Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maserati Levante se v Číně rozprodalo za pouhých 18 sekund

  8:00aktualizováno  8:00
Maserati letos představuje svůj stěžejní model, dravé SUV jménem Levante. Na čínském trhu, na který italská značka hodně vsází, prodala prvních sto kusů v předprodeji za pouhých 18 sekund. V Česku se má podle informací iDNES.cz objevit první kus na statickém předvedení důležitým klientům už v dubnu.

Firma má v Číně problém s pedály

Maserati nyní v Číně svolává do servisů téměř 21 000 aut. Důvodem je riziko, že se v nich zasekne plynový pedál. Opatření se podle čínských médií týká automobilů Quattroporte a Ghibli vyrobených od března 2013 do prosince 2015. Maserati ve svolávaných vozech provede výměnu plynového pedálu.

Jako úplně první dostanou sériové vozy v květnu italští zákazníci. Severní Amerika, která je druhým nejdůležitějším trhem Maserati, přijde na řadu v říjnu. Klíčovým je ovšem pro značku čínský trh, kde se snaží podpořit svůj růst prostřednictvím internetového prodeje.

Firma minulý týden spustila internetový obchod na webových stránkách čínské společnosti Alibaba a nabídla v něm v předprodeji stovku kusů své novinky. Automobily, které na čínský trh oficiálně vstoupí v červenci, byly podle BBC vyprodány během 18 sekund.

Poptávku po automobilech v Číně přitom v poslední době nepříznivě ovlivňuje zpomalování růstu tamní ekonomiky. Na prodej luxusních automobilů má navíc negativní vliv boj čínské vlády proti korupci a proti snaze vystavovat na odiv bohatství.

Fotogalerie

Výroba Maserati Levante začala v uplynulých týdnech v továrně v italském Mirafiori, do dvou měsíců má produkce stoupnout na maximální kapacitu 120 aut za den. Novinka je k mání ve třech provedeních, základní má pod kapotou šestiválcový turbodiesel, další dvě benzinové šestiválce s výkony 350 a 430 koní (další podrobnosti čtěte zde).

Prodej v Česku odstartuje v následujících týdnech. Na internetových stránkách českého prodejce Maserati ovšem už visí nabídka na konkrétní vozy, dieselová provedení začínají na ceně 1,66 milionu korun bez DPH, nejsilnější 430koňový benziňák na 2,5 milionech.

Maserati je součástí italsko-americké automobilové skupiny Fiat Chrysler Automobiles.

Autoři: ,


Témata: Maserati


Nejčtenější

Valeo XtraVue
VIDEO: Volný prostor předjíždění si ověříte z kamery toho vpředu

Až budou auta připojená k internetu, propojená mezi sebou a se vším kolem (platforma V2X), bude možné předejít mnoha patáliím na silnici. Valeo představilo...  celý článek

Sudá, nebo lichá? Policista kontroluje doklady v den, kdy v Paříži směla jezdit...
V Paříži přísně vyžadují emisní známky. Kdo ji nemá, pořádně zaplatí

Veškeré automobily a motocykly jedoucí po Paříži musí mít od pondělí 16. ledna viditelně vylepenou jednu z nových známek, které je rozlišují podle toho, jak...  celý článek

Šéf automobilového koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne.
Znalec hudby s ostrými lokty: šéf Fiatu Marchionne si nikdy nebral servítky

Sergio Marchionne se v těchto dnech nenudí. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí minulý čtvrtek obvinila Fiat Chrysler z používání softwaru, který...  celý článek

Volkswagen I.D. Buzz
Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v...  celý článek

Poznejte auto pod sněhem
Autokvíz: poznejte auto pod sněhovou peřinou

Sníh v uplynulém týdnu zasypal Česko. Vyprostit z hromady bílé nadílky auto je často sportovní výkon. Nejprve je ovšem třeba ho najít. Poznáte auta pod...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.