Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Škoda Kodiaq už se prohání po Česku téměř bez maskování

aktualizováno 
Kodiaq se ukazuje na veřejnosti oficiálně zatím jen v maskovacím převleku. Ale prototypy najíždějící poslední testovací kilometry kvůli finálnímu ladění detailů, už kamufláž postupně odkládají. Čtenářka iDNES.cz Pavla Venturová natočila novou škodovku na dálnici ve středních Čechách s minimálním maskováním.

Novému modelu prý škodováci říkají důvěrně „škodiaq“, auto se v plné parádě představí ve světové premiéře 1. září v Berlíně.

Kodiaq je prostorný a dobře odladěný

Svezlí jsme se s prototypem nové škodovky

Kodiaq je pilířem nové strategie značky do roku 2025 - více čtěte zde.

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Ručně stavěné prototypy teď najíždějí testovací kilometry kvůli vychytání posledních much. Auto je už hotové a v Kvasinách na Rychnovsku se na něj připravuje nová výrobní linka. Sériová produkce má odstartovat 10. října.

Prototyp, který natočila Pavla Venturová, má jen malé maskování. Na videu je vidět tvar světel, na přídi jsou ovšem úplně zakrytá menší oddělená světla mlhovek, která budou charakteristickým poznávacím znakem nové škodovky. Světla jsou pod velkými lampami vedle krytek ostřikovačů světel (ty jsou na videu zřetelně vidět).

V maskovacích převlecích dnes testují automobilky své prototypy v průběhu vývoje, kdy je třeba najezdit kilometry v běžném provozu. Aby neodhalily vzhled předčasně, kryjí karoserie různé panely z plastu a dalších materiálů. Dnes jsou velmi populární různé polepy se speciální texturou, která jakoby divákovi tančila před očima, hůře se pak rozpoznávají prolisy a linie karoserie. Právě takový převlek měl na sobě i kodiaq, který byl o uplynulém víkendu zpestřením závěrečné etapy cyklistického závodu Tour de France (více zde).



Témata: Škoda, Škoda Kodiaq


Nejčtenější

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají děla roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili do...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.