Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové auto za 99 tisíc. Renault Thalia prolomil psychologickou hranici

aktualizováno 
Samozřejmě, že to má háček. Těch 99 900 korun za nový renault je startovací částka, ze které se počítá nákup thalie na úvěr. Při dobře zvoleném financování ale můžete pořídit thalii laciněji než za hotové.

Renault Thalia | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Atraktivní cena vypadá v reklamě lákavě, nebýt hvězdičky na konci, která nízkou částku uvádí do jiných souvislostí. Nákup na úvěr ale nemusí být vždy úplně nevýhodný.

Pro ty, kdo budou auto kupovat na úvěr, český dovozce značky nabízí speciální padesátitisícový bonus. Nabídka platí pro všechny modely úvěru s nákupem přes Renault Finance. "Nabídka platí do vyprodání zásob," upozorňuje ceník značky.

Nabídka thalií

Laciné renaulty v nabídce obchodního domu s auty Automodul.cz ZDE

Například při složení 70 procent částky a dvouletém splácení zaplatí zájemce o nejlacinější thalii 141 546 korun, což je o víc než osm tisíc míň, než kolik stojí nejlevnější renault v základní výbavě Authentique (motor 1,2 75 k) při nákupu za hotové (149 900 Kč). Navrch k tomu neplatíte dva roky povinné ručení a havarijní pojištění (dohromady sedm tisíc ročně), které už jsou rozpuštěné ve splátkách, které činí v tomto případě 2 984 korun měsíčně.

Fotogalerie

Samozřejmě, čím je doba splácení delší a akontace (první splátka) nižší, tím vyjde auto dráž. Při sedmiletém splácení a desetiprocentní akontaci musí kupec počítat s tím, že ho nejholejší thalia vyjde přes dvě stě tisíc.

Podobně postavené má své nabídky úvěrů většina automobilek pro nákup na splátky.

Jak to, že je thalia tak levná? Před dvěma roky ji v podobné akci nabízeli se 110tisícovou základní cenovkou (40tisícová sleva). Kromě laciné, jednoduché techniky, kterou thalia používá, také automobilka promítá do ceny náklady na výrobu a vývoj. Ty se u auta, jež se po několika faceliftech prodává už dlouho, stále snižují. A dnes již je vývoj thalie už dávno zaplacený a Renault už hlavně vydělává, stojí ho to s trochou zjednodušení jen materiál na výrobu, amortizaci fabriky a plat dělníků. Zbytek je zisk. Právě vývoj totiž tvoří v nákladech automobilky obrovské částky.

Renault Thalia v testu

Jak jezdí jedno z nejlacinějších aut v Česku, ČTĚTE ZDE.

Thalia ve stávající podobě se představila v roce 2008 na autosalonu v Moskvě. Lehké, jednoduché auto pro nenáročného řidiče vyrábějí v Turecku na podvozkové platformě Renaultu Clio II z devadesátých let.

Není to poprvé, co se v ceníku auta objevuje pětimístná cifra, ale podle všeho je to poprvé, co takovou akci plošně vyhlašuje automobilka. Loni například nabízel jeden z pražských prodejců kolínskou Toyotu Aygo při nákupu na splátky také pod sto tisíc.

Podívejte se na levný Renault Thalia

Zkušenosti majitelů

Renault Thalia si pořídili moji rodiče již v důchodu. Táta se v autech vyzná a jako vlastník všech druhů řidičského oprávnění vybírá vždy pečlivě. Vybrali si auto především pohodlné, které se bude hodit i na nákupy (má dostatečný zavazadlový prostor), ale i příležitostné převážení svých vnuků, takže i s ohledem na bezpečnost. Občas s ním jezdím i já a mám s touhle kamarádkou velmi dobré zkušenosti. I když přesednu z auta vyšší třídy, nemám s ním žádný problém. Nepostrádá šarm a komfort francouzských aut a má velmi dobré jízdní vlastnosti. Přestože je táta původně automechanik, své dovednosti za tři roky, co auto máme, využil pouze k obvyklé údržbě.

Mirka Součková, blogerka iDNES.cz



Témata: jízdné, Renault, Toyota


Nejčtenější

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Úřednice odboru dopravy ašské radnice Pavlína Vítková nechává klienty vybrat si
Konec útrpných přepisů: auto od června přeregistrujete kdekoli

Registrace nového či dovezeného auta, změna majitele nebo umístění vozu do depozitu. Doposud se daly veškeré změny v registru vozidel hlásit a provádět pouze...  celý článek

Audi A5 Sportback
Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a...  celý článek

Ještě kožený volant. Po nasazení airbagu zbývá zacvaknout středový kryt
Ukliďte si v autě, volant je špinavější než záchodové prkénko

Obecně se ví, že interiér vozu není zrovna nejčistší místo, ve kterém se pohybujeme. Nová studie specialistů čištění aut to potvrzuje. Automobil je zamořený...  celý článek

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.