Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X. Premiéra je naplánovaná na 1. února do Berlína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a21n 59E90n38t59e76r 5684105354597

Ta kočárová chromovaná linka táhnoucí se od přední kapoty až po zadní sklo, tak to je tedy hnus velebnosti ... ;-)

0/−2
19.1.2017 3:16

O42n91d24ř97e20j 35B71u95c22h30t89a 9764349250

Hlavně se těším až uvidím další blondýnu z "mothergangu" až sotva uvidí přes volant....díky, díky....

0/0
18.1.2017 22:40

M85a92r61t15i30n 24H89o71u34b65a 6103711849208

V rychlostech od 5 km/h do 30 km/h systém snižuje nárazovou rychlost případné kolize se zpomalením 0,9 g

Zdroj: http://auto.idnes.cz/opel-crossland-x-0kc-/ak_aktual.aspx?c=A170118_110608_ak_aktual_fdv

fakt nechapu. zpomaleni(zrychleni) vzdy bylo v ms^(-2)

+1/−2
18.1.2017 21:01

M70i76c33h18a95l 25F17r49ý68d76a 1132269653262

A já furt co mi tam nesedí... zpomalení 0,9 gramu;-D;-D;-D

0/0
18.1.2017 21:10

J21i85ř41í 44S35c75h51w66a24c63h 8788204698706

Pokud se mluví o zrychlení (zpomalení) tak g je tíhové zrychlení a to se uvádí v m/s2, Tíhové zrychlení vynásobeno bezrozměrnou konstantou 0,9 dá výsledek opět v m/s2.;-)

+3/0
18.1.2017 21:27

Z67d57e96n48ě49k 61P34o44l95á80š79e18k 1188465333831

jen se ptám, ale nepíše se tíhové zrychlení náhodou s velkým G?

0/0
18.1.2017 22:38

P12a13v58e72l 59V47a34n65ě45č19e67k 4134623691381

Ne.

+2/0
18.1.2017 22:54

R85o55m45a81n 20F79o63j76t14í90k 4761889598635

Další model pro blondýny a blonďáky aby když už neuměj řídit se cítili bezpečněji ;-D

nakonec takovýchto aut je v případě kalamity (1mm sněhu) nejvíc po příkopech.....Rv

+7/−1
18.1.2017 18:55

P26e67t15r 42H39o61r75á60k 1959203299334

Takhle pěkně napsané jsem to snad ještě neviděl. ;-DR^

+1/0
18.1.2017 21:29

M41a12r40t92i30n 80N35e52b93e62s71k64ý 7236140477362

Za chvíli budou mít všichni vysoká auta, tak se maminám pro "pocit bezpečí" vymyslí ještě vyšší.....

Nakonec nejníže budou sedět řidiči autobusů, protože musí být bezbariéroví.

Ten se pak bude koukat nahoru na řidičku vedle a ptát se: "prosím vás, podívejte se, odkud se ozývá ta sanitka, já ji přes vás nevidím."

+7/0
18.1.2017 18:17

J54a80n 82S58t73a12r28ý 8517620702335

Témata: H-System, Opel, Opel Astra

Smetka koupil Opel?

0/0
18.1.2017 18:05

J18i62ř34í 58Č35á61p 7868483618466

Proč to má tak malý kufr ? Chtělo by to aspoň 550 l pro rodinu.

+2/−1
18.1.2017 16:12

J20i70ř94í 62S17c69h62w95a50c29h 8348234498166

....tak rodině bude lépe na sedačkách ;-)

+7/−1
18.1.2017 16:58

M24i37c70h58a38e83l 88K39o59n57e27č88n68ý 6142463129359

Pěkný jako většina OpelúR^R^R^

+3/−1
18.1.2017 16:05

A65n85t88o43n20í86n 94S66e42b64e54r22a 7503978930239

Tak je to jen o 4 cm širší než Fabia III, tak to není taková parkovací katastrofa....

0/0
18.1.2017 14:53

K27a43r96e89l 38C19e76r57n79y 2205460449277

Meriva byla zlatá,mel jsem obe a je mi lito ze ten koncept Opel dal nerozvijel.Tohle vypada taky dobre ale myslim si, ze Meriva nabidla vnitrni komfort za mensi vnejsi rozmery

0/0
18.1.2017 14:28

J10i58ř59í 47S93c68h37w59a72c13h 8508754908956

Toto SUV má sice papírově základní kufr o 20 litrů větší, ale max velikost prostoru po sklopení sedaček je o 250 litrů menší než u Merivy....Rv

+1/0
18.1.2017 14:47

K28a43r27e19l 59V33a75c51h69u48t 9213952559183

Městský terén ... ;-D ... termín se mi líbí, je takový "zvláštní" ... Že by pro jízdu na travnatá basketbalová hřiště a pak zas zpátky domů, do paneláku? ;-)

+5/−1
18.1.2017 13:59

P41e62t10r 50D59r49a42p16a94l 3745558383655

ve městě je to samý retardér, propadlý kanály, vedlejší komunikace si kvalitou nezadají s poslední okreskou v pohraničí

+1/0
19.1.2017 8:33

L62u54d39v56í24k 46G23a58j24d62o10š86í21k 2505583884202

Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta.

Podmínkou ale je, že se přitom nesmí zvyšovat spodní hrana oken a naopak se musí zvýšit i střecha. Jinak to celé ztrácí smysl.

+2/−1
18.1.2017 13:25

M35a96r23e29k 28J19a13n98e26č50k63a 1227476523621

"Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta." Tohle bych opravdu nepaušalizoval ;-)

+1/0
18.1.2017 15:10

L30u67d23v95í39k 91G96a58j42d58o27š10í98k 2625483984822

OK. Každý je jiný. :-) Pro mě osobně je to jeden z nejdůležitějších parametrů. Důležitější než třeba motorizace, nebo do značné míry i značka vozu.

0/0
19.1.2017 9:41

A26n84t48o58n25í46n 44S45e36b56e97r95a 7583468760209

To mně taky štve že ve vyšším autě neudělají vetší okna. Pak je stejně prd vidět i když jste vysoko.

0/0
18.1.2017 22:10

T46o66m52á36š 61Ž58i27t38n47ý 6791690101191

MPV už nefrčí... místo toho přišly SUV - auta na nic. Z venku velký, zevnitř malý.

Buď velký auto nepotřebuji a koupím si normální, nebo ano a pak pořádný MPV nic nenahradí...

+12/−2
18.1.2017 12:50

L13u46d77v51í79k 94G61a13j14d14o31š78í59k 2135453984622

Redaktor ovšem milně předpokládá, že Meriva bylo MPV. Přitom to byly spíš zmenšenina MPV.

0/0
18.1.2017 13:20

L82u22d50v88í61k 95G94a71j31d67o67š19í20k 2455753434362

pardon - "mylně" :-/

0/0
18.1.2017 13:25

M32a20r29t54i78n 51K24a16r42á61s31e57k 9118553818398

Proste male MPV na to neni nic spatneho ne? Maly hatschback nebo male SUV je taky "zmensenina hatchbacku a zmensenina SUV?"

Zrovna tahle velikost auto (meriva, ix20 apod) je docela v pohode - je male a levnejsi nez nizsi stredni trida, pritom ma podobny vnitrni prostor a slusny kufr a variabilitu interieru. Pokud clovek chce levnejsi nove auto pro mensi rodinu tak za me dobra volba....

+2/0
18.1.2017 14:32

M83a95r57e59k 29J50a50n81e78č58k36a 1937936923681

Malé MPV přece nebylo nic neobvyklého a mnohdy i přes svou menší velikost strčili do kapsy vnitřním prostorem i větší vozy, např. taková Honda Jazz se svým velmi variabilním a poměrně velkým vnitřním prostorem.

+1/0
18.1.2017 15:14

M54a44r33e79k 35J78a18n14e70č35k82a 1297436733241

Bohužel je tady další aspekt, který SUV dosti nahrává a tím je mnohdy dravější a pro mnohé daleko atraktivnější vzhled a ten u mnohých často vítězí právě před MPV, i když je to MPV z hlediska ekonomických a užitných vlastností lepší. Nicméně Crossovery (zmenšenina SUV) jsou daleko pro provoz v městě smysluplnější než SUV, nicméně se obávám, že vnitřním prostorem na tom budou vždy hůře, než MPV.

