Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X. Premiéra je naplánovaná na 1. února do Berlína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a36n 48E47n67t34e39r 5234185684117

Ta kočárová chromovaná linka táhnoucí se od přední kapoty až po zadní sklo, tak to je tedy hnus velebnosti ... ;-)

0/−2
19.1.2017 3:16

O71n39d73ř41e21j 81B88u37c65h10t71a 9344779460

Hlavně se těším až uvidím další blondýnu z "mothergangu" až sotva uvidí přes volant....díky, díky....

0/0
18.1.2017 22:40

M50a26r69t95i77n 11H56o22u23b41a 6473181899168

V rychlostech od 5 km/h do 30 km/h systém snižuje nárazovou rychlost případné kolize se zpomalením 0,9 g

Zdroj: http://auto.idnes.cz/opel-crossland-x-0kc-/ak_aktual.aspx?c=A170118_110608_ak_aktual_fdv

fakt nechapu. zpomaleni(zrychleni) vzdy bylo v ms^(-2)

+1/−2
18.1.2017 21:01

M58i61c65h74a96l 97F53r65ý40d23a 1742459733352

A já furt co mi tam nesedí... zpomalení 0,9 gramu;-D;-D;-D

0/0
18.1.2017 21:10

J78i50ř91í 11S70c11h27w17a68c26h 8398664548586

Pokud se mluví o zrychlení (zpomalení) tak g je tíhové zrychlení a to se uvádí v m/s2, Tíhové zrychlení vynásobeno bezrozměrnou konstantou 0,9 dá výsledek opět v m/s2.;-)

+3/0
18.1.2017 21:27

Z25d41e92n13ě91k 82P77o13l43á96š37e79k 1918835843561

jen se ptám, ale nepíše se tíhové zrychlení náhodou s velkým G?

0/0
18.1.2017 22:38

P31a41v36e30l 42V72a49n46ě47č87e88k 4504913491441

Ne.

+2/0
18.1.2017 22:54

R39o52m94a50n 97F29o71j52t90í56k 4751179938735

Další model pro blondýny a blonďáky aby když už neuměj řídit se cítili bezpečněji ;-D

nakonec takovýchto aut je v případě kalamity (1mm sněhu) nejvíc po příkopech.....Rv

+7/−1
18.1.2017 18:55

P89e18t43r 32H22o94r97á39k 1339253529914

Takhle pěkně napsané jsem to snad ještě neviděl. ;-DR^

+1/0
18.1.2017 21:29

M56a65r13t93i37n 20N92e61b96e37s96k43ý 7856360587872

Za chvíli budou mít všichni vysoká auta, tak se maminám pro "pocit bezpečí" vymyslí ještě vyšší.....

Nakonec nejníže budou sedět řidiči autobusů, protože musí být bezbariéroví.

Ten se pak bude koukat nahoru na řidičku vedle a ptát se: "prosím vás, podívejte se, odkud se ozývá ta sanitka, já ji přes vás nevidím."

+7/0
18.1.2017 18:17

J45a73n 66S64t54a71r56ý 8797550282795

Témata: H-System, Opel, Opel Astra

Smetka koupil Opel?

0/0
18.1.2017 18:05

J54i46ř98í 28Č78á96p 7168713158486

Proč to má tak malý kufr ? Chtělo by to aspoň 550 l pro rodinu.

+2/−1
18.1.2017 16:12

J96i28ř64í 23S42c76h62w20a98c46h 8848454198936

....tak rodině bude lépe na sedačkách ;-)

+7/−1
18.1.2017 16:58

M58i58c86h46a84e18l 33K48o19n40e48č24n96ý 6182283459789

Pěkný jako většina OpelúR^R^R^

+3/−1
18.1.2017 16:05

A63n52t49o48n54í12n 50S22e94b93e68r55a 7803938180379

Tak je to jen o 4 cm širší než Fabia III, tak to není taková parkovací katastrofa....

