Diskuze
Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky
Děkujeme za pochopení.
A60n88t49o87n91í82n 56S74e57b23e97r98a
Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony
Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy
M78a72r28t94i78n 63V82o64j69á51č46e35k
no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte
C17y71r47i30l 26P98a61v43e50l37k58a
Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.
P58e48t80r 88H46o21n68o24r
Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800...
T19o64m49á96š 77K57u96c14h95a32ř
Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut.
Š91t60ě19p51á23n 79V30a44n36ě58k
Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.
J57a60n 64J57e50ž23e69k
> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.
Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...
T56o96m74á45š 52B11u37r37a
Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.
PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?
T70o67m73á68š 71D29v94o65ř21á57k
Také bych řekl, že se nemýlíte.
Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...