ze když bude mit problém Škoda, tak má problém vláda? Cili je to výrok politicky, nikoliv fakticky vecny a správný?
V97á92c20l67a29v 38K25o91v75á62ř
Už i v Česku se ovšem vyrojili právníci, kteří vidí v dosavadním vývoji kauzy potenciál.
Jinými slovy: zamnuli si ruce a čichají zisk.
M64a27r15t24i76n 28H28o96u63b17a
No a. Kazdy si chce přijít na své. I jejich klienti jim budou platit ne proto, ze je trápí jejich auto, ale ze by mohla kapnout nějaká náhrada.
J85a46r55d75a 59S45o46k77o87l
A na to pan ministr došel sám nebo mu to řekl nějakej pracovník z STK?
J56i11ř78í 11S15c51h81w92a95c67h
kolo je kulaté....
....a to je dobře nebo špatně?
J88a30r23o81m49í55r 59H60l46u43b18e82k
Veškerá, takzvaná Eura 1 - já nevím kolik, jsou naprosto na nic. Každý spalovací motor má emise, tepelné ztráty, mechanické ztráty, jinak by nemohl fungovat, pokud by se nepohyboval v oblasti vakua, nulové gravitace, supravodivosti, nulového tření. Není pochyb, že zážehový motor je na tom nesrovnatelně lépe než vznětový, proč tato móda vůbec vešla v povědomí, je mi záhadou. Násobně složitější, dražší a poruchovější systém vznětového motoru byl vykoupen minimálně nižší spotřebou a minimálně nižší cenou paliva, přičemž největší část z ceny paliv tvoří daně. Pokud by se nějaké emise vůbec měly posuzovat, mělo by se jednat o skutečné emise v reálném provozu a ne podle jakýchsi tabulek.
F66r69a89n72t97i57š36e19k 46N50o62v38á84k
Až do cca euro 3-4 to bylo i rozumné, opravdu to donutilo výrobce ke značné optimalizaci provozu. Ale víc prostě se současnými technologiemi nelze, nebo jen za cenu naprosto nepředstavitelných nákladů. Mluvím jak o benzínu, tak o naftě. Ovšem jinak máte pravdu, "aktivisté" za čistý vzduch si vysnili auto, které bude víc než jen perpetuum mobile. Dokonce má z ničeho získávat nadbytek energie.. A nikdo jim nevysvětlil, že to fyzikálně nejde, zato nějaký vtipný úředník určil normu a dostal prémie. Přitom automobilová doprava zdaleka není nejhorší zdroj zplodin a jinde by se dalo relativně snadno ušetřit mnohem víc.
J78a87r66o93s20l33a96v 56B15i14r74n73e72r
http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/adac-ecotest-oxidy-dusiku.htm
to je tabulka...proc autor jmenuje ty znacky,ktere nejsou v mereni mezi nejhorsimi???
V41á96c47l80a90v 29F96e20r61e21š
Když jsem viděl výsledky ostatních výrobců, tak VW a Škoda jsou na tom skoro nejlíp
Jsem zvědavej na souseda z Nošovic a Žabonce
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...