Prototyp motocyklu Jawa Athéna ze sbírky Národního technického muzea. Počítalo se pro něj s motorem 250 ccm.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
"Málokdo si to uvědomuje, ale pod krásným designem stroje musí být pevný základ logiky, techniky a technologie, jinak je to k ničemu. Umění pro umění," řekl Václav Král.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Výstava prací designéra Václava Krále
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Buggy Scarab se dočkal sériové výroby, v útrobách má motor z motocyklu.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Závodní buggyna Baghira. Václav Král závodil v různých disciplinách 22 let. Začínal na motorkách.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Skvělou aerodynamiku tříkolky Laurin & Klement ověřily testy v aerodynamickém tunelu.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Výstava prací designéra Václava Krále
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Tříkolka Laurin & Klement z počátku 90. let.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Studie modernizace Tatry 613 jménem Tatra 625 z let 1986-87
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Studie modernizace Tatry 613 jménem Tatra 625 z let 1986-87
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Škoda Favorit MTX - roadster postavený z favorita je také Královým dílem.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Scarab Baby Buggy
Václav Král
Porsche Le Mans Bohemia
Jiří Pohribný
Aerodynamická tříkolka Laurin & Klement
Václav Král
Jawa Athéna
Stanislav Maruk
Testování aerodynamické tříkolky v Mostě, úplně vpravo Václav Král
Jindřich Dušek
Auto Robot Transformer od Václava Krále
Jiří Pohribný
Jawa Athéna
Jiří Pohribný
projekt Porsche Le Mans Bohemia Václava Krále
Jiří Pohribný
Innotech Mysterro
Innotech
Tatra MTX V8
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tatra MTX V8
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Designér, který chtěl změnit svět - kniha o Václavu Královi
AutoDesign&Styling
Tříkolka Laurin & Klement
Archiv Věry Králové
Ekotříkolka Václava Krále
Archiv Věry Králové
Městský elektromobil OVO od Václava Krále
Archiv Věry Králové
Městský elektromobil OVO od Václava Krále
Archiv Věry Králové
Městský elektromobil OVO od Václava Krále
Archiv Věry Králové
Václav Král a jeho Supertatra
Autor: Repro Michal Šafránek, iDNES.cz
Solarmobil. Design: Jiří a Václav Královi
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Tříkolku Laurin&Klement navrhl Král v roce 1991. Dodnes drží český rekord vozidla s nejnižším odporem vzduchu (CX = 0,17).
Jindřich Dušek
Výstava prací designéra Václava Krále je k vidění ve SPŠ Betlémská v centru Prahy. Otevřeno je vždy ve čtvrtek odpoledne.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Václav Král přes dvacet let závodil.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Jako návrhář na volné noze spolupracoval s českými i zahraničními automobilovými výrobci a konstrukčními kancelářemi.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Král přes dvacet let aktivně závodil v motokrosu, autokrosu i formulích.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Futuristická přístrojovka Jawy Athéna
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
Závodní speciály Královy konstrukce nesly jméno Baghira podle skautské přezdívky svého tvůrce.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz
První automobilovou karoserii navrhl Král v roce 1954.
Autor: Petr Bača, pro iDNES.cz