Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

S další značkou motorek je amen. Skončila Victory

aktualizováno 
Začátkem ledna letošního roku semlelo nemilosrdné soukolí trhu tradiční americkou značku Victory Motorcycles. Společnost Polaris, pod kterou firma spadá, oznámila ukončení výroby.

Victory Vegas | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

„Bylo to neuvěřiteně těžké rozhodnutí pro mě, můj tým i představenstvo společnosti. V posledních osmnácti letech jsme investovali mnoho finančních prostředků, ale také naše srdce a duše. Jsme mimořádně hrdí na to, co náš tým za tuto dobu vykonal. Od vzniku firmy bylo navrženo a vyrobeno téměř šedesát modelů motocyklů Victory, které posbíraly 25 prestižních ocenění,“ oznámil tento nelehký krok předseda představenstva a generální ředitel společnosti Polaris Scott Wine.

Fotogalerie

Podle tiskového prohlášení Polarisu vedlo k ukončení produkce více faktorů včetně sílícího tlaku konkurence a nízké profitability. Jak dále uvádí, mělo by toto rozhodnutí přispět k větší ziskovosti Polarisu a upevnění pozice na trhu. Cílem těchto změn je kromě jiného i další zlepšení pozice sílící značky Indian.

Společnost Polaris garantuje všem majitelům motocyklů Victory dlouhodobou výrobu náhradních dílů i dodržení všech záručních podmínek. Všechny síly budou nyní namířeny na podporu značek Indian Motorcycles a Slingshot. V konečném důsledku má toto rozhodnutí přispět k inovacím špičkových produktů, které jsou jádrem firemní strategie a zároveň podpořit růst a zvýšit tak hodnotu akcionářům.

Autoři:




Nejčtenější

Lada Vesta Cross
Lada je moderní, říká Čech z nejužšího vedení značky. Ruský stát pomáhá

Ruská automobilka Lada je v Česku nadále vnímána jako výrobce jednoduchých a robustních automobilů za nízkou cenu. Mnozí považují její produkty za zastaralé....  celý článek

Zakladatel značky ESO Jaroslav Simandl se narodil před sto deseti lety, 24....
ESO byla světová motocyklová značka navzdory Únoru 1948

Motocyklové ESO, později známé jako Jawa Divišov, získalo bezpočet světových titulů na krátké, dlouhé i ledové ploché dráze. Továrna ovšem vyráběla i špičkové...  celý článek

Kolony na dálnici D11 před Prahou.
Stát zvažuje částečný zákaz předjíždění kamionů, zkoumá chování řidičů

Až dva kilometry za dálničním omezením by v budoucnu mohl platit pro nákladní auta zákaz předjíždění. S nápadem si pohrává ministerstvo dopravy, které už změnu...  celý článek

Aston Martin Virage
Autofotka týdne: Úplně první Aston Martin Virage je perla českých garáží

Aston Martin Virage nedosahuje takového věhlasu jako předchozí typ V8, který nahradil v roce 1988. Nízký počet vyrobených kusů z něj ovšem dělá exkluzivní...  celý článek

auto odhalení
VIDEO: Převlékání auta v podání mistra světa

Koho nebaví barva auta, může ho převléknout. Změna auta pomocí samolepicí folie je stále populárnější. Podívejte se, jak vůz převléká mistr světa v car...  celý článek

Další z rubriky

Redakční test čtyřkolek: nejprodávanější Journeyman Gladiator X8 si s pásy...
Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit,...  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Zakladatel značky ESO Jaroslav Simandl se narodil před sto deseti lety, 24....
ESO byla světová motocyklová značka navzdory Únoru 1948

Motocyklové ESO, později známé jako Jawa Divišov, získalo bezpočet světových titulů na krátké, dlouhé i ledové ploché dráze. Továrna ovšem vyráběla i špičkové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.