Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Spolujezdce chrání auta hůř než řidiče, zjistil netradiční crashtest

Německý autoklub ADAC varuje: ani moderní auta vás neochrání při bočním nárazu. Crashtesty totiž ukázaly na mezery v metodice, podle které jsou autům přidělována hvězdičková hodnocení Euro NCAP. Strana spolujezdce je méně bezpečná než ta u řidiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

A co tohle? ... Riziko zranění by v takovém případě mohly do budoucna ještě zvýšit tunely s integrovanými airbagy. ... To je věta z článku. Ale jak je myšlená? Jako hrůzyplné varování? Ono to tak totiž nevypadá! :-(

0 0
možnosti
JK

Jo, pamatuji ještě doby, kdy chudí duchem kupovali auto podle počtu hvězd v Euro NCAP.

0 0
možnosti
KV

Středový TUNEL ... ? ;-)

0 0
možnosti
KV

A co je tím tunelem protažené? V trenkách a teplácích je to guma... ;-)

0 0
možnosti
ZH

Koukám, že by se hodil stropní airbag mezi přední sedadla.

0 0
možnosti
TJ

IMHO blbost nebo april ..... pri pravem narazu sice ma tendenci vyklouznout ridic ....... ale pri levem zase spolujezdec .... sedadla i pasy, vse je symetricke. Dvere taky. Hadam, ze prahy a cela karoserie budou taky symetricke .... IMHO BULLSHIT!

2 0
možnosti
PM

Hura takze dalsi afera po diesel gate, tentokrate pro vsechny vyrobce. Opet delaji auta tak aby bezpecne prosla umelymi testy a ne realitou. To se zase nekteri panove v USA napakujouRv ale treba se dockame i bezpecnejsich aut kdyz uz ted mame ta mene smaradlava a jedovata:-P

0 0
možnosti
TB

Tyhle umělé laboratorní testy jsou peklo, protože nedokážou simulovat reálný provoz nebo nehodu. Volvo nebo Saab kdysi testoval auta na reálné simulaci nehody, shození ze svahu, čelní náraz apod. a rovněž podrobně zkoumal následky nehod na poškozených autech.

Jen díky tomu patřily vozy těchto značek mezi nejbezpečnější.

Konec konců americké testy na čelní náraz s minimálním přesahem taky ukázaly, že auta jsou vlastně bezpečná jen v laboratoři.

2 0
možnosti
JL

Takže nakonec se dočkáme středového sloupku s airbagy? :-/

(Autoři, když je vás tolik, zkuste si všimnout pojmu "přepínačů bezpečnostních pásů" a opravit ho na "předpínače".)

2 0
možnosti
JO

Riziko zranění by v takovém případě mohly do budoucna ještě zvýšit tunely s integrovanými airbagy.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/crashtest-z-opacne-strany-09b-/automoto.aspx?c=A161019_223017_automoto_fdv

0 0
možnosti
JD

J98a49n 10D39l30o78u55h69ý

21. 10. 2016 8:40

Vždycky jsem si myslel, že pravá a levá část karosérie jsou symetrické... :-P;-)

1 0
možnosti
MH

M61a41r22e87k 62H49r38u93b66y

21. 10. 2016 15:24

Bohuzel, v dobe katovani kostu se vyplati na netestovanych mistech setrit.

0 0
možnosti
MP

stará věc že někoho napadlo posunout beranidlo od sloupku doprostřed dveří

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...