Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X. Premiéra je naplánovaná na 1. února do Berlína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a77n 87E28n77t81e16r 5294755404437

Ta kočárová chromovaná linka táhnoucí se od přední kapoty až po zadní sklo, tak to je tedy hnus velebnosti ... ;-)

0/−2
19.1.2017 3:16

O74n63d20ř81e84j 68B84u68c87h34t25a 9914309920

Hlavně se těším až uvidím další blondýnu z "mothergangu" až sotva uvidí přes volant....díky, díky....

0/0
18.1.2017 22:40

M43a20r39t47i66n 73H53o44u76b91a 6543921559948

V rychlostech od 5 km/h do 30 km/h systém snižuje nárazovou rychlost případné kolize se zpomalením 0,9 g

Zdroj: http://auto.idnes.cz/opel-crossland-x-0kc-/ak_aktual.aspx?c=A170118_110608_ak_aktual_fdv

fakt nechapu. zpomaleni(zrychleni) vzdy bylo v ms^(-2)

+1/−2
18.1.2017 21:01

M96i78c65h26a92l 25F28r18ý98d59a 1752289973712

A já furt co mi tam nesedí... zpomalení 0,9 gramu;-D;-D;-D

0/0
18.1.2017 21:10

J81i83ř60í 84S66c34h43w70a75c80h 8188664898396

Pokud se mluví o zrychlení (zpomalení) tak g je tíhové zrychlení a to se uvádí v m/s2, Tíhové zrychlení vynásobeno bezrozměrnou konstantou 0,9 dá výsledek opět v m/s2.;-)

+3/0
18.1.2017 21:27

Z85d28e36n90ě23k 89P71o18l68á98š98e15k 1748355203791

jen se ptám, ale nepíše se tíhové zrychlení náhodou s velkým G?

0/0
18.1.2017 22:38

P71a47v74e81l 61V92a40n68ě36č30e60k 4354123831171

Ne.

+2/0
18.1.2017 22:54

R36o34m87a31n 80F32o83j14t17í10k 4731249618855

Další model pro blondýny a blonďáky aby když už neuměj řídit se cítili bezpečněji ;-D

nakonec takovýchto aut je v případě kalamity (1mm sněhu) nejvíc po příkopech.....Rv

+7/−1
18.1.2017 18:55

P60e59t18r 60H95o19r70á90k 1189763929864

Takhle pěkně napsané jsem to snad ještě neviděl. ;-DR^

+1/0
18.1.2017 21:29

M66a64r91t39i45n 15N84e90b71e79s85k14ý 7396560877422

Za chvíli budou mít všichni vysoká auta, tak se maminám pro "pocit bezpečí" vymyslí ještě vyšší.....

Nakonec nejníže budou sedět řidiči autobusů, protože musí být bezbariéroví.

Ten se pak bude koukat nahoru na řidičku vedle a ptát se: "prosím vás, podívejte se, odkud se ozývá ta sanitka, já ji přes vás nevidím."

+7/0
18.1.2017 18:17

J66a80n 87S77t78a82r75ý 8707510742165

Témata: H-System, Opel, Opel Astra

Smetka koupil Opel?

0/0
18.1.2017 18:05

J74i46ř44í 26Č20á37p 7938643288226

Proč to má tak malý kufr ? Chtělo by to aspoň 550 l pro rodinu.

+2/−1
18.1.2017 16:12

J77i63ř67í 39S69c23h79w72a14c30h 8488304378346

....tak rodině bude lépe na sedačkách ;-)

+7/−1
18.1.2017 16:58

M36i88c25h17a83e88l 31K86o70n98e19č54n37ý 6632743759459

Pěkný jako většina OpelúR^R^R^

+3/−1
18.1.2017 16:05

A90n68t30o88n27í29n 47S19e68b94e96r47a 7533668530199

Tak je to jen o 4 cm širší než Fabia III, tak to není taková parkovací katastrofa....

