Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky

Tradiční evropská značka Moto Guzzi pro letošní sezonu vypustila do světa partičku rozjívených mladíků. Jejich označení je V7 a V9 a jejich příjmení jsou například Stornello, Bobber nebo Roamer. Právě posledního jmenovaného nedbalého elegána jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A71n13t42o16n58í70n 24S16e53b36e19r39a 7893708110319

Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony

Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy ;-D

0/0
30.5.2016 12:43

M95a44r37t82i47n 37V17o87j23á15č85e23k 9533967911786

no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte;-D

+3/0
31.5.2016 7:36

C49y50r84i60l 23P73a98v36e83l14k87a 4156312668215

Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.

0/0
30.5.2016 11:53


P23e11t65r 12H22o43n95o54r 8925533847107

Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800... :-):-)

0/0
30.5.2016 10:04

T62o56m44á40š 51K81u50c61h80a21ř 3837241198481

Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut. ;-)

+2/0
30.5.2016 6:47

Š10t33ě82p34á98n 64V56a41n83ě90k 3223849947857

Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.

+1/0
30.5.2016 7:45

J52a95n 90J17e38ž72e45k 3791495737455

> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.

Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...

0/0
30.5.2016 6:24

T32o79m15á40š 12B26u51r92a 1739426

Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.

PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?

0/0
30.5.2016 5:27
Foto

T72o70m67á53š 29D53v31o72ř52á27k 7665866647181

Také bych řekl, že se nemýlíte. :-)

Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:

http://auto.idnes.cz/prvni-test-v-cesku-moto-guzzi-v7-classic-f07-/motorky.aspx?c=A080701_191423_motorky_fdv

0/0
30.5.2016 5:55
Foto

P83a29v75e84l 45K12a30l82u18s 6874766846502

S válci to nemá nic společného. Podélnost určuje klikový hřídel. Moto Guzzi mají motor podélný.

+4/0
30.5.2016 6:27

T10o80m73á69š 90B30u52r79a 1349326

Děkuji za překvapivé upřesnění. A dovolím si i dotaz: připadalo by v tomto případě v úvahu eventuálně také příčné uspořádání - tedy s klikovým hřídelem "na štorc"?

0/0
30.5.2016 6:34

J63a19k28u24b 17Š95a55f78a45n24d96a 7555817501651

Musel byste použít řemen nebo řetěz (jako třeba HD) nebo převod o 90st což je náročnější.

+2/0
30.5.2016 7:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.