Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moto Guzzi Roamer je italský floutek, který miluje osmdesátky a zatáčky

Tradiční evropská značka Moto Guzzi pro letošní sezonu vypustila do světa partičku rozjívených mladíků. Jejich označení je V7 a V9 a jejich příjmení jsou například Stornello, Bobber nebo Roamer. Právě posledního jmenovaného nedbalého elegána jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A77n89t96o17n71í28n 98S40e21b20e32r52a 7423438620909

Motorku si koupím, až mi EU vybuduje mototrasy, kde nebudou auta a kamiony

Něco jako mají cyklisti svoje cyklotrasy ;-D

0/0
30.5.2016 12:43

M41a88r25t77i80n 48V40o53j22á65č38e16k 9403547481886

no co si budeme povídat : vy si motorku nekoupíte;-D

+3/0
31.5.2016 7:36

C95y39r43i73l 66P42a57v70e55l86k64a 4856312678485

Jako celek hezký, ale ty detaily a dílenské zpracování je jak z Číny. I na fotkách je to vidět.

0/0
30.5.2016 11:53

P58e40t12r 63H89o92n50o21r 8385583527947

Hurá, motorka vypadá jak motorka, bohužel japonští desginéři "naháčů" (vím, že zde se nejedná o typického naháče) nějak mrví design, obzvláště těmi patvary, kterými nazývají přední světlo. Dle mého názoru to dost kazí dojem jinak parádních strojů. Nicméně guzzina vypadá nádherně, zrovnatak sem kdysi slintal u Kawy W800... :-):-)

0/0
30.5.2016 10:04

T15o88m91á10š 65K71u42c56h12a10ř 3877341978401

Čím dál víc motorek se vrací k pěkným klasickým technickým tvarům. Teď ještě aby se toho chytli i návrháři karosérií aut. ;-)

+2/0
30.5.2016 6:47

Š53t31ě93p83á54n 31V53a26n78ě75k 3383899577947

Jo...ta nová auta to je děs. Jedno jak druhé.

+1/0
30.5.2016 7:45

J55a28n 15J24e23ž47e52k 3811635867985

> Z něho lze odečíst například údaj o zařazeném rychlostním stupni, aktuální nebo průměrnou spotřebu, dojezd, zařazený rychlostní stupeň, ale i nastavení úrovně kontroly trakce nebo teploty okolního vzduchu.

Nevím, já bych spíš potřeboval vidět údaj o zařazeném rychlostním stupni...

0/0
30.5.2016 6:24

T23o87m21á46š 58B52u77r65a 4582496284

Mně u tohoto stroje vadí až přílišná, typicky italská frivolita s jakou jsou konstrukčně a následně i dílensky spasovány jednotlivé skupiny. Dalo by se říci, že stroj je nekompaktně proveden, všude něco trčí do prostoru místo toho, aby to bylo co nejlépe zarovnáno do nějakého homogenního pomyslného tvaru. Rádoby retro budík s displejem z počátku rozvoje LCD panelů také není dle mne to pravé ořechové. S tímhle si tedy rozhodně u Guzziů práci nedali. Nekoupil bych.

PS: Nemýlí se autor, když o uložení motoru píše jako o podélném? Já se sice za odborníka přes dvoukolové samohyby nepovažuji, ovšem mám za to, že pokud válce véčka trčí každý do strany, jedná se o příčné uložení. Že by mi něco uniklo?

0/0
30.5.2016 5:27

T26o54m14á30š 50D88v20o26ř70á74k 7235476117831

Také bych řekl, že se nemýlíte. :-)

Domnívám se, že "autor" recykloval starší článek, kde byla stejná chyba a to tento:

http://auto.idnes.cz/prvni-test-v-cesku-moto-guzzi-v7-classic-f07-/motorky.aspx?c=A080701_191423_motorky_fdv

0/0
30.5.2016 5:55
Foto

P93a72v20e59l 87K71a67l16u83s 6414436416792

S válci to nemá nic společného. Podélnost určuje klikový hřídel. Moto Guzzi mají motor podélný.

+4/0
30.5.2016 6:27

T29o33m59á34š 98B55u36r11a 4602206914

Děkuji za překvapivé upřesnění. A dovolím si i dotaz: připadalo by v tomto případě v úvahu eventuálně také příčné uspořádání - tedy s klikovým hřídelem "na štorc"?

0/0
30.5.2016 6:34

J95a62k70u47b 25Š33a98f50a20n61d63a 7785677151691

Musel byste použít řemen nebo řetěz (jako třeba HD) nebo převod o 90st což je náročnější.

+2/0
30.5.2016 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.