0/0
18.1.2017 14:53

K15a68r29e20l 69C86e96r25n57y 2195330749277

Meriva byla zlatá,mel jsem obe a je mi lito ze ten koncept Opel dal nerozvijel.Tohle vypada taky dobre ale myslim si, ze Meriva nabidla vnitrni komfort za mensi vnejsi rozmery

0/0
18.1.2017 14:28

J78i54ř91í 63S66c30h91w69a55c13h 8568464338886

Toto SUV má sice papírově základní kufr o 20 litrů větší, ale max velikost prostoru po sklopení sedaček je o 250 litrů menší než u Merivy....Rv

+1/0
18.1.2017 14:47

K24a63r92e37l 46V39a86c91h48u98t 9353192769553

Městský terén ... ;-D ... termín se mi líbí, je takový "zvláštní" ... Že by pro jízdu na travnatá basketbalová hřiště a pak zas zpátky domů, do paneláku? ;-)

+5/−1
18.1.2017 13:59

P33e89t45r 77D75r93a26p48a76l 3905238723265

ve městě je to samý retardér, propadlý kanály, vedlejší komunikace si kvalitou nezadají s poslední okreskou v pohraničí

+1/0
19.1.2017 8:33

L67u59d65v71í73k 45G97a81j60d64o81š86í44k 2395863154912

Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta.

Podmínkou ale je, že se přitom nesmí zvyšovat spodní hrana oken a naopak se musí zvýšit i střecha. Jinak to celé ztrácí smysl.

+2/−1
18.1.2017 13:25

M38a57r53e45k 45J64a67n78e69č38k72a 1747866113231

"Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta." Tohle bych opravdu nepaušalizoval ;-)

+1/0
18.1.2017 15:10

L73u23d29v41í82k 36G60a72j77d73o71š34í62k 2905403644392

OK. Každý je jiný. :-) Pro mě osobně je to jeden z nejdůležitějších parametrů. Důležitější než třeba motorizace, nebo do značné míry i značka vozu.

0/0
19.1.2017 9:41

A42n83t61o65n28í79n 31S93e96b92e13r16a 7343168730639

To mně taky štve že ve vyšším autě neudělají vetší okna. Pak je stejně prd vidět i když jste vysoko.

0/0
18.1.2017 22:10

T67o22m31á20š 54Ž32i65t76n83ý 6751710731391

MPV už nefrčí... místo toho přišly SUV - auta na nic. Z venku velký, zevnitř malý.

Buď velký auto nepotřebuji a koupím si normální, nebo ano a pak pořádný MPV nic nenahradí...

+12/−2
18.1.2017 12:50

L15u86d39v73í43k 41G12a48j57d54o42š97í47k 2855423574662

Redaktor ovšem milně předpokládá, že Meriva bylo MPV. Přitom to byly spíš zmenšenina MPV.

0/0
18.1.2017 13:20

L53u66d96v70í93k 77G18a53j83d20o28š84í80k 2525173564632

pardon - "mylně" :-/

0/0
18.1.2017 13:25

M90a15r73t41i90n 74K71a24r20á66s88e22k 9178463328298

Proste male MPV na to neni nic spatneho ne? Maly hatschback nebo male SUV je taky "zmensenina hatchbacku a zmensenina SUV?"

Zrovna tahle velikost auto (meriva, ix20 apod) je docela v pohode - je male a levnejsi nez nizsi stredni trida, pritom ma podobny vnitrni prostor a slusny kufr a variabilitu interieru. Pokud clovek chce levnejsi nove auto pro mensi rodinu tak za me dobra volba....

+2/0
18.1.2017 14:32

M27a32r15e75k 68J20a19n30e30č58k31a 1837636763121

Malé MPV přece nebylo nic neobvyklého a mnohdy i přes svou menší velikost strčili do kapsy vnitřním prostorem i větší vozy, např. taková Honda Jazz se svým velmi variabilním a poměrně velkým vnitřním prostorem.

+1/0
18.1.2017 15:14

M34a50r82e93k 37J83a34n61e90č35k56a 1837206293411

Bohužel je tady další aspekt, který SUV dosti nahrává a tím je mnohdy dravější a pro mnohé daleko atraktivnější vzhled a ten u mnohých často vítězí právě před MPV, i když je to MPV z hlediska ekonomických a užitných vlastností lepší. Nicméně Crossovery (zmenšenina SUV) jsou daleko pro provoz v městě smysluplnější než SUV, nicméně se obávám, že vnitřním prostorem na tom budou vždy hůře, než MPV.

