Kabriolet se, stejně jako uzavřená "devětsetjedenáctka", ohlíží do minulosti. Nejviditelnější vzpomínkou jsou kruhové oči světel.
Romantiku časů minulých uchovává skládací střecha. Nařezaný plech je pro auta bez rodokmenu, v 911 ale musíte mít nad hlavou plátno.
Modelová řada 997 (kódové označení aktuální generace 911) ale žije v 21. století.
Střechu proto posádka ovládá knoflíkem, vše ostatní obstará elektřina, trvá jí to 20 sekund. Se střechou je možné manipulovat až do rychlosti 50 km/h.
Oproti kupé ještě povyrostl kabrioletu o dva centimetry zadní spojler.
Pod ním je ukryto šestiválcové srdce. I kabriolet bude k mání ve dvou verzích, komu nebude stačit "základní", může sáhnout po verzi S. Slabší boxer o objemu 3,6 litru nabídne výkon 239 kW/ 325 koní. Zrychlení z 0 na 100 km/h s ním 911 cabrio zvládne za 5,2 s a maximální rychlost bude 285 km/h.
V "Sku" bude motor o dva decilitry větší, 3,8 litr s výkonem 261 kW / 355 koní zrychlí z nuly na stovku za 4,9 s a ručička tachometru se zastaví na 293 km/h.
Základní rychlostní skříň bude šestistupňová manuální, automat TipTronic má stupňů pět a bude za příplatek.
Sportovnější verze S dostane devatenáctipalcová kola, za která budou muset kupci slabší varianty připlácet. "Sko" dostane také elektronicky ovládaný podvozek PASM, auto bude o 25 kilogramů těžší než slabší verze (1505 a 1480 kg). Oproti uzavřeným verzím jsou kabriolety těžší o 85 kilogramů.
Romantické nadšení z kabrioletů kalí ztížená možnost ochrany posádky, automobilky i jejich zákazníci mají hrůzu z jejich převrácení. Proti němu má pomáhat stabilizační systém Porsche Stability Management. Když dojde na nejhorší, měly by pomoci rámy z tlustých trubek, které se v případě převrácení bleskurychle vysunou za hlavami cestujících.
Další v pořadí je systém, kterému u Porsche říkají POSIP (Porsche Side Impact Protection), systém který má posádku ochránit v případě bočního nárazu, spočívá především na spolupráci hlavových a bočních airbagů. Hlavové jsou ukryté ve dveřích vozu a nafukují se směrem vzhůru, boční jsou v bočnici opěradla.
Pokud vám po vánočním větru v peněžence zbylo 88 700 nebo 99 000 euro, podle toho chcete-li "obyčejnou" 911 cabrio nebo "Sko", můžete po aprílu (přesněji druhého dubna) vyrazit pro auto na letní radovánky.