Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové auto za 99 tisíc. Renault Thalia prolomil psychologickou hranici

aktualizováno 
Samozřejmě, že to má háček. Těch 99 900 korun za nový renault je startovací částka, ze které se počítá nákup thalie na úvěr. Při dobře zvoleném financování ale můžete pořídit thalii laciněji než za hotové.

Renault Thalia | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Atraktivní cena vypadá v reklamě lákavě, nebýt hvězdičky na konci, která nízkou částku uvádí do jiných souvislostí. Nákup na úvěr ale nemusí být vždy úplně nevýhodný.

Pro ty, kdo budou auto kupovat na úvěr, český dovozce značky nabízí speciální padesátitisícový bonus. Nabídka platí pro všechny modely úvěru s nákupem přes Renault Finance. "Nabídka platí do vyprodání zásob," upozorňuje ceník značky.

Nabídka thalií

Laciné renaulty v nabídce obchodního domu s auty Automodul.cz ZDE

Například při složení 70 procent částky a dvouletém splácení zaplatí zájemce o nejlacinější thalii 141 546 korun, což je o víc než osm tisíc míň, než kolik stojí nejlevnější renault v základní výbavě Authentique (motor 1,2 75 k) při nákupu za hotové (149 900 Kč). Navrch k tomu neplatíte dva roky povinné ručení a havarijní pojištění (dohromady sedm tisíc ročně), které už jsou rozpuštěné ve splátkách, které činí v tomto případě 2 984 korun měsíčně.

Fotogalerie

Samozřejmě, čím je doba splácení delší a akontace (první splátka) nižší, tím vyjde auto dráž. Při sedmiletém splácení a desetiprocentní akontaci musí kupec počítat s tím, že ho nejholejší thalia vyjde přes dvě stě tisíc.

Podobně postavené má své nabídky úvěrů většina automobilek pro nákup na splátky.

Jak to, že je thalia tak levná? Před dvěma roky ji v podobné akci nabízeli se 110tisícovou základní cenovkou (40tisícová sleva). Kromě laciné, jednoduché techniky, kterou thalia používá, také automobilka promítá do ceny náklady na výrobu a vývoj. Ty se u auta, jež se po několika faceliftech prodává už dlouho, stále snižují. A dnes již je vývoj thalie už dávno zaplacený a Renault už hlavně vydělává, stojí ho to s trochou zjednodušení jen materiál na výrobu, amortizaci fabriky a plat dělníků. Zbytek je zisk. Právě vývoj totiž tvoří v nákladech automobilky obrovské částky.

Renault Thalia v testu

Jak jezdí jedno z nejlacinějších aut v Česku, ČTĚTE ZDE.

Thalia ve stávající podobě se představila v roce 2008 na autosalonu v Moskvě. Lehké, jednoduché auto pro nenáročného řidiče vyrábějí v Turecku na podvozkové platformě Renaultu Clio II z devadesátých let.

Není to poprvé, co se v ceníku auta objevuje pětimístná cifra, ale podle všeho je to poprvé, co takovou akci plošně vyhlašuje automobilka. Loni například nabízel jeden z pražských prodejců kolínskou Toyotu Aygo při nákupu na splátky také pod sto tisíc.

Podívejte se na levný Renault Thalia

Zkušenosti majitelů

Renault Thalia si pořídili moji rodiče již v důchodu. Táta se v autech vyzná a jako vlastník všech druhů řidičského oprávnění vybírá vždy pečlivě. Vybrali si auto především pohodlné, které se bude hodit i na nákupy (má dostatečný zavazadlový prostor), ale i příležitostné převážení svých vnuků, takže i s ohledem na bezpečnost. Občas s ním jezdím i já a mám s touhle kamarádkou velmi dobré zkušenosti. I když přesednu z auta vyšší třídy, nemám s ním žádný problém. Nepostrádá šarm a komfort francouzských aut a má velmi dobré jízdní vlastnosti. Přestože je táta původně automechanik, své dovednosti za tři roky, co auto máme, využil pouze k obvyklé údržbě.

Mirka Součková, blogerka iDNES.cz





Nejčtenější

Škoda Citigo
Obnovená Škoda Citigo se představuje, o nástupci není rozhodnuto

Nejmenší škodovka se dočkala po dlouhých šesti letech faceliftu, úpravy jsou opravdu jen kosmetické. Citigo je jediným evropským modelem značky, který se...  celý článek

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Yamaha MT-07 Tracer
Cestovatelský speciál Yamaha MT-07 Tracer je klasické dvoukolové SUV

Jak to dopadne, když vezmeme drsného chlapíka z ulice a obaleného do kapot ho přinutíme nosit kufry? Kupodivu se zavazadly nešvihne zlostně do kouta. Právě...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Škoda Fabia
Test servisů: laik je vydán napospas

Jdete k doktorovi s bolavou pravou rukou, ten vám zhmoždí loket na levé a předepíše léky na astma. Nějak tak jsme dopadli, když jsme chtěli prověřit, jak si...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Přežije Tesla rok 2017? Letošní léto pro ni má být přelomové

Technologická společnost a automobilka Tesla by do konce roku měla přijít se svým prvním „lidovým vozem“ a rozběhnout výrobu v největší továrně na baterie.   celý článek

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

Hasiči na pražském letišti dostali novou špičkovou techniku
VIDEO: Na ruzyňské letiště nastupují fascinující hasičské speciály

Hasičský záchranný sbor Letiště Praha převzal koncem května dvě supermoderní zásahová vozidla Panther Rosenbauer. Dohromady stály 54 milionů korun. V současné...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.