Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus GS F je jako raubíř z církevní školy

Japonská značka s asi nejvyklidněnější a velmi věrnou klientelou umí postavit i vůz, pod kterým vždycky zůstane loužička adrenalinu a emocí. Tak dravé a skvěle hravé auto jako GS F by v její nabídce nikdo nehledal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T34h35e80o25d72o96r 44C43o67l24l39i62n25o 2694444686

a mně se to líbí...

dám to taky na seznam aut, co nikdy mít nebudu ...:-)

+6/0
16.10.2015 18:26

A74n22d19r64e35j 52O67l41e64k47s88a 3785111737431

Ale jo, vydržte 7 let a bude vaše! Pětilitrovej osmiválec bude v tý době něco jako dinosaurus, takže to auto koupíme za pakatel.

0/0
16.10.2015 20:58

J17i45ř83í 19S46c54h68w59a43c72h 8138104458826

i dnes se dají koupit osmiválce za pakatel. Avšak většinou, ten kdo nemá na koupi nového osmiválce nemá ani na jeho provoz.... nebo ho pak ten provoz hodně bolí.....;-)

0/0
17.10.2015 22:57


J84i23ř58í 91S79c43h68w67a65c17h 8808674498606

"....Neotravuje rázovitým přívalem síly na výjezdu ze zatáčky...."

kam až se dá při "obhajobě" jedné z "nevýhod" atmosférického motoru klesnout....;-)

0/−12
16.10.2015 13:22

M35a17r64e42k 92J80a31n27e40č60k97a 1237166613741

Vás ti Japonci a jejich nezničitelné atmosféry musí hrozně žrát ;-D Lexus je z hlediska kvality, spolehlivosti a výdrže pojmem a ne bezdůvodně tato celkem mladá značka z koncernu Toyota je nejprodávanějším luxusním vozem v USA a je spolehlivosti vyhlášená. Váš oblíbený německý koncern, tyhle podstatné věci při výrobě aut už totiž dávno zapomněl nebo spíše vyměnil za marketing, viz. http://auto.idnes.cz/skoda-skaut-cxl-/ak_aktual.aspx?c=A151009_115109_ak_aktual_fdv

+11/0
16.10.2015 15:53

L90a31d51i31s57l78a33v 40S85o30k39o74l 1490782765372

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

L78a14d17i34s35l18a70v 17S64o61k67o82l 1970932655372

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

J16i91ř73í 85S39c45h90w81a11c76h 8778214628156

Marku jsi (stejně jako můj tichý minusující "souputník" Sokolík) jako obvykle vedle, ostatně  jako ve většině svých "protiargumentů". Mě Japonci svými atmosférami vůbec nežerou. Já totiž japoncem s atmosférou jezdím, takže znám její výhody a nevýhody. 

A tvrdit, že malý výkon při nízkých otáčkách není nevýhoda ale snad naopak výhoda je už totální trapárna a zaslepenost! A souhlasit s tímto tvrzením je totéž. Tečka!

0/0
16.10.2015 21:59

M80a47r63e33k 29J18a97n37e49č82k59a 1447666953211

Hele Jirko nic ve zlém, ale posuzovat každé auto pouze podle údaje zrychlení je poněkud mimo. Takhle dopředu odsoudíš i jinak skvělé vozy. Nevím co máš proti atmosférám, přitom u výkonnější atmo se stačí pouze naučit správně řadit a podřazovat, to je celé a to právě dělá mnohým řidičům dnes problém. 

Já to u autora pochopil tak, že výjezd ze zatáčky je plynulejší, než aby vůz měl co dělat, aby to výkonný motor s turbem ten výjezd ze zatáčky řidič a systém vozu ukočíroval a nešel třeba do smyku.

Nakonec co taky s autem, které jede dobře jenom do určitého počtu km, než se na něm začne projevovat únava materiálu, nebo ne zrovna povedená konstrukce z hlediska výdrže a spolehlivosti a tím další náklady navíc. Takový vůz je pak spíše k vzteku a sloužíš ty jemu, místo ono tobě. Chápu, že v dnešní době se auta dělají tak, aby vydržela max. tu záruku, nebo lépe po dobu operativního leasingu. Nevím jak ty, ale jiní chtějí za své peníze vůz, který je prostě vyladěný a spolehlivý jako celek, to je celé. 

Zeptám se jinak, kolik máš na svém atmo motoru nalítáno a už jsi na něm měl vážnější poruchu, nebo ti žere olej? Pokud ne, ani kasle nerezne, važ si toho, že ti šetří tvoji peněženku. Kamarád si toho nevážil a měl velké oči a koupil si nový benzín od koncernu. Ačkoliv to není žádný divočák za volantem a o vůz se staral vzorně, měl jeden problém za druhým a neminul ho ani problém se žravostí oleje. Nakonec rezignoval, vůz s nemalou ztrátou prodal a pokorně se vrátil k japonské atmosféře.

0/0
17.10.2015 20:20

J50i41ř91í 64S12c67h57w14a89c96h 8428234358336

To moje je pouze rok staré... takže olej nežere, bez poruch, nerezne, zatím pohoda.... asi jako naprostá většina aut rok starých ;-)

Marku pokud mluvím o zrychlení tak prostě posuzuji jen a jen dynamiku vozu a rozhodně tím nehodnotím a neodsuzuji auto jako celek. Pro někoho hraje dynamika velkou úlohu (i pro mně) a líné auto by nechtěl, respektive by preferoval to méně líné a někomu na tom až tak nezáleží a jsou pak pro něho prioritou další parametry....to beru.

Spolehlivost a výdrž jsou velmi relativní parametry. Já si třeba nemyslím, že všechny dnešní atmosféry vydrží 400-500 tisíc km a že jsou všechny spolehlivé. Jo třeba Hondí vtec, nebo mivec od Mitsubishi jsou spolehlivý stroje ale běda jak se tam něco po*ere, to pak člověk kroutí očima co stojí sebemenší chujovina z plastu. 

Bratranec koupil manželce už hodně jetou Toyotu, nevím přesně typ takový malý MPV už hodně letitý, asi další dva roky plná spokojenost, ale najednou prasklo těsnění pod hlavou, oprava 40 tisíc.

0/0
17.10.2015 22:53

M58a39r59e53k 58J79a29n28e73č74k56a 1397786513901

Když ho máš teprve rok, tak pak nerozumím tomu, proč sis atmosféru vlastně kupoval a nekoupil sis něco s turbem, když ti průběh atmo motoru nevyhovuje a nesplňuje tvoji prioritu, nebo by jsi u atmo musel jít s obsahem motoru výrazně výše. Mě třeba bohatě stačí atmo 2 až 2.5, více nepotřebuji, protože by to byl už hodně žíznivý motor a i když všechny vozy v rodině provozujeme na LPG, tak předělávat třeba nějakou V6 nebo V8 do plynu mi už přijde jako zvrhlost.

0/0
18.10.2015 15:01

J36i93ř77í 94S69c59h44w85a56c60h 8478334438726

můj výběr nakonec "vyhrála" atmosféra proto, že jsem vybíral auto podle více kritérií a ve hře byly samozřejmě i turba. Nakonec speciální cenové zvýhodnění -60 tisíc akční cena a -40 tisíc speciální sleva rozhodly ve prospěch atmosféry, protože také splňovala moje ostatní požadavky. Rozhodně ale to, že pod 3000 otáček moc "netáhne" a pod 2000 téměř vůbec, rozhodně nepovažuji za její výhodu i když jsem jejím "hrdým" majitelem. ;-)

0/0
18.10.2015 20:10

M35a85r94e71k 14J90a53n10e89č17k26a 1917326673261

No vidíte, tak ani pro vás není to turbo prioritní ;-) Sice netuším, která atmosféra to nakonec u vás vyhrála, ale tipnul bych to na Mazdu. Je pravda, že u atmosféry je potřeba více řadit, čili kvedlat s pákou, proto již mám raději automat s pádly pod volantem pro rychlejší podřazení, nebo když je nálada, tak rovnou sekvenční řazení.

0/0
20.10.2015 22:14

M17a71r88e15k 23J62a13n63e27č64k72a 1237536133921

Jinak hezké čtení o možných závadách na turbínách: 

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Řekl bych, že na jednu součást motoru je až moc náchylné na možné závady. Proto nechápu ani ty, co si motory s turbem předělávají do LPG.

0/0
18.10.2015 16:26

J21i55ř84í 54S48c88h60w66a73c60h 8478364148706

Já ve svém příspěvku nehodnotil Lexus, naznačil jsem snad nějak, že Lexusj nekvalitni nespolehlivý a nic nevydrží???? 

Ale to je už klasika: já o "voze" a oponent(i) o "koze"....:-(

0/0
16.10.2015 22:20

L78a77d37i76s68l48a87v 57S27o30k20o32l 1310762175402

RvRvRv;-D

0/−1
16.10.2015 17:50

J76i98ř96í 95S94c69h16w76a29c37h 8558154248536

No jasně Sokolíku. Ono snad nakonec bude nejlépe, když se ten výkon například v okolí 2000 otáček bude blížit nule, že? :-P

0/0
16.10.2015 22:00

V75í36ť97a 92K48r86u45t46i83š 1630154635387

Osobní zkušenost . Pak si fanda atmosférickych motoru sedne do auta s objemem o třetinu menším, s poloviční cenovkou a jen zírá jak to jede. Resp. Když budu citovat dotyčného - 2 dny z toho nespí.

0/0
17.10.2015 13:45

M64a44r25e67k 82J59a43n83e47č39k17a 1747186713601

Myslím, že většina příznivců atmosfér nemá nic proti turbu jako takovému, pokud by ty motory byly dimenzované na větší životnost. Pokud tady budeme hodnotit výkonnější klasické vozy (žádné sporťáky), měl jsem možnost jet delší cestu v kamarádově Mazdě 6 s motorem 2.3 MPS s náhonem 4x4, čili verze s turbem a byla to perfektně vyladěná raketa po všech stránkách. Nicméně spotřeba velmi špatná a jak mu odešlo a měnil turbo, taky žádná láce to nebyla. Inu každá sranda něco stojí. Před nedávnem jsem jel v novém Rapidu, sedačky děsně nepohodlné a na to, že to mělo turbo, čekal jsem od toho mnohem více. Slabý podvozek nemá smysl ani hodnotit, protože to auto spadá do jiné kategorie.

0/0
17.10.2015 20:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.