- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto na pohled krásné, podvozek i bezpečnost si však už tehdy jen hrály na sportovní vozidlo. Slabý motor, cinkající čtyřkvalt, taktak postačující brzdy...
Ale taky bych ho chtěl mít doma, o tom žádná
Škoda 110 R ... krásné auto i po tolika letech
navíc si myslím, že měla skvěle vymyšlený i vnitřek - popisovat nebudu, je na netu spousta fotek .. to rozmístění ovladacích prvků bylo skvělé ...
kamarád také provedl kompletí renovaci jednoho staršího kusu .. a ježdění skvělé. Pravda, dost to žralo, ale svezení báječné ...
Jj mé prví auto byla Škoda 1000MB, poté přišla Škoda 110LS - 4oká maska a motor z Erka.... Fakt masakr, krásný autíčka.
Za mně jedna s nejhezčích škodovek vůbec
Zcela souhlasím: 1. Felda, 2: Kupátko (možná i naopak...).
Erko je samozřejmě klasika... Nicméně renovaci motoru asi ten pán poněkud odbyl, jinak nechápu ten komentář k 150 ujetým km... To je snad taková kratší vyjížďka, o víkendu se jelo 1000mil československých a jezdí to zcela bez problému předválečná auta...
Skodovka by mohla udelat re-inkarnaci tohoto zajimaveho modelu. Takovou Skodu 220 R
Erko jsem kdysi měl. Tehdy to byl parádní babolap. :-)
Garde měl kámoš a měla dvě obdélníková světla a ne co tam máte. To je maska z LS sedan. Rapid byl už jako Mko. V podstatě hrůzy. To Rko byla jiná káva a když jsem v něm nyní jel tak ten štěkající startér je opravdu nezvyk. 130RS byl jen a jen speciál, ale krásný.