Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škody SportLine budou sportovní řadou velkých modelů, první je Superb

  13:44aktualizováno  13:44
Česká automobilka Škoda Auto bude nabízet sportovně laděnou verzi svého vlajkového modelu Superb. Bude se jmenovat SportLine a s jejím uvedením na trh se počítá na jaře příštího roku. V budoucnu by označení SportLine mohly vozit i další větší modely značky, například chystané velké SUV.

Superb SportLine bude v provedení liftback i kombi. Nejvýraznější poznávací znamení je snížená výška sportovního podvozku o 15 milimetrů a použitá osmnácti a devatenáctipalcová kola. V interiéru zaujmou zejména sportovní sedadla a tříramenný volant. Součástí sériové výbavy je funkce volby jízdního profilu nebo funkce XDS+, která přibrzďováním vnitřního předního kola v zatáčce simuluje funkci samosvorného diferenciálu.

S výjimkou základního zážehového a vznětového motoru bude model Superb SportLine v nabídce se všemi aktuálními motorizacemi včetně vrcholného benzinového dvoulitru o výkonu 280 koní. Cena dosud nebyla stanovena.

Škoda Superb SportLine
Škoda Superb SportLine

Fotogalerie

Další sportovně laděnou novinkou Škody představenou ve Frankfurtu je model Rapid Monte Carlo, který od listopadu rozšíří počet modelů s tímto označením na šest. Škoda bude používat označení Monte Carlo pro menší modely, než je Octavia. Samotná Octavia bude mít svou sportovní verzi RS, která bude k dostání i se zvýšeným výkonem o deset koní na 230 koní.

Škoda ve Frankfurtu uvedla i na spotřebu orientovaný model Superb GreenLine, který s motorem 1,6 TDI podle oficiálního laboratorního měření ujede 100 kilometrů se spotřebou 3,7 litru nafty. Další novinkou je Rapid Spaceback ScoutLine ve speciálním provedení s designovými atributy městských SUV.

Autoři: ,




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Další z rubriky

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.