Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes 190: stále oblíbený

  18:45aktualizováno  18:45
Úspěšný Mercedes-Benz 190 byl ve výrobním programu německé automobilky až do roku 1993, kdy jej nahradila nová modelová řada C. O kvalitách "stodevadesátky" hovoří i skvělé výsledky v závodech na okruzích.

 

Čtyřdveřový osobní automobil Mercedes-Benz 190 patří mezi automobily, které cestujícím poskytnou slušný vnitřní prostor, nízkou hladinu hluku a vysokou úroveň jízdního komfortu.

 

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY * MOTORY * KLADY A ZÁPORY * ZÁVADY

 

Především řidiči pak ocení jeho spolehlivost, velmi dobré jízdní vlastnosti a výborné dílenské zpracování.

Svou spolehlivostí vyniká již od samého počátku výroby, vyhnul se všem "dětským nemocem" a ihned nabídl vysoký standard. Zavazadlový prostor vozu má objem 410 litrů.


HISTORIE MODELOVÉ ŘADY
V roce 1988 prošla "stodevadesátka" důkladnou úpravou vzhledu a o rok později byly modernizovány pohonné jednotky. V roce 1992 byla sériová výbava rozšířena o airbag řidiče. Výroba byla ukončena v roce 1993, kdy byla představena modelová řada C.

MOTORY
Z pohonných jednotek jmenujme nejslabší zážehový agregát o objemu dva litry s výkonem 75 kW (102 k) a motor o stejném objemu s vyšším výkonem 87 kW (118 k). Dále zmiňme agregát o zdvihovém objemu 2,3 litru disponující výkonem 97 kW (132 k).

Mezi šestiválcové motory patří agregát o objemu 2,6 litru s výkonem 118 kW (160 k) a pohonná jednotka o objemu 2,5 litru, která nabízí výkon 143 kW (195 k).

Ke vznětovým pohonným jednotkám patří čtyřválcový dvoulitr s výkonem 53 kW (72 k) a dva pětiválce. První o objemu 2,5 litru nabízí výkon 66 kW (90 k) a druhý, přeplňovaný, o stejném objemu poskytuje výkon 90 kW (122 k).

 





Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Horch 750 Tourenwagen
Autofotka týdne: Nádherný veterán českého sběratele okouzlil v Německu

Horch 750 je pořádný kus auta, pod dlouhatánskou kapotou má rozvážně se převalující osmiválec podmanivého hlasu a k tomu nádhernou karoserii meziválečné...  celý článek

Brno Revival Mezi pavilony
VIDEO: Bugatka stará 91 let řádí v Brně, až dlažební kostky létají

Někdo by řekl, že jezdit takto se skoro se stoletým autem je skoro svatokrádež. Ale ta nádherná oprýskaná bugatka, celá od oleje a s orezlým výfukem, je...  celý článek

Brno Revival Mezi pavilony
OBRAZEM: Autodědečci závodí i když leje, je to náramná podívaná

Po dlouhých 50 letech se do areálu brněnského výstaviště vrátily historické závodní motocykly, formule a auta. Závody Brno Revival Mezi pavilony byly jedním z...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.