Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Škoda Kodiaq už se prohání po Česku téměř bez maskování

aktualizováno 
Kodiaq se ukazuje na veřejnosti oficiálně zatím jen v maskovacím převleku. Ale prototypy najíždějící poslední testovací kilometry kvůli finálnímu ladění detailů, už kamufláž postupně odkládají. Čtenářka iDNES.cz Pavla Venturová natočila novou škodovku na dálnici ve středních Čechách s minimálním maskováním.

Novému modelu prý škodováci říkají důvěrně „škodiaq“, auto se v plné parádě představí ve světové premiéře 1. září v Berlíně.

Kodiaq je prostorný a dobře odladěný

Svezlí jsme se s prototypem nové škodovky

Kodiaq je pilířem nové strategie značky do roku 2025 - více čtěte zde.

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Ručně stavěné prototypy teď najíždějí testovací kilometry kvůli vychytání posledních much. Auto je už hotové a v Kvasinách na Rychnovsku se na něj připravuje nová výrobní linka. Sériová produkce má odstartovat 10. října.

Prototyp, který natočila Pavla Venturová, má jen malé maskování. Na videu je vidět tvar světel, na přídi jsou ovšem úplně zakrytá menší oddělená světla mlhovek, která budou charakteristickým poznávacím znakem nové škodovky. Světla jsou pod velkými lampami vedle krytek ostřikovačů světel (ty jsou na videu zřetelně vidět).

V maskovacích převlecích dnes testují automobilky své prototypy v průběhu vývoje, kdy je třeba najezdit kilometry v běžném provozu. Aby neodhalily vzhled předčasně, kryjí karoserie různé panely z plastu a dalších materiálů. Dnes jsou velmi populární různé polepy se speciální texturou, která jakoby divákovi tančila před očima, hůře se pak rozpoznávají prolisy a linie karoserie. Právě takový převlek měl na sobě i kodiaq, který byl o uplynulém víkendu zpestřením závěrečné etapy cyklistického závodu Tour de France (více zde).



Témata: Škoda, Škoda Kodiaq


Nejčtenější

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

BMW NineT Racer
Tak má vypadat retro. Superbike BMW je syrový drsňák ze stroje času

Každá sportovní motorka má dnes pět počítačů, osm asistenčních systémů a její nastavení je složité jako instalace nového počítače. Proto je stále populárnější...  celý článek

Opel Insignia
První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její...  celý článek

Další z rubriky

U motorů 1,6 TDI bude třeba fyzický zásah do motoru.
Dieselgate: emise klesají málo, majitelé odstraňují upravený software

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe chce žalovat Spolkový úřad pro motorová vozidla. Úprava software u dieselových motorů podle ní není...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.