- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kriste pane, ježiši
Měl jsem tu čest řídit Octavii a SuperBa II s ESP a musím notně kritizovat, že obě auta jsou v krizových situacích nečitelné
at se řešiči a vymýšleči vratí domů a jdou se živit trošku užitečněji.
ale na silnici jezdí i spousta lidí, kterým to moc nejde. A nejezdí ani rychle, přesto v krizi reagovat nedokážou. A právě pro ně to bude určitě přínosem. A to i pro to, že by si to v příplatkové výbavě třeba nekoupili.
A nebylo by lepší, kdyby se naučili pořádně jezdit? ESP není všemocné a když občas vidím ty hrůzy, co auta řídí, tak mám i ve svém velkém autě strach.
Jistě jste si všimli, že máme povinné kontroly na emise každé dva roky.
Takže se jistě nikomu od té doby nestalo, že by před ním jel čoudící vůz s českou RZ
Nové nařízení: Soudruzi z Bruselu v čele se soudruhem předsedou Hermanem Van Rompuyem vydali nařízení, které zakazuje havarovat. Protože ten kdo havaruje je nebezpečný svému okolí i sám sobě...
Je vůbec možné kolik se najde bl.ců, kteří mají potřebu se vymezovat vůči ESP ? Jednoznačně ESP přispívá ke zvýšení bezpečnosti. Kdo nechce jezdit bezpečně, bez ESP, a tvrdí, že ho to brzdí, nechť si zajede na uzavřený okruh a tam si rozbije h.ubu.
Ano přispívá k bezpečnosti... na druhou stranu taky jistému otupění řidičových schopností... člověk zkrátka neví kde má auto limit, nebude mít takovej cit, prostě bude šlapat na plyn a nezajímat se co dělá auto hlavně že jede, zkrátka se nenaučí dobře řídit, protože to auto se bude řídit samo. ESP neni špatný, ale nejprve by se měly snažit aby lidi uměly řídit a tohle bude mít opačnej efekt.
Auto za Vás dokonce bude i brzdit http://auto.idnes.cz/ford-ma-recept-jak-zkrotit-neposlusne-obry-vylepsene-esp-zabrzdi-pred-zatackou-g0n-/automoto.aspx?c=A100711_172230_automoto_vok
ztratí schopnost přizpůsobit jízdu nepříznivým adhesním podmínkám. Je to degenerace. Čím víc takovýchto systémů v autech bude, tím neschopnější budou řidiči ovládat své auto. Když pak nasednou do auta, kde tato udělátka nejsou, budou nebezpeční.
To máš naprostou pravdu, taky se slzou v oku vzpomínán na dobu, kdy sis dřepnul do auta, nemusel zapínat pásy, kontrolovat jestli to svítí a svištět po kostkách v centru města šedesátkou. Dneska by se ti blbečci v našich podmínkách pozabíjeli hned první den - a bylo by to vlastně špatně
V poslední době se setkávám s obrovským počtem vozů, který nesvítí jedno světlo a velkým množstvím aut, která svítí i za jasné noci nebo ve dne mlhovkami a to jak předními, tak zadními.
A co tím chtěl básník říci? To je snad vina řidiče a ne technického stavu auta.