Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

České normy VW nejspíš neporušil, říká český ministr dopravy

Dosavadní vyšetřování emisního skandálu naznačuje, že VW možná vůbec neporušil české zákony ani pravidla EU. „Česko proto nejspíš nebude požadovat odškodné,“ říká český ministr dopravy Dan Ťok v rozhovoru pro Lidové noviny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M68a73r92e13k 79H28r60u23b70y

10. 10. 2015 23:31

Evropská klasika - dokud to jde, tvářit se, že se nic neděje. Na EUROx normy to hádám žádný vliv mít nebude, o úřednících kteří si myslí že jejich razitko je nad zákon nemluvě....

0 0
možnosti

No a kdyby české normy byly porušeny, hned by je vládnoucí ksindl nechal změnit.

0 0
možnosti

J76i39ř94í 92Z80ý14k46a

10. 10. 2015 12:26

třeba si ve VW řekli, že nač odškodňovat celou republiku, když stačí "odškodnit" jednotlivce? ;-D

0 0
možnosti

Tedy shrnuto - VW ma problem po celém světě, pouze v CR tomu tak není.

Nemůže to byt třeba tím, ze když bude mit problém Škoda, tak má problém vláda? Cili je to výrok politicky, nikoliv fakticky vecny a správný?

0 0
možnosti

Už i v Česku se ovšem vyrojili právníci, kteří vidí v dosavadním vývoji kauzy potenciál.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/rozhovor-ministr-dopravy-dan-tok-o-emisich-fk2-/automoto.aspx?c=A151009_155559_automoto_fdv

Jinými slovy: zamnuli si ruce a čichají zisk. Rv

0 0
možnosti

No a. Kazdy si chce přijít na své. I jejich klienti jim budou platit ne proto, ze je trápí jejich auto, ale ze by mohla kapnout nějaká náhrada.

0 0
možnosti

J85a46r55d75a 59S45o46k77o87l

10. 10. 2015 8:55

A na to pan ministr došel sám nebo mu to řekl nějakej pracovník z STK?

0 0
možnosti

J18o91s73e53f 16J65a50n18e81k

9. 10. 2015 23:30

A to je dobře nebo špatně?

0 0
možnosti

kolo je kulaté....

....a to je dobře nebo špatně?

0 0
možnosti

Veškerá, takzvaná Eura 1 - já nevím kolik, jsou naprosto na nic. Každý spalovací motor má emise, tepelné ztráty, mechanické ztráty, jinak by nemohl fungovat, pokud by se nepohyboval v oblasti vakua, nulové gravitace, supravodivosti, nulového tření. Není pochyb, že zážehový motor je na tom nesrovnatelně lépe než vznětový, proč tato móda vůbec vešla v povědomí, je mi záhadou. Násobně složitější, dražší a poruchovější systém vznětového motoru byl vykoupen minimálně nižší spotřebou a minimálně nižší cenou paliva, přičemž největší část z ceny paliv tvoří daně. Pokud by se nějaké emise vůbec měly posuzovat, mělo by se jednat o skutečné emise v reálném provozu a ne podle jakýchsi tabulek.

0 1
možnosti

Až do cca euro 3-4 to bylo i rozumné, opravdu to donutilo výrobce ke značné optimalizaci provozu. Ale víc prostě se současnými technologiemi nelze, nebo jen za cenu naprosto nepředstavitelných nákladů. Mluvím jak o benzínu, tak o naftě. Ovšem jinak máte pravdu, "aktivisté" za čistý vzduch si vysnili auto, které bude víc než jen perpetuum mobile. Dokonce má z ničeho získávat nadbytek energie.. A nikdo jim nevysvětlil, že to fyzikálně nejde, zato nějaký vtipný úředník určil normu a dostal prémie. Přitom automobilová doprava zdaleka není nejhorší zdroj zplodin a jinde by se dalo relativně snadno ušetřit mnohem víc.

2 1
možnosti

http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/adac-ecotest-oxidy-dusiku.htm

to je tabulka...proc autor jmenuje ty znacky,ktere nejsou v mereni mezi nejhorsimi???

0 0
možnosti

Když jsem viděl výsledky ostatních výrobců, tak VW a Škoda jsou na tom skoro nejlíp R^

Jsem zvědavej na souseda z Nošovic a Žabonce 8-o

6 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...