Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L95u77k80á68š 14P97a79v75e34l24k11a 3832979646267

36 mil na galon neodpovídá 4,3 litru na 100 km, ale 6,53 litrů na 100 km, ale pořád to v americe není reálné

+9/0
doporučit
16.3.2017 13:31

E12v68z63e18n 53S36o16u40k57u21p 1647104606938

tedy průměr spotřeby za celou značku na 36 mil na galon, což odpovídá 4,3 litru na 100 km.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/obama-trum-epa-spotreba-0v4-/automoto.aspx?c=A170316_113255_automoto_fdv

Nevím jak umíte počítat, ale je to 6,55 litrů/100km

+3/0
doporučit
16.3.2017 19:35

V92i25l75é17m 41B86a72r78á46k 4186347399676

Na prodejích VW je vidět, jak je lidem lhostejné nějaké limity, které technicky nejdou plnit.

Jestliže v roce 2021 mají auta vykazovat emise 95 gramů CO2 na 1 km, při dnešní hodnotě 123,4 gramů CO2 na 1 km, potom snížení bude o 23 % (samozřejmě ne v roce 2021, protože budou v provozu i starší auta s vyššími emisemi). Cena technických "kejklů" odhadují výrobci na 700 eur na jedno auto. Takže podíl evropských aut na celkových emisích CO2 ve výši 0,001 se sníží na 0,00077 (na 0,077 %), v poměru k celkovým světovým emisím CO2. Z toho také plyne, že miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

+3/0
doporučit
16.3.2017 17:22

M71i19r85e24k 35G95a83j25e70r 5131776509160

Maloktera cisla uvadena na iDnes jsou spravne. Neni divu, ze se v tomto clanku pise o nesmyslne nizke spotrebe, i kdyz jde o plan do budoucna. Proste obvykle chybny vypocet. A v jinem clanku jsme se docetli, ze podle vetsiny lidi maturita z matematiky neni potreba, protoze matematiku v zivote malokdo potrebuje. Je pravda, ze tady jde o pocty z pate tridy ZS, ktere uz novinarum delaji potize, takze matematiku opravdu ani nepotrebuji. Ale kdyby se melo hlasovat, tak by lide zrusili i tu vyuku poctu na ZS.

+2/0
doporučit
18.3.2017 1:35

J89a46n 33V57e49s96e29l80ý 5404983342751

Osobní auta spálí v USA cca benzín odpovídající 8-9 milionům barelů ropy za den. Obamovo nařízení by fakticky snížilo spotřebu o polovinu. Přitom převis nabídky nad poptávkou 2 miliony barelů denně způsobil kolaps cen ropy. Takhle by USA na domácí frontě mohly zasadit tvrdou ránu svým geopolitickým nepřátelům v čele s Ruskem.

Pokud za na úspornost provozu aut vykašlou, jen tím ještě zhorší konkurenceschopnost svých automobilek mimo USA (Japonsko, EU nebo Čína je na svoje limity nevykašlou) a dlouhodobě i v nich, budou dále závislí na dovozu ropy, udělají radost Putinovi, ...

+1/0
doporučit
16.3.2017 21:01

J66á76n 53K33o32t54ú83č 2236684448306

Hmm, to by ma zaujímalo, či Obamovo obrnené auto, ktoré váži toľko ako parná lokomotíva, dodržiava takéto limity spotreby :-)

+1/0
doporučit
16.3.2017 13:13

P70e95t38r 14P76r78o31k21e97š 1661355961354

Takže to teď trumpeta zruší a ve finále dojde k tomu, že VW diesly, které odstartovaly aféru dieselgate budou vlastně mnohem ekologičtější, než nové americké motory.

Hm, super tah jak zlikvidovat konkurenci.

+1/−4
doporučit
16.3.2017 14:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.