Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Octavia RS má pohon všech kol. Poprvé v historii

  14:21aktualizováno  14:45
Octavia RS bude poprvé nabízena i s pohonem všech kol. Provedení 4×4 bude k mání s naftovým motorem 2,0 TDI/135kW (184 k) ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG.

Škoda Octavia RS 4x4 | foto: Škoda Auto

Krátce po uvedení nejsilnější verze octavie, RS 230, která je vyhrazena pro benzinovou variantu, představuje Škoda specialitu i pro dieselové provedení RSa. Octavia RS s naftovým motorem 2,0 TDI/135 kW (184 k) ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG může dostat pohon všech kol provedený mezinápravovou spojkou Haldex.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.6 TDI 2012

Škoda Octavia 1.6 TDI 2012

Cena 200.000,- Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Příplatek za verzi s pohonem všech kol zjišťujeme. U obyčejných octavií je to 55 tisíc korun. Verze Octavie RS s pohonem předních kol a stejným motorem dnes stojí 668 900 korun.

Třetí generace je nejúspěšnější

Octavia RS třetí generace, která byla na trh uvedena v roce 2013, je s více než 58 000 prodanými vozy nejúspěšnějším RSem v historii

„Octavia RS je velice úspěšná, prodeje překonávají naše očekávání. Varianta 4×4 úspěch tohoto modelu dále podpoří,“ dodává Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti.

První RS 4x4 v historii zrychluje na stovku za 7,6 s a může jet rychlostí až 228 km/h. Maximálního točivého momentu 380 Nm dosahuje motor v rozmezí od 1 750 do 3 250 otáček za minutu.

Škoda Octavia RS  4x4

Škoda Octavia RS 4x4

Každé RS má něco extra

Uvedení RSa s pohonem všech kol je logickým krokem, který upravuje dosavadní nelogičnost v nabídce Škody. Silný turbodiesel totiž už v kombinaci s pohonem všech kol v ceníku figuruje dlouho, ale v provedení Scout.

Fotogalerie

Škody Octavie RS nyní nabídnou větší variabilitu.

Benzinové provedení existuje kromě základního 220koňového také v posílené verzi RS 230, která je vylepšená o samosvorný diferenciál, který vylepšuje chování v zatáčkách - test zde.

Dieselová verze má nově pohon všech kol, který využívá systém Haldex páté generace - čtěte zde.

Podívejte se na Octavii RS v akci:





Nejčtenější

Prototyp elektromobilu značky Mercedes-Benz.
Mercedes věří elektromobilům. Promění největší motorárnu, ušetří za lidi

Německý koncern Daimler věří v budoucnu hlavně elektrickému pohonu automobilů. Firma oznámila, že svoji největší motorárnu v Untertürkheim ve Stuttgartu...  celý článek

Projeli jsme padesátiletou motorku JAWA 250 Junior
Zážitek na celý život: zkusili jsme legendární Jawu Junák na okruhu

Letos slaví motocykl JAWA Junák, neboli JAWA 250 Junior, výročí 50 let. Vznikl v době, kdy se tato tradiční česká značka snažila držet krok se světovou...  celý článek

Opel Astra
GM se zbavuje evropské divize, zájem Francouzů o Opel dává smysl málokomu

Francouzský Peugeot se uchází o německý Opel. Spojená automobilka by se stala evropskou dvojkou, podle expertů však transakce nedává smysl. Oba podniky jsou v...  celý článek

Ferrari 166 MM/212 Export Uovo z roku 1950
Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou...  celý článek

Volha Gaz 21
Jak se kupovala auta v SSSR: do několikaleté fronty nemohl každý

Uteklo skoro čtvrt století od chvíle, kdy se auta stala pro obyvatele Ruska dostupným zbožím. Už je ale dávno zapomenuto, jak se opatřovala auta za dob...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.