Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus GS F je jako raubíř z církevní školy

Japonská značka s asi nejvyklidněnější a velmi věrnou klientelou umí postavit i vůz, pod kterým vždycky zůstane loužička adrenalinu a emocí. Tak dravé a skvěle hravé auto jako GS F by v její nabídce nikdo nehledal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T82h44e52o75d44o42r 47C54o30l70l22i74n74o 2774394376

a mně se to líbí...

dám to taky na seznam aut, co nikdy mít nebudu ...:-)

+6/0
16.10.2015 18:26

A66n72d45r60e66j 15O47l73e11k65s30a 3805631727631

Ale jo, vydržte 7 let a bude vaše! Pětilitrovej osmiválec bude v tý době něco jako dinosaurus, takže to auto koupíme za pakatel.

0/0
16.10.2015 20:58

J60i94ř92í 74S63c43h48w72a97c45h 8988984268566

i dnes se dají koupit osmiválce za pakatel. Avšak většinou, ten kdo nemá na koupi nového osmiválce nemá ani na jeho provoz.... nebo ho pak ten provoz hodně bolí.....;-)

0/0
17.10.2015 22:57

J41i73ř18í 21S72c59h36w68a95c58h 8258394148126

"....Neotravuje rázovitým přívalem síly na výjezdu ze zatáčky...."

kam až se dá při "obhajobě" jedné z "nevýhod" atmosférického motoru klesnout....;-)

0/−12
16.10.2015 13:22

M43a75r26e72k 66J97a57n24e79č83k63a 1737336333711

Vás ti Japonci a jejich nezničitelné atmosféry musí hrozně žrát ;-D Lexus je z hlediska kvality, spolehlivosti a výdrže pojmem a ne bezdůvodně tato celkem mladá značka z koncernu Toyota je nejprodávanějším luxusním vozem v USA a je spolehlivosti vyhlášená. Váš oblíbený německý koncern, tyhle podstatné věci při výrobě aut už totiž dávno zapomněl nebo spíše vyměnil za marketing, viz. http://auto.idnes.cz/skoda-skaut-cxl-/ak_aktual.aspx?c=A151009_115109_ak_aktual_fdv

+11/0
16.10.2015 15:53

L61a31d15i48s57l53a34v 56S71o52k98o14l 1330352965262

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

L47a13d44i70s64l68a82v 35S59o58k82o59l 1370362185852

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

J12i45ř33í 95S93c34h65w53a88c50h 8698114238976

Marku jsi (stejně jako můj tichý minusující "souputník" Sokolík) jako obvykle vedle, ostatně  jako ve většině svých "protiargumentů". Mě Japonci svými atmosférami vůbec nežerou. Já totiž japoncem s atmosférou jezdím, takže znám její výhody a nevýhody. 

A tvrdit, že malý výkon při nízkých otáčkách není nevýhoda ale snad naopak výhoda je už totální trapárna a zaslepenost! A souhlasit s tímto tvrzením je totéž. Tečka!

0/0
16.10.2015 21:59

M53a89r53e85k 47J35a30n88e11č96k61a 1327226973941

Hele Jirko nic ve zlém, ale posuzovat každé auto pouze podle údaje zrychlení je poněkud mimo. Takhle dopředu odsoudíš i jinak skvělé vozy. Nevím co máš proti atmosférám, přitom u výkonnější atmo se stačí pouze naučit správně řadit a podřazovat, to je celé a to právě dělá mnohým řidičům dnes problém. 

Já to u autora pochopil tak, že výjezd ze zatáčky je plynulejší, než aby vůz měl co dělat, aby to výkonný motor s turbem ten výjezd ze zatáčky řidič a systém vozu ukočíroval a nešel třeba do smyku.

Nakonec co taky s autem, které jede dobře jenom do určitého počtu km, než se na něm začne projevovat únava materiálu, nebo ne zrovna povedená konstrukce z hlediska výdrže a spolehlivosti a tím další náklady navíc. Takový vůz je pak spíše k vzteku a sloužíš ty jemu, místo ono tobě. Chápu, že v dnešní době se auta dělají tak, aby vydržela max. tu záruku, nebo lépe po dobu operativního leasingu. Nevím jak ty, ale jiní chtějí za své peníze vůz, který je prostě vyladěný a spolehlivý jako celek, to je celé. 

Zeptám se jinak, kolik máš na svém atmo motoru nalítáno a už jsi na něm měl vážnější poruchu, nebo ti žere olej? Pokud ne, ani kasle nerezne, važ si toho, že ti šetří tvoji peněženku. Kamarád si toho nevážil a měl velké oči a koupil si nový benzín od koncernu. Ačkoliv to není žádný divočák za volantem a o vůz se staral vzorně, měl jeden problém za druhým a neminul ho ani problém se žravostí oleje. Nakonec rezignoval, vůz s nemalou ztrátou prodal a pokorně se vrátil k japonské atmosféře.

0/0
17.10.2015 20:20

J51i96ř43í 25S90c27h31w88a73c29h 8528774778266

To moje je pouze rok staré... takže olej nežere, bez poruch, nerezne, zatím pohoda.... asi jako naprostá většina aut rok starých ;-)

Marku pokud mluvím o zrychlení tak prostě posuzuji jen a jen dynamiku vozu a rozhodně tím nehodnotím a neodsuzuji auto jako celek. Pro někoho hraje dynamika velkou úlohu (i pro mně) a líné auto by nechtěl, respektive by preferoval to méně líné a někomu na tom až tak nezáleží a jsou pak pro něho prioritou další parametry....to beru.

