Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus GS F je jako raubíř z církevní školy

Japonská značka s asi nejvyklidněnější a velmi věrnou klientelou umí postavit i vůz, pod kterým vždycky zůstane loužička adrenalinu a emocí. Tak dravé a skvěle hravé auto jako GS F by v její nabídce nikdo nehledal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T81h98e28o58d40o95r 73C87o90l44l42i89n64o 2324984836

a mně se to líbí...

dám to taky na seznam aut, co nikdy mít nebudu ...:-)

+6/0
16.10.2015 18:26

A53n55d32r64e49j 41O73l47e54k47s92a 3755541327141

Ale jo, vydržte 7 let a bude vaše! Pětilitrovej osmiválec bude v tý době něco jako dinosaurus, takže to auto koupíme za pakatel.

0/0
16.10.2015 20:58

J58i80ř49í 90S58c36h54w67a73c84h 8488984938646

i dnes se dají koupit osmiválce za pakatel. Avšak většinou, ten kdo nemá na koupi nového osmiválce nemá ani na jeho provoz.... nebo ho pak ten provoz hodně bolí.....;-)

0/0
17.10.2015 22:57

J71i28ř54í 47S80c14h14w27a51c34h 8508354808146

"....Neotravuje rázovitým přívalem síly na výjezdu ze zatáčky...."

kam až se dá při "obhajobě" jedné z "nevýhod" atmosférického motoru klesnout....;-)

0/−12
16.10.2015 13:22

M91a12r96e43k 68J40a83n19e25č40k49a 1567976873581

Vás ti Japonci a jejich nezničitelné atmosféry musí hrozně žrát ;-D Lexus je z hlediska kvality, spolehlivosti a výdrže pojmem a ne bezdůvodně tato celkem mladá značka z koncernu Toyota je nejprodávanějším luxusním vozem v USA a je spolehlivosti vyhlášená. Váš oblíbený německý koncern, tyhle podstatné věci při výrobě aut už totiž dávno zapomněl nebo spíše vyměnil za marketing, viz. http://auto.idnes.cz/skoda-skaut-cxl-/ak_aktual.aspx?c=A151009_115109_ak_aktual_fdv

+11/0
16.10.2015 15:53

L79a10d42i79s81l81a29v 48S37o72k27o10l 1400382255502

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

L33a55d49i74s71l87a15v 39S62o80k62o12l 1230962345152

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

J25i68ř71í 33S17c55h97w32a71c62h 8688694508406

Marku jsi (stejně jako můj tichý minusující "souputník" Sokolík) jako obvykle vedle, ostatně  jako ve většině svých "protiargumentů". Mě Japonci svými atmosférami vůbec nežerou. Já totiž japoncem s atmosférou jezdím, takže znám její výhody a nevýhody. 

A tvrdit, že malý výkon při nízkých otáčkách není nevýhoda ale snad naopak výhoda je už totální trapárna a zaslepenost! A souhlasit s tímto tvrzením je totéž. Tečka!

0/0
16.10.2015 21:59

M52a79r98e89k 26J10a57n22e86č90k94a 1127266113281

Hele Jirko nic ve zlém, ale posuzovat každé auto pouze podle údaje zrychlení je poněkud mimo. Takhle dopředu odsoudíš i jinak skvělé vozy. Nevím co máš proti atmosférám, přitom u výkonnější atmo se stačí pouze naučit správně řadit a podřazovat, to je celé a to právě dělá mnohým řidičům dnes problém. 

Já to u autora pochopil tak, že výjezd ze zatáčky je plynulejší, než aby vůz měl co dělat, aby to výkonný motor s turbem ten výjezd ze zatáčky řidič a systém vozu ukočíroval a nešel třeba do smyku.

Nakonec co taky s autem, které jede dobře jenom do určitého počtu km, než se na něm začne projevovat únava materiálu, nebo ne zrovna povedená konstrukce z hlediska výdrže a spolehlivosti a tím další náklady navíc. Takový vůz je pak spíše k vzteku a sloužíš ty jemu, místo ono tobě. Chápu, že v dnešní době se auta dělají tak, aby vydržela max. tu záruku, nebo lépe po dobu operativního leasingu. Nevím jak ty, ale jiní chtějí za své peníze vůz, který je prostě vyladěný a spolehlivý jako celek, to je celé. 

Zeptám se jinak, kolik máš na svém atmo motoru nalítáno a už jsi na něm měl vážnější poruchu, nebo ti žere olej? Pokud ne, ani kasle nerezne, važ si toho, že ti šetří tvoji peněženku. Kamarád si toho nevážil a měl velké oči a koupil si nový benzín od koncernu. Ačkoliv to není žádný divočák za volantem a o vůz se staral vzorně, měl jeden problém za druhým a neminul ho ani problém se žravostí oleje. Nakonec rezignoval, vůz s nemalou ztrátou prodal a pokorně se vrátil k japonské atmosféře.

0/0
17.10.2015 20:20

J27i35ř40í 47S22c83h71w66a91c42h 8768564278136

To moje je pouze rok staré... takže olej nežere, bez poruch, nerezne, zatím pohoda.... asi jako naprostá většina aut rok starých ;-)

Marku pokud mluvím o zrychlení tak prostě posuzuji jen a jen dynamiku vozu a rozhodně tím nehodnotím a neodsuzuji auto jako celek. Pro někoho hraje dynamika velkou úlohu (i pro mně) a líné auto by nechtěl, respektive by preferoval to méně líné a někomu na tom až tak nezáleží a jsou pak pro něho prioritou další parametry....to beru.

