Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Octavia RS má pohon všech kol. Poprvé v historii

  14:21aktualizováno  14:45
Octavia RS bude poprvé nabízena i s pohonem všech kol. Provedení 4×4 bude k mání s naftovým motorem 2,0 TDI/135kW (184 k) ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG.

Škoda Octavia RS 4x4 | foto: Škoda Auto

Krátce po uvedení nejsilnější verze octavie, RS 230, která je vyhrazena pro benzinovou variantu, představuje Škoda specialitu i pro dieselové provedení RSa. Octavia RS s naftovým motorem 2,0 TDI/135 kW (184 k) ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG může dostat pohon všech kol provedený mezinápravovou spojkou Haldex.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.6 TDI 2012

Škoda Octavia 1.6 TDI 2012

Cena 200.000,- Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Příplatek za verzi s pohonem všech kol zjišťujeme. U obyčejných octavií je to 55 tisíc korun. Verze Octavie RS s pohonem předních kol a stejným motorem dnes stojí 668 900 korun.

Třetí generace je nejúspěšnější

Octavia RS třetí generace, která byla na trh uvedena v roce 2013, je s více než 58 000 prodanými vozy nejúspěšnějším RSem v historii

„Octavia RS je velice úspěšná, prodeje překonávají naše očekávání. Varianta 4×4 úspěch tohoto modelu dále podpoří,“ dodává Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti.

První RS 4x4 v historii zrychluje na stovku za 7,6 s a může jet rychlostí až 228 km/h. Maximálního točivého momentu 380 Nm dosahuje motor v rozmezí od 1 750 do 3 250 otáček za minutu.

Škoda Octavia RS  4x4

Škoda Octavia RS 4x4

Každé RS má něco extra

Uvedení RSa s pohonem všech kol je logickým krokem, který upravuje dosavadní nelogičnost v nabídce Škody. Silný turbodiesel totiž už v kombinaci s pohonem všech kol v ceníku figuruje dlouho, ale v provedení Scout.

Fotogalerie

Škody Octavie RS nyní nabídnou větší variabilitu.

Benzinové provedení existuje kromě základního 220koňového také v posílené verzi RS 230, která je vylepšená o samosvorný diferenciál, který vylepšuje chování v zatáčkách - test zde.

Dieselová verze má nově pohon všech kol, který využívá systém Haldex páté generace - čtěte zde.

Podívejte se na Octavii RS v akci:





Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.