Spolehlivost a výdrž jsou velmi relativní parametry. Já si třeba nemyslím, že všechny dnešní atmosféry vydrží 400-500 tisíc km a že jsou všechny spolehlivé. Jo třeba Hondí vtec, nebo mivec od Mitsubishi jsou spolehlivý stroje ale běda jak se tam něco po*ere, to pak člověk kroutí očima co stojí sebemenší chujovina z plastu. 

Bratranec koupil manželce už hodně jetou Toyotu, nevím přesně typ takový malý MPV už hodně letitý, asi další dva roky plná spokojenost, ale najednou prasklo těsnění pod hlavou, oprava 40 tisíc.

0/0
17.10.2015 22:53

M74a27r23e34k 45J59a38n69e82č50k69a 1597816563321

Když ho máš teprve rok, tak pak nerozumím tomu, proč sis atmosféru vlastně kupoval a nekoupil sis něco s turbem, když ti průběh atmo motoru nevyhovuje a nesplňuje tvoji prioritu, nebo by jsi u atmo musel jít s obsahem motoru výrazně výše. Mě třeba bohatě stačí atmo 2 až 2.5, více nepotřebuji, protože by to byl už hodně žíznivý motor a i když všechny vozy v rodině provozujeme na LPG, tak předělávat třeba nějakou V6 nebo V8 do plynu mi už přijde jako zvrhlost.

0/0
18.10.2015 15:01

J98i41ř12í 52S55c93h98w71a66c96h 8178364688646

můj výběr nakonec "vyhrála" atmosféra proto, že jsem vybíral auto podle více kritérií a ve hře byly samozřejmě i turba. Nakonec speciální cenové zvýhodnění -60 tisíc akční cena a -40 tisíc speciální sleva rozhodly ve prospěch atmosféry, protože také splňovala moje ostatní požadavky. Rozhodně ale to, že pod 3000 otáček moc "netáhne" a pod 2000 téměř vůbec, rozhodně nepovažuji za její výhodu i když jsem jejím "hrdým" majitelem. ;-)

0/0
18.10.2015 20:10

M28a81r51e20k 83J31a44n18e87č62k45a 1237376593741

No vidíte, tak ani pro vás není to turbo prioritní ;-) Sice netuším, která atmosféra to nakonec u vás vyhrála, ale tipnul bych to na Mazdu. Je pravda, že u atmosféry je potřeba více řadit, čili kvedlat s pákou, proto již mám raději automat s pádly pod volantem pro rychlejší podřazení, nebo když je nálada, tak rovnou sekvenční řazení.

0/0
20.10.2015 22:14

M66a48r42e50k 29J21a75n35e70č80k28a 1507666473511

Jinak hezké čtení o možných závadách na turbínách: 

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Řekl bych, že na jednu součást motoru je až moc náchylné na možné závady. Proto nechápu ani ty, co si motory s turbem předělávají do LPG.

0/0
18.10.2015 16:26

J12i10ř28í 37S51c77h40w46a48c76h 8968924648926

Já ve svém příspěvku nehodnotil Lexus, naznačil jsem snad nějak, že Lexusj nekvalitni nespolehlivý a nic nevydrží???? 

Ale to je už klasika: já o "voze" a oponent(i) o "koze"....:-(

0/0
16.10.2015 22:20

L58a84d44i16s32l86a68v 29S31o71k97o70l 1750842225502

RvRvRv;-D

0/−1
16.10.2015 17:50

J25i67ř30í 24S92c20h36w41a46c77h 8888184958126

No jasně Sokolíku. Ono snad nakonec bude nejlépe, když se ten výkon například v okolí 2000 otáček bude blížit nule, že? :-P

0/0
16.10.2015 22:00

V51í24ť81a 70K77r32u42t15i60š 1240644425807

Osobní zkušenost . Pak si fanda atmosférickych motoru sedne do auta s objemem o třetinu menším, s poloviční cenovkou a jen zírá jak to jede. Resp. Když budu citovat dotyčného - 2 dny z toho nespí.

0/0
17.10.2015 13:45

M96a65r53e16k 63J61a35n36e80č34k43a 1777646743181

Myslím, že většina příznivců atmosfér nemá nic proti turbu jako takovému, pokud by ty motory byly dimenzované na větší životnost. Pokud tady budeme hodnotit výkonnější klasické vozy (žádné sporťáky), měl jsem možnost jet delší cestu v kamarádově Mazdě 6 s motorem 2.3 MPS s náhonem 4x4, čili verze s turbem a byla to perfektně vyladěná raketa po všech stránkách. Nicméně spotřeba velmi špatná a jak mu odešlo a měnil turbo, taky žádná láce to nebyla. Inu každá sranda něco stojí. Před nedávnem jsem jel v novém Rapidu, sedačky děsně nepohodlné a na to, že to mělo turbo, čekal jsem od toho mnohem více. Slabý podvozek nemá smysl ani hodnotit, protože to auto spadá do jiné kategorie.

0/0
17.10.2015 20:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.