+1/0
18.1.2017 15:25

M76i72c94h65a62l 30F12r79ý94d80a 1952529213412

Přesně tak, zákazníci vždy (a pro mne zcela nepochopitelně) preferují vnější design před ergonomií a užitnou hodnotou. Auto se musí líbit je důležitější, než v autě se musím dobře cítit.

+3/0
18.1.2017 15:40

V52l87a59d42i64s63l70a33v 52B94u44r92y69š23e50k 1229362977104

přesně najdou se dokonce lidi, kteří nekoukají na to, aby oblečení bylo teplé a aby se v něm dobře cítili, normálně koupí třeba bundu, která se jim líbí a tu pohodlnější, pracovní vatovaný kabát ne a co je horší, někteří si vybírají i boty podle toho, jaké se jim líbí, lidi jsou divní, místo dacie logan koupí zcela nepochopitelně nějakej crossland x či co

+2/0
18.1.2017 15:52

M87i80c57h87a97l 24F81r32ý69d86a 1232409403222

jojo, móda je prevít, snaží se mi diktovat, co musím a vůbec ji nezajímá, co chci

+1/0
18.1.2017 16:07

M29a48r46e95k 50J55a65n69e52č30k10a 1307686593871

Ono, kdo je otrokem módy, je to pouze jeho osobní problém. V mládí byl asi málokdo jiný, ale s věkem člověk na to již většinou přijde sám a to, že užitnou a ekonomickou hodnotu věci, žádný high-tech design prostě nenahradí a že mnohdy novější, neznamená automaticky lepší.

0/0
18.1.2017 18:45

M39i82c53h96a52l 32F60r94ý98d61a 1282819403112

Moje řeč, vždyť jedno životní moudro praví: "kdo chce kam,,,"

jen mi vadí, že je ta móda tak nějak stále agresivnější

0/0
18.1.2017 19:49

V45l38a63d13i80s49l74a13v 25B84u52r43y28š37e37k 1879762547314

užitnou hodnotu řeší ten, kdo potřebuje autem převážet lešení, skříně či hospodářská zvířata, někomu stačí auto na to, aby jel se psem na výlet či na nákup do tesca, ekonomickou stráhku zase řeší ten, kdo nemá dostatek peněz u mě je to naopak, když jsem byl mladý, tak jsem řešil užitnou a ekonomickou stránku, ale na trhu byl výběr ze škody 105 a 120 v provedení S a L, stavění baráku a chov hospodářských zvířat jsem časem ukončil a tak můžu dnes jezdit se psem klidně s SUV, které má kufr menší než meriva, prostě peníze a užitnost neřeším

0/0
20.1.2017 8:40

T44o40m14á68š 43Z87e88m68a52n 3475448314725

Jels někdy SUV?

V Tuaregu je mnohem víc místa naž v stejně velkém (půdorysem) Passatu.

MPV jsou naopak auta za trest - hrozné jízdní vlastnosti, hrozné sezení - jako na trestné lavici a nikam to nevyjede..

+1/−2
18.1.2017 20:43

M34i68c16h90a45l 26F87r20ý22d35a 1662679543182

Tak určitěěě

0/0
18.1.2017 20:47

P14e32t66r 20H83o72r60á94k 1699413689304

Už jsi seděl na trestné lavici? ;-D

+1/0
18.1.2017 21:32

T25o90m80á31š 65Z80e63m79a18n 3585318454525

Skoro - a dokonce několikrát Tranzit, Vivaro a Meriva.. hrozný krámy.

0/0
18.1.2017 23:20

M59a66r21e32k 15S47l10a88b79i84h46o85u36d59e57k 7228391972743

Vás vozej po stavbách Merivou?

0/0
19.1.2017 8:26

M31a25r11t96i38n 89N68o85v14o73t98n55ý 8119314677334

Nebo velký auto nepotřebuju, ale nechci malé auto kde sedím na úrovni chodníku, chci pohodlně nastupovat. Pak je tohle přesně pro mě

0/0
19.1.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.