Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neviditelné policejní octavie: první úlovek má na střeše maják navíc

  16:00aktualizováno  16:00
Neoznačení policejní supové vyrážejí do provozu. Octavie bez uniformy, zato s kompletním arzenálem radarů, kamer a další techniky, už dostaly registrační značky. První úlovek ze Svitavska poslal čtenář iDNES.cz.

Policejní Škoda Octavia | foto: čtenář iDNES.cz

Stříbrnou a černou octavii, které jsou přihlášené v Pardubickém kraji, je už možné potkat na silnicích.

Nové, neoznačené škodovky mají sloužit na silnicích nižších tříd, dálnice zůstávají výsostným revírem superbů a passatů ve službách policie.

Policejní Škoda Octavia
Policejní Škoda Octavia

Policejní supi nejsou na první pohled k poznání. Varováním by měla být zatmavená zadní okna, za předním je viditelná na přístrojovce uchycená kamera. Než si všimnete specifické antény na střeše, bude pravděpodobně už pozdě. Radary, kterými jsou nové policejní octavie vybaveny, umějí měřit rychlost za jízdy, v klidu a také u vozidla jedoucího v protisměru.

Na fotkách od čtenáře stojí za povšimnutí přenosný maják, který má černá octavie na střeše. Právě bez něj se totiž mají nové policejní posily obejít, auto má místo majáku za okny instalovaná modrá světla (více čtěte zde).

Lov supů

Ulovte nenápadného policejního supa. Pošlete nám fotku nových škodovek - čtěte zde

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW (180 koní) spojené s pohonem všech kol a automatickými dvouspojkovými převodovkami DSG.

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW (180 koní) spojené s pohonem všech kol a automatickými dvouspojkovými převodovkami DSG.

Autor:




Nejčtenější

Sraz Volkswagenů Brouk na pražském Vítkově
Praha plná brouků. Legendární auta na srazu sprintovala i plavala Vltavou

Už pošestnácté patřila Praha nejslavnějšímu autu světa. Broučí sraz v modřanském Freestyle parku byl i přes nepřízeň počasí opět náramná podívaná. Tradičním...  celý článek

Lada Vesta Cross
Lada je moderní, říká Čech z nejužšího vedení značky. Ruský stát pomáhá

Ruská automobilka Lada je v Česku nadále vnímána jako výrobce jednoduchých a robustních automobilů za nízkou cenu. Mnozí považují její produkty za zastaralé....  celý článek

Lancia Delta HF Integrale
Voltovy lancie v Česku osiřely. Fanatik legend rally tragicky zemřel

Postavou nevelký, soutěžáckým srdcem však velikán mezi nadšenci do světa rally a milovníky italské produkce zvláště. Na pohled nenápadný kouzelný dědeček, ve...  celý článek

Aston Martin Virage
Autofotka týdne: Úplně první Aston Martin Virage je perla českých garáží

Aston Martin Virage nedosahuje takového věhlasu jako předchozí typ V8, který nahradil v roce 1988. Nízký počet vyrobených kusů z něj ovšem dělá exkluzivní...  celý článek

Kawasaki Z 650
Pokušitel i učitel. Kawasaki Z 650 okouzlí lehkostí a ovladatelností

V nabídce Kawasaki vyplnil Z 650 místo po superpopulární ER6n. To mu situaci rozhodně neusnadňuje. Svádí to k neustálému poměřování, ale stačí se projet a...  celý článek

Další z rubriky

Škoda představuje koncept elektromobilu jménem Vision E.
Představuje se Vision E, v roce 2020 z něj bude první škodovka na baterie

Šanghaj je 24milionové město, kde slunce neviděli hodně dlouho. Celé město totiž do pošmourna halí smog. A tak je na tom snad každé město v Číně. Právě tady má...  celý článek

Tatra Phoenix Präsident
Präsident je po 120 letech zpátky. Jako vyšňořená nákladní tatra

Před 120 lety, roku 1897, se představil první automobil se spalovacím motorem na území tehdejší rakousko-uherské monarchie, legendární NW Präsident. Z tehdejší...  celý článek

auto odhalení
Převlékání auta nalepenou fólií

Koho nebaví barva auta, může ho převléknout. Změna auta pomocí samolepicí folie je stále populárnější. Podívejte se, jak vůz převléká mistr světa v car...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.