Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky

Tradiční evropská značka Moto Guzzi pro letošní sezonu vypustila do světa partičku rozjívených mladíků. Jejich označení je V7 a V9 a jejich příjmení jsou například Stornello, Bobber nebo Roamer. Právě posledního jmenovaného nedbalého elegána jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A77n52t61o16n18í66n 96S25e29b90e90r42a 7463348620349

Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony

Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy ;-D

0/0
30.5.2016 12:43

M52a68r26t87i74n 22V71o53j52á86č15e68k 9493447931146

no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte;-D

+3/0
31.5.2016 7:36

C14y25r41i51l 52P89a45v94e85l36k41a 4516312908875

Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.

0/0
30.5.2016 11:53

P11e91t57r 46H19o18n68o10r 8645793187637

Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800... :-):-)

0/0
30.5.2016 10:04

T30o61m38á75š 83K96u86c37h31a92ř 3207801628321

Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut. ;-)

+2/0
30.5.2016 6:47

Š30t12ě47p79á30n 32V61a98n13ě76k 3913969837957

Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.

+1/0
30.5.2016 7:45

J45a24n 75J70e44ž36e25k 3431575607575

> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.

Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...

0/0
30.5.2016 6:24

T54o43m62á66š 17B80u75r83a 4852876654

Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.

PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?

0/0
30.5.2016 5:27
Foto

T61o83m59á85š 11D30v57o60ř83á85k 7225906907161

Také bych řekl, že se nemýlíte. :-)

Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:

http://auto.idnes.cz/prvni-test-v-cesku-moto-guzzi-v7-classic-f07-/motorky.aspx?c=A080701_191423_motorky_fdv

0/0
30.5.2016 5:55
Foto

P26a48v46e35l 17K86a54l86u32s 6744876976422

S válci to nemá nic společného. Podélnost určuje klikový hřídel. Moto Guzzi mají motor podélný.

+4/0
30.5.2016 6:27

T95o94m25á23š 96B17u78r62a 4902216574

Děkuji za překvapivé upřesnění. A dovolím si i dotaz: připadalo by v tomto případě v úvahu eventuálně také příčné uspořádání - tedy s klikovým hřídelem "na štorc"?

0/0
30.5.2016 6:34

J34a93k84u95b 76Š70a42f52a71n59d89a 7415387581781

Musel byste použít řemen nebo řetěz (jako třeba HD) nebo převod o 90st což je náročnější.

+2/0
30.5.2016 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.