Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Karavan pro sólisty. S řidítky a na třech kolech

aktualizováno 
Cestujete sami, ve stanu spíte sami a vaříte si jen pro sebe. Kdo většinu času tráví na cestách o samotě, bude se mu zamlouvat nový koncept odvozený z asi nejmenšího užitkového auta světa Piaggia APE 50. Takový pojízdný domov "nula-plus-nic".

Bufalino | foto: dvice.com

Bufalino si vymyslel designér Cornelius Comanns na existující tříkolkové platformě Piaggia APE 50, která díky svojí lehkosti a jednoduchosti šetří náklady na provoz. Malý náklaďáček, který obdivujeme na italské dovolené, přetvořil na karavan.

"Mým přáním bylo přiblížit lidem přírodu, všechno co je obklopuje a také zvýšit okruh jejich cestování. Obytný vůz je vždy s vámi, je to něco jako základní tábor, který zároveň lehce používáte k přesunům na místo, které vás zrovna napadne," říká Cornelius Comanns.

Bufalino

K cestování tak můžete použít i polní cesty nebo rozbité silnice, na které byste si autem netroufli. Svoje využití určitě najde obytné ape i na letních festivalech, kde si nemusíte nic rozbalovat nebo se mačkat na zadním sedadle s ostatními.

Plán konceptu nabízí nejenom postel, ale i dvě sedačky, kuchyňku, lednici a dřez. A také dost místa na uskladnění nádobí nebo oblečení. "Možná jsem blázen, ale jeden takový chci. Vždycky jsem chtěl nasednout a procestovat si naši zem po svém. A u toho si vařit večeři," napsal jeden z nadšených blogerů.

BufalinoBufalino

Z původního Piaggia APE byl zachován jenom rám, motor a části nosné konstrukce. Ale jeho jízdní vlastnosti mu zůstaly. Jak se takové vozítko řídí a co všechno umí, zjistíte v článku Legendární tříkolová včelka: Piaggio Ape v testu.

Autor:




Nejčtenější

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 10 000 km, diesel
1 021 475 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.