0/0
18.1.2017 14:53

K20a89r31e22l 85C80e39r89n90y 2925680299257

Meriva byla zlatá,mel jsem obe a je mi lito ze ten koncept Opel dal nerozvijel.Tohle vypada taky dobre ale myslim si, ze Meriva nabidla vnitrni komfort za mensi vnejsi rozmery

0/0
18.1.2017 14:28

J85i25ř97í 37S84c57h60w16a44c19h 8688764968256

Toto SUV má sice papírově základní kufr o 20 litrů větší, ale max velikost prostoru po sklopení sedaček je o 250 litrů menší než u Merivy....Rv

+1/0
18.1.2017 14:47

K92a34r48e26l 41V65a45c27h73u52t 9623582209393

Městský terén ... ;-D ... termín se mi líbí, je takový "zvláštní" ... Že by pro jízdu na travnatá basketbalová hřiště a pak zas zpátky domů, do paneláku? ;-)

+5/−1
18.1.2017 13:59

P40e97t33r 60D27r93a82p78a97l 3195688193915

ve městě je to samý retardér, propadlý kanály, vedlejší komunikace si kvalitou nezadají s poslední okreskou v pohraničí

+1/0
19.1.2017 8:33

L12u74d79v62í45k 87G64a45j64d51o76š37í63k 2795683514542

Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta.

Podmínkou ale je, že se přitom nesmí zvyšovat spodní hrana oken a naopak se musí zvýšit i střecha. Jinak to celé ztrácí smysl.

+2/−1
18.1.2017 13:25

M74a35r46e31k 74J46a84n17e58č13k42a 1237366383561

"Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta." Tohle bych opravdu nepaušalizoval ;-)

+1/0
18.1.2017 15:10

L32u72d42v51í92k 89G27a70j55d92o75š55í56k 2335623244242

OK. Každý je jiný. :-) Pro mě osobně je to jeden z nejdůležitějších parametrů. Důležitější než třeba motorizace, nebo do značné míry i značka vozu.

0/0
19.1.2017 9:41

A37n53t44o43n72í70n 37S37e94b54e85r83a 7323318380229

To mně taky štve že ve vyšším autě neudělají vetší okna. Pak je stejně prd vidět i když jste vysoko.

0/0
18.1.2017 22:10

T29o14m90á46š 26Ž57i64t57n64ý 6901380981891

MPV už nefrčí... místo toho přišly SUV - auta na nic. Z venku velký, zevnitř malý.

Buď velký auto nepotřebuji a koupím si normální, nebo ano a pak pořádný MPV nic nenahradí...

+12/−2
18.1.2017 12:50

L37u83d94v88í27k 85G81a93j23d59o11š15í23k 2975443404852

Redaktor ovšem milně předpokládá, že Meriva bylo MPV. Přitom to byly spíš zmenšenina MPV.

0/0
18.1.2017 13:20

L32u70d47v43í36k 28G71a76j96d78o87š86í78k 2805423374462

pardon - "mylně" :-/

0/0
18.1.2017 13:25

M66a70r90t94i14n 45K55a27r16á54s88e41k 9128593308268

Proste male MPV na to neni nic spatneho ne? Maly hatschback nebo male SUV je taky "zmensenina hatchbacku a zmensenina SUV?"

Zrovna tahle velikost auto (meriva, ix20 apod) je docela v pohode - je male a levnejsi nez nizsi stredni trida, pritom ma podobny vnitrni prostor a slusny kufr a variabilitu interieru. Pokud clovek chce levnejsi nove auto pro mensi rodinu tak za me dobra volba....

+2/0
18.1.2017 14:32

M78a67r66e61k 56J10a65n33e22č29k17a 1937166433771

Malé MPV přece nebylo nic neobvyklého a mnohdy i přes svou menší velikost strčili do kapsy vnitřním prostorem i větší vozy, např. taková Honda Jazz se svým velmi variabilním a poměrně velkým vnitřním prostorem.

+1/0
18.1.2017 15:14

M68a76r75e41k 72J49a89n27e35č90k25a 1307736813441

Bohužel je tady další aspekt, který SUV dosti nahrává a tím je mnohdy dravější a pro mnohé daleko atraktivnější vzhled a ten u mnohých často vítězí právě před MPV, i když je to MPV z hlediska ekonomických a užitných vlastností lepší. Nicméně Crossovery (zmenšenina SUV) jsou daleko pro provoz v městě smysluplnější než SUV, nicméně se obávám, že vnitřním prostorem na tom budou vždy hůře, než MPV.