+1/0
18.1.2017 15:25

M29i22c84h79a36l 48F28r82ý17d80a 1682479743302

Přesně tak, zákazníci vždy (a pro mne zcela nepochopitelně) preferují vnější design před ergonomií a užitnou hodnotou. Auto se musí líbit je důležitější, než v autě se musím dobře cítit.

+3/0
18.1.2017 15:40

V24l30a22d49i92s75l22a77v 74B56u59r75y91š85e34k 1459312167184

přesně najdou se dokonce lidi, kteří nekoukají na to, aby oblečení bylo teplé a aby se v něm dobře cítili, normálně koupí třeba bundu, která se jim líbí a tu pohodlnější, pracovní vatovaný kabát ne a co je horší, někteří si vybírají i boty podle toho, jaké se jim líbí, lidi jsou divní, místo dacie logan koupí zcela nepochopitelně nějakej crossland x či co

+2/0
18.1.2017 15:52

M63i39c24h18a23l 66F29r36ý61d26a 1972659413422

jojo, móda je prevít, snaží se mi diktovat, co musím a vůbec ji nezajímá, co chci

+1/0
18.1.2017 16:07

M83a55r15e70k 78J49a97n11e50č46k38a 1297606553411

Ono, kdo je otrokem módy, je to pouze jeho osobní problém. V mládí byl asi málokdo jiný, ale s věkem člověk na to již většinou přijde sám a to, že užitnou a ekonomickou hodnotu věci, žádný high-tech design prostě nenahradí a že mnohdy novější, neznamená automaticky lepší.

0/0
18.1.2017 18:45

M58i70c59h62a38l 20F89r98ý21d97a 1822729483602

Moje řeč, vždyť jedno životní moudro praví: "kdo chce kam,,,"

jen mi vadí, že je ta móda tak nějak stále agresivnější

0/0
18.1.2017 19:49

V60l76a90d28i42s18l39a28v 74B51u66r20y62š87e76k 1799922157734

užitnou hodnotu řeší ten, kdo potřebuje autem převážet lešení, skříně či hospodářská zvířata, někomu stačí auto na to, aby jel se psem na výlet či na nákup do tesca, ekonomickou stráhku zase řeší ten, kdo nemá dostatek peněz u mě je to naopak, když jsem byl mladý, tak jsem řešil užitnou a ekonomickou stránku, ale na trhu byl výběr ze škody 105 a 120 v provedení S a L, stavění baráku a chov hospodářských zvířat jsem časem ukončil a tak můžu dnes jezdit se psem klidně s SUV, které má kufr menší než meriva, prostě peníze a užitnost neřeším

0/0
20.1.2017 8:40

T93o12m55á48š 12Z12e31m92a55n 3925718954755

Jels někdy SUV?

V Tuaregu je mnohem víc místa naž v stejně velkém (půdorysem) Passatu.

MPV jsou naopak auta za trest - hrozné jízdní vlastnosti, hrozné sezení - jako na trestné lavici a nikam to nevyjede..

+1/−2
18.1.2017 20:43

M58i50c89h69a47l 11F28r46ý11d39a 1942179943282

Tak určitěěě

0/0
18.1.2017 20:47

P57e12t32r 41H15o76r98á54k 1579153379874

Už jsi seděl na trestné lavici? ;-D

+1/0
18.1.2017 21:32

T25o20m25á82š 34Z13e54m89a61n 3225968174415

Skoro - a dokonce několikrát Tranzit, Vivaro a Meriva.. hrozný krámy.

0/0
18.1.2017 23:20

M91a86r36e92k 71S59l40a17b83i73h89o33u61d66e29k 7768131912843

Vás vozej po stavbách Merivou?

0/0
19.1.2017 8:26

M41a59r84t17i31n 27N15o91v61o15t65n45ý 8159254987224

Nebo velký auto nepotřebuju, ale nechci malé auto kde sedím na úrovni chodníku, chci pohodlně nastupovat. Pak je tohle přesně pro mě

0/0
19.1.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.