Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R87a80d66i58m 19H84o39l80í92k 8468708278215

Ještě bych prosil celkové srovnání s benzínem. Ne pouze NOx, ale všechny parametry. Možná bychom byli překvapeni.

+35/−1
doporučit
3.10.2018 7:02

M71a33r90t52i27n 49N87e65m44e57r81á53d 5449760768845

Pracuji mnoho let v automobilovém průmyslu, něco o tom vím, ale málo kdo ví, že dieslové motory jsou dnes konstrukčně dál než benzínové. Díky všeobecné hysterii došlo za poslední léta k velkým změnám v konstrukci, spalování atd. Mám 14 dnů nové auto 2.0 TDI a neměnil bych za nic na světě. Jen teď čekám kdy přijdou na řadu benzínové motory, protože na nich bude lidem z EU vadit jistě zase něco jiného-třeba počet válců :-):-)

+38/−8
doporučit
3.10.2018 6:17

J14i62r14i 42F83i21n41k 1242350529753

To je nejaka fake News, ne? každý zdejší odborník přece a tvrdil jak jsou nové normy mimo realitu a nesplnitelné..

+16/−1
doporučit
3.10.2018 7:07

F49r70a36n30t67i57š19e36k 10B89ě54l24o75v83s25k10ý 6252315110364

My s novými dizly jen tiše z povzdali sledujeme, jak svět hysterci. Jezdíme silně, levně a daleko. Podporuji prodej elektroaut, co víc jich bude, tím volnější cesty.

+27/−6
doporučit
3.10.2018 7:37

O41n93d14ř26e60j 65L63o17š39o49t79h 2212124235440

Automobilky dokázaly poměrně rychle reagovat na problém a to je dobře, ač nejsem zastáncem hysterie kolem dieselových aut, tak je možné, že za pár let budeme aféru hodnotit jako pozitivní věc, která automobilovému průmyslu pomohla.

Pokud se testy potvrdí dlouhodobě, tak snad současná politická hysterie uklidní a auta od normy 6b nebudou v budoucnu perzekvována.

Otázka je, jak je možné, že to najednou jde - vypadá to, jako by řešení automobilky měly dávno připravené, ale protože je dražší, tak jeli na hraně, až za ní sklouzly.

+10/0
doporučit
3.10.2018 0:54

L88u94k85á55š 33K76m29e66n58t 5149717584270

Problém je, že motory sice nyní jsou čisté, ale jsou tak drahé, že malých vozech si je nikdo nekoupí. Lidé tak budou kupovat benzín, který se dostává do stejných problémů jako diesel, případně budou kupovat dieselové ojetiny, které jsou na tom s emisemi mizerně a výsledek bude nakonec stále stejný.

Typický případ jak to dopadá, když o něčem rozhoduje úředník s humanitním vzděláním.

+10/−2
doporučit
3.10.2018 9:36

P17e36t25r 24H20a31r74i22p39r41a26s51a95d 52H71a91j60i15č 5431646803120

Mám s ADAC problém. Nedá se jim moc věřit. Další věc je, že i když ta měření jsou zřejmě pravdivá, tak jsou prováděná v takovém režimu, aby to pro VW vyšlo co nejlíp. Další věc je, že měření jsou prováděná na motorech v co nejlepším stavu, tj. nové, zaběhnuté, seřízené. Jak to bude vypadat těsně před před další servisní prohlídkou a jak po ujetí 250 000 km?

+8/−1
doporučit
3.10.2018 11:47

M64a35r35i24á80n 17D27z83u58r12u61s 5914570216417

Kdo viděl dokument "Temná stránka lodní dopravy" tak pochopí, že problém opravdu nejsou auta. Ovzduší nám kazí mnohem víc jiné odvětví (a nemyslím tím jen tu lodní dopravu).

https://www.csfd.cz/film/441157-temna-stranka-lodni-dopravy/prehled/

+16/−10
doporučit
3.10.2018 6:39

E53m94i87l 12M22i24n82á56ř 7230169349337

Nová auta jsou OK! Policie by měla zabavovat techničáky těm s vymontovaným filtrem. Dle výzkumu ČVUT v Praze 5-10% aut vyhulí polovinu emisí, ta je třeba dostat z provozu. Měřit to jde viz:

https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv

+5/−1
doporučit
3.10.2018 12:35

M23a86r22c21e53l 83B51a54k23o58š 4841956593

Ha! ..... dávno sa písalo že diesel ešte vstane z mŕtvych a sú tam ešte možnosti na vylepšenie motorov. Teraz by mali spraviť test na tie nové benzíny s tým vraj "nedokonalým" spaľovaním.

+4/0
doporučit
3.10.2018 8:48

J40i31ř24í 41S91c92h90w79a44c48h 8728894698926

Kdo tu začne blábolit o fyzice a nesplnitelných limitech.

Diesel-bubble nafouknutá novináři poněkud splaskla.....

+4/0
doporučit
3.10.2018 0:53

M98a52r20t52i66n 67K11a91r60á45s25e49k 9798143378888

Jej, a zase ty zakerne automobilky vyrobily auta s motory, ktere plni emisni normy, ktere podle mistnich expertu "