Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault Mégane II: atraktivní design, nepraktický interiér

  19:17aktualizováno  19:17

hodnocení iDNES 4/5

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Renault Mégane 
můžete koupit na www.automodul.cz

Třídveřový mégane, který prošel redakčním testem, byl v optimistické světle- modré metalíze oživující stále jednotvárněji stříbrný tuzemský vozový park. Spolu s příplatkovými spojlery a litými koly v kombinaci s nezvyklým designem oslovuje zejména řidiče, které už nudí stále se opakující obliny a prolisy konvenčních a konzervativních značek.

Řidič méganu II ocení nadprůměrné jízdní vlastnosti a komfort interiéru. Prostoru pro cestující na zadních sedadlech se však nedostává, o nepraktičnosti přístupu do zavazadlového prostoru nemluvě. Pro motoristy, kteří nechtějí svým vozem zapadnout do šedi denního provozu, je malý Renault ideální vůz za rozumnou cenu.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED

Nevelké přední světlomety navazují na dvoudílnou mřížku chladiče a zasahují do boků vozu, rozměrné logo značky trůní uprostřed a zakončuje prolis relativně ploché kapoty. Po zhlédnutí ostře řezaných a v porovnání s celkovým vyzněním vozu konvenčních rysů předku, čeká na toho, kdo se méganem seznamuje, lehký šok.

Od prostředního sloupku karoserie už druhá generace méganu nepřipomíná nic, co lze na současných silnicích potkat. Svislé zadní sklo rázně ukončuje křivku relativně vysoké střechy, na něj navazuje „vystouplý zadek", to vše plně koresponduje s křivkami víka kufru a širokými boky.

Při pohledu zezadu dává mégane vzpomenout na dnes už legendární Renault 5 první generace. Prvek dokonale odlišující třídveřovou variantu od pětidveřové je třetí (C) sloupek, který u provedení s třemi dveřmi obnáší minimálně čtvrt metru čtverečního plechu. Velké neprosklené ploše v "skleněné" části karoserie pravděpodobně každý nepřijde na chuť.





Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Elektrický Swincar nezastaví žádný terén
VIDEOTEST: Terénního pavouka na baterky nezastaví žádný terén

Ta čtyřkolová šílenost se jmenuje Swincar. Elektrického šplhavce, který pokoří snad každý terén, jsme vyzkoušeli.  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.