Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky

Tradiční evropská značka Moto Guzzi pro letošní sezonu vypustila do světa partičku rozjívených mladíků. Jejich označení je V7 a V9 a jejich příjmení jsou například Stornello, Bobber nebo Roamer. Právě posledního jmenovaného nedbalého elegána jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A87n21t34o68n44í25n 85S42e12b52e66r17a 7743298640819

Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony

Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy ;-D

0/0
30.5.2016 12:43

M78a53r55t78i92n 56V80o21j23á91č63e16k 9443687591826

no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte;-D

+3/0
31.5.2016 7:36

C45y80r75i42l 92P42a89v39e32l89k63a 4626412548545

Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.

0/0
30.5.2016 11:53

P86e66t10r 57H44o90n29o34r 8425423417217

Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800... :-):-)

0/0
30.5.2016 10:04

T62o13m72á50š 48K46u31c47h25a46ř 3287101128211

Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut. ;-)

+2/0
30.5.2016 6:47

Š62t46ě13p26á57n 31V58a38n31ě61k 3893819917817

Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.

+1/0
30.5.2016 7:45

J86a46n 84J22e67ž98e57k 3971205367595

> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.

Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...

0/0
30.5.2016 6:24

T89o90m16á17š 65B28u84r21a 4252896264

Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.

PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?

0/0
30.5.2016 5:27
Foto

T22o79m94á37š 93D14v81o23ř21á27k 7835406657321

Také bych řekl, že se nemýlíte. :-)

Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:

http://auto.idnes.cz/prvni-test-v-cesku-moto-guzzi-v7-classic-f07-/motorky.aspx?c=A080701_191423_motorky_fdv

0/0
30.5.2016 5:55
Foto

P63a40v63e27l 97K93a46l54u28s 6474946976482

S válci to nemá nic společného. Podélnost určuje klikový hřídel. Moto Guzzi mají motor podélný.

+4/0
30.5.2016 6:27

T39o54m81á25š 73B96u75r31a 4942956554

Děkuji za překvapivé upřesnění. A dovolím si i dotaz: připadalo by v tomto případě v úvahu eventuálně také příčné uspořádání - tedy s klikovým hřídelem "na štorc"?

0/0
30.5.2016 6:34

J29a61k69u26b 31Š77a75f78a88n33d34a 7615627561831

Musel byste použít řemen nebo řetěz (jako třeba HD) nebo převod o 90st což je náročnější.

+2/0
30.5.2016 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.