+1/0
18.1.2017 15:25

M94i28c67h69a10l 23F74r75ý89d65a 1152669813842

Přesně tak, zákazníci vždy (a pro mne zcela nepochopitelně) preferují vnější design před ergonomií a užitnou hodnotou. Auto se musí líbit je důležitější, než v autě se musím dobře cítit.

+3/0
18.1.2017 15:40

V37l61a21d71i75s30l64a35v 28B56u76r87y50š41e69k 1409792907514

přesně najdou se dokonce lidi, kteří nekoukají na to, aby oblečení bylo teplé a aby se v něm dobře cítili, normálně koupí třeba bundu, která se jim líbí a tu pohodlnější, pracovní vatovaný kabát ne a co je horší, někteří si vybírají i boty podle toho, jaké se jim líbí, lidi jsou divní, místo dacie logan koupí zcela nepochopitelně nějakej crossland x či co

+2/0
18.1.2017 15:52

M76i34c87h35a46l 43F64r93ý11d85a 1752679813172

jojo, móda je prevít, snaží se mi diktovat, co musím a vůbec ji nezajímá, co chci

+1/0
18.1.2017 16:07

M42a96r39e14k 57J96a60n79e68č10k21a 1917226713421

Ono, kdo je otrokem módy, je to pouze jeho osobní problém. V mládí byl asi málokdo jiný, ale s věkem člověk na to již většinou přijde sám a to, že užitnou a ekonomickou hodnotu věci, žádný high-tech design prostě nenahradí a že mnohdy novější, neznamená automaticky lepší.

0/0
18.1.2017 18:45

M15i59c84h23a25l 15F59r49ý35d73a 1382219363632

Moje řeč, vždyť jedno životní moudro praví: "kdo chce kam,,,"

jen mi vadí, že je ta móda tak nějak stále agresivnější

0/0
18.1.2017 19:49

V49l52a87d94i79s18l44a40v 35B31u93r89y96š64e86k 1249532317914

užitnou hodnotu řeší ten, kdo potřebuje autem převážet lešení, skříně či hospodářská zvířata, někomu stačí auto na to, aby jel se psem na výlet či na nákup do tesca, ekonomickou stráhku zase řeší ten, kdo nemá dostatek peněz u mě je to naopak, když jsem byl mladý, tak jsem řešil užitnou a ekonomickou stránku, ale na trhu byl výběr ze škody 105 a 120 v provedení S a L, stavění baráku a chov hospodářských zvířat jsem časem ukončil a tak můžu dnes jezdit se psem klidně s SUV, které má kufr menší než meriva, prostě peníze a užitnost neřeším

0/0
20.1.2017 8:40

T94o35m89á54š 65Z12e81m56a13n 3395298844345

Jels někdy SUV?

V Tuaregu je mnohem víc místa naž v stejně velkém (půdorysem) Passatu.

MPV jsou naopak auta za trest - hrozné jízdní vlastnosti, hrozné sezení - jako na trestné lavici a nikam to nevyjede..

+1/−2
18.1.2017 20:43

M26i29c57h32a96l 41F63r97ý74d33a 1622289353172

Tak určitěěě

0/0
18.1.2017 20:47

P94e61t21r 30H17o28r74á67k 1239613439384

Už jsi seděl na trestné lavici? ;-D

+1/0
18.1.2017 21:32

T76o35m86á36š 95Z12e18m64a79n 3445388904565

Skoro - a dokonce několikrát Tranzit, Vivaro a Meriva.. hrozný krámy.

0/0
18.1.2017 23:20

M88a38r62e29k 12S36l36a40b93i85h94o91u19d22e66k 7598571162943

Vás vozej po stavbách Merivou?

0/0
19.1.2017 8:26

M88a67r63t37i20n 48N37o59v19o69t37n59ý 8329294737274

Nebo velký auto nepotřebuju, ale nechci malé auto kde sedím na úrovni chodníku, chci pohodlně nastupovat. Pak je tohle přesně pro mě

0/0
19.1.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.