Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky

Tradiční evropská značka Moto Guzzi pro letošní sezonu vypustila do světa partičku rozjívených mladíků. Jejich označení je V7 a V9 a jejich příjmení jsou například Stornello, Bobber nebo Roamer. Právě posledního jmenovaného nedbalého elegána jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A86n11t60o42n26í94n 96S52e93b57e97r65a 7103598660749

Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony

Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy ;-D

0/0
30.5.2016 12:43

M87a63r73t94i81n 46V96o82j83á40č42e68k 9433417171356

no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte;-D

+3/0
31.5.2016 7:36

C43y16r40i77l 17P29a68v90e76l64k33a 4906132478835

Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.

0/0
30.5.2016 11:53

P80e60t72r 46H36o31n84o75r 8155643627587

Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800... :-):-)

0/0
30.5.2016 10:04

T41o64m64á83š 60K25u89c39h66a52ř 3357961798431

Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut. ;-)

+2/0
30.5.2016 6:47

Š15t13ě14p80á73n 91V79a91n58ě86k 3813689707987

Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.

+1/0
30.5.2016 7:45

J21a30n 64J72e52ž66e19k 3581225107495

> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.

Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...

0/0
30.5.2016 6:24

T40o87m56á53š 23B17u46r48a 4552866784

Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.

PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?

0/0
30.5.2016 5:27
Foto

T71o10m83á88š 65D61v71o16ř95á78k 7565286407551

Také bych řekl, že se nemýlíte. :-)

Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:

http://auto.idnes.cz/prvni-test-v-cesku-moto-guzzi-v7-classic-f07-/motorky.aspx?c=A080701_191423_motorky_fdv

0/0
30.5.2016 5:55
Foto

P32a70v34e37l 76K94a54l91u79s 6334616906442

S válci to nemá nic společného. Podélnost určuje klikový hřídel. Moto Guzzi mají motor podélný.

+4/0
30.5.2016 6:27

T14o73m73á31š 31B52u33r50a 4912716684

Děkuji za překvapivé upřesnění. A dovolím si i dotaz: připadalo by v tomto případě v úvahu eventuálně také příčné uspořádání - tedy s klikovým hřídelem "na štorc"?

0/0
30.5.2016 6:34

J76a52k95u49b 92Š53a60f40a38n22d67a 7845747241281

Musel byste použít řemen nebo řetěz (jako třeba HD) nebo převod o 90st což je náročnější.

+2/0
30.5.2016 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.