Spolehlivost a výdrž jsou velmi relativní parametry. Já si třeba nemyslím, že všechny dnešní atmosféry vydrží 400-500 tisíc km a že jsou všechny spolehlivé. Jo třeba Hondí vtec, nebo mivec od Mitsubishi jsou spolehlivý stroje ale běda jak se tam něco po*ere, to pak člověk kroutí očima co stojí sebemenší chujovina z plastu. 

Bratranec koupil manželce už hodně jetou Toyotu, nevím přesně typ takový malý MPV už hodně letitý, asi další dva roky plná spokojenost, ale najednou prasklo těsnění pod hlavou, oprava 40 tisíc.

0/0
17.10.2015 22:53

M19a29r44e88k 32J38a81n12e32č79k34a 1567136803791

Když ho máš teprve rok, tak pak nerozumím tomu, proč sis atmosféru vlastně kupoval a nekoupil sis něco s turbem, když ti průběh atmo motoru nevyhovuje a nesplňuje tvoji prioritu, nebo by jsi u atmo musel jít s obsahem motoru výrazně výše. Mě třeba bohatě stačí atmo 2 až 2.5, více nepotřebuji, protože by to byl už hodně žíznivý motor a i když všechny vozy v rodině provozujeme na LPG, tak předělávat třeba nějakou V6 nebo V8 do plynu mi už přijde jako zvrhlost.

0/0
18.10.2015 15:01

J37i15ř39í 96S13c54h36w38a32c38h 8558794228176

můj výběr nakonec "vyhrála" atmosféra proto, že jsem vybíral auto podle více kritérií a ve hře byly samozřejmě i turba. Nakonec speciální cenové zvýhodnění -60 tisíc akční cena a -40 tisíc speciální sleva rozhodly ve prospěch atmosféry, protože také splňovala moje ostatní požadavky. Rozhodně ale to, že pod 3000 otáček moc "netáhne" a pod 2000 téměř vůbec, rozhodně nepovažuji za její výhodu i když jsem jejím "hrdým" majitelem. ;-)

0/0
18.10.2015 20:10

M56a49r52e40k 19J77a71n60e23č92k71a 1457246123591

No vidíte, tak ani pro vás není to turbo prioritní ;-) Sice netuším, která atmosféra to nakonec u vás vyhrála, ale tipnul bych to na Mazdu. Je pravda, že u atmosféry je potřeba více řadit, čili kvedlat s pákou, proto již mám raději automat s pádly pod volantem pro rychlejší podřazení, nebo když je nálada, tak rovnou sekvenční řazení.

0/0
20.10.2015 22:14

M23a64r79e90k 86J63a37n47e59č23k57a 1817896223591

Jinak hezké čtení o možných závadách na turbínách: 

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Řekl bych, že na jednu součást motoru je až moc náchylné na možné závady. Proto nechápu ani ty, co si motory s turbem předělávají do LPG.

0/0
18.10.2015 16:26

J76i58ř69í 94S75c40h80w26a93c13h 8178764908466

Já ve svém příspěvku nehodnotil Lexus, naznačil jsem snad nějak, že Lexusj nekvalitni nespolehlivý a nic nevydrží???? 

Ale to je už klasika: já o "voze" a oponent(i) o "koze"....:-(

0/0
16.10.2015 22:20

L34a66d40i33s77l19a72v 75S88o35k52o29l 1110922265602

RvRvRv;-D

0/−1
16.10.2015 17:50

J94i80ř47í 62S25c23h75w28a36c28h 8418484848866

No jasně Sokolíku. Ono snad nakonec bude nejlépe, když se ten výkon například v okolí 2000 otáček bude blížit nule, že? :-P

0/0
16.10.2015 22:00

V78í86ť45a 11K35r55u27t58i22š 1130864115687

Osobní zkušenost . Pak si fanda atmosférickych motoru sedne do auta s objemem o třetinu menším, s poloviční cenovkou a jen zírá jak to jede. Resp. Když budu citovat dotyčného - 2 dny z toho nespí.

0/0
17.10.2015 13:45

M43a51r55e38k 87J98a43n17e35č38k38a 1307206903211

Myslím, že většina příznivců atmosfér nemá nic proti turbu jako takovému, pokud by ty motory byly dimenzované na větší životnost. Pokud tady budeme hodnotit výkonnější klasické vozy (žádné sporťáky), měl jsem možnost jet delší cestu v kamarádově Mazdě 6 s motorem 2.3 MPS s náhonem 4x4, čili verze s turbem a byla to perfektně vyladěná raketa po všech stránkách. Nicméně spotřeba velmi špatná a jak mu odešlo a měnil turbo, taky žádná láce to nebyla. Inu každá sranda něco stojí. Před nedávnem jsem jel v novém Rapidu, sedačky děsně nepohodlné a na to, že to mělo turbo, čekal jsem od toho mnohem více. Slabý podvozek nemá smysl ani hodnotit, protože to auto spadá do jiné kategorie.

0/0
17.10.2015 20:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.