Diskuze
Autosalon Ženeva vidí elektrické vize a naději pro diesely
Děkujeme za pochopení.
P90e56t58r 39M98i54c11h61a92l
Marx měl také vize. Lenin je začal realizovat. Jak to dopadlo, víme všichni.
J58a74n 67V67á56c97l83a48v24í76k
Mimo Evropu se diesely v osobácích tak masově nerozšířily a i tady jejich tržní podíl klesá. S tím bude pro výrobce stále těžší financovat drahý vývoj nových motorů, které budou držet krok s emisními normami (ty neřeší CO2, jak píše článek) na straně jedné a ostatními motorizacemi na straně druhé.
Osobně sice čekám, že se v Evropě budou osobáky s diesely prodávat minimálně tak dlouho, dokud bude nafta daňově zvýhodněná, ale jejich zlatá éra je, zdá se, nenávratně pryč.
P68e28t68r 81M12i20c21h44a93l
Já si nemyslím, že je éra dieselů pryč. Jistě, přestanou se dávat do malých aut a je to asi správně. Ale dokud bude nafta žádaná, bude pořád v autech cca od velikosti Octavie výš. A nejde jen o daňové zvýhodnění. Nafta je na delší cesty komfortnější a má nižší spotřebu. Dost lidí jezdí autem na dovolenou, když je to do tisíce km, včetně mě. Znamená to, že natankuji plnou nádrž a dojedu až do cíle. Cestou zpět to samé. S benzínem jsem musel řešit tankování na cestě. S elektromobilem bych jel tutéž cestu díky dobíjení tak dva dny.
A co se týká ceny vývoje, tlak na nižší emise je i u benzínu a rozdíl v cenách technologií proti naftě není tak markantní.
V73l81a33d64i28m97í49r 28Č98í88ž15e11k
Nejsem přesvědčen, že prostředí více zamoří disel motory osobních automobilů oproti automobilům nákladním.Ale zde nikdo řešení nehledá, třeba přesunutím části nákladní dopravy na koleje!!!! Naopak jsem přesvědčen, že elektromobily nejsou hudbou budoucnosti, ale budoucnost vidím v motorech vodíkových.
J51i15n67d90ř45i20c91h 36B38u70c39h53t16a
Píšete mi z duše. Bohužel historie říká, většinou nevyhrává nejlepší řešení, ale marketing a jednoduchost. To, zatim, není ani vodík, ani elektrika. Ačkoliv to druhé má alespoň marketing. Obdobně to je i s železniční nákladní dopravou. Tam je ale ještě silné lobby autodopravců.
R32o73m56a28n 87Š20e16s38t14á83k
"Chceme, aby aut v ulicích měst ubývalo a města se tak navrátila do rukou lidí,“
A v těch autech sedí kdo? Města tu jsou pro lidi, auta tu jsou pro lidi, je tedy logické, že se auta budou ve městech vyskytovat.
T91o44m13á38š 98K44u30c24h86a62ř
Bohatě by stačilo, kdyby se VW místo vymýšlení ptákovin "vykoupil" tím, že by se slušně omluvil a auta s podvodným SW vykoupil od zákazníků zpět.
J94i33n92d98ř20i78c97h 72B46u30c74h56t42a
Takže diesely konečně končí. Psali to včera na iDnes. Problém je, že ho asi ve Švýcarsku nečtou.
P55a51v89e88l 15J96e21ř98á23b85e15k
Klídek - převalí se vlna, a nastoupí zpět a do šrotu půjdou benziňáky.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha