Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda Accord - mohutnost skrývá překvapivou dynamiku

  17:45aktualizováno  17:45
Tváří se jako velká těžkopádná limuzína, ale ukrývá v sobě sílu a dynamiku sportovce. Sedmá generace Hondy Accord se veřejnosti poprvé ukázala v plné kráse před rokem na autosalonu v Paříži. Dlouhá historie vozu vyšší střední třídy (pokukující ve svém posledním vydání ještě o něco výše) začala před 22 lety - první accord vyjel na silnice v roce 1981.

hodnocení iDNES 4,5/5

Accord dostál reputaci Hondy coby automobilky, která víc než dobře "umí" benzinové motory. Ty pak navíc montuje do vozů s kvalitními podvozky. Druhou stranou mince je ale fakt, že si za to nechá pořádně zaplatit. Otestovali jsme Hondu Accord sedan s benzinovým dvoulitrem ve výbavě comfort.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Honda Accord s motorem 2.0 pod kapotou je především mohutný a pohodlný koráb,  který uspokojí jak řidiče "štrekaře", tak závodníky. Bývá často srovnávána s Mazdou 6. Naturel vozů je však natolik odlišný, že i přes optickou podobu a velikost je jejich přímá konfrontace nemožná. Accord je důstojný vůz poskytujícím pocit bezpečí a solidnosti. Naopak "šestka" je "rozjívenější" a sportovnější - nehraje na rozdíl od accordu na luxusní notu.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Honda Accord.         Přijďte si vybrat k nám  Váš model! www.automodul.cz

Za pochvalu stojí rozhodně pečlivé zpracování exteriéru a interiéru, dokonalý podvozek, schopný snášet a kompenzovat nejrůznější rozmary počasí i řidiče a především pak kvalitní motor. Nutno ale poznamenat, že testovanému dvoulitru se vůbec nelíbilo v nízkých otáčkách.

Výbava je na jednu stranu velmi bohatá, co je to však platné, když japonská automobilka stále tvrdošíjně ignoruje palubní počítač - coby standardní součást většiny současných vozů a nenabízí jej ani za příplatek. 

VNĚJŠÍ VZHLED
První ohledání očima evokuje především sílu, bezpečnost a mohutnost. V porovnání s již zmiňovanou Mazdou 6 působí méně dynamicky - accord je oproti ní spíše těžkým atletem. I přesto se vůz může pochlubit výjimečným aerodynamickým součinitelem Cx=0,26, který se podílí na extrémně nízké hladině hluku, pronikajícího do interiéru.

Čelní pohled nabízí tu nejsportovnější tvář accordu - rázné linie pětiúhelníkové masky s velkým logem automobilky uprostřed a ostře řezané šikmé oči světlometů jsou dynamické, ale zároveň dostatečně elegantní. 





Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Seat Ateca
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ

Seat Ateca, české auto španělské značky se prodává už od loňska. Linka v Kvasinách ho stále nestíhá vyrábět, na auto z výroby se dnes čeká rok. Zkusili jsme...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

Mercedes Třída E 3,0 350d AMG...
Mercedes Třída E 3,0 350d AMG...

r.v. 2016, naj. 15 000 km, diesel
1 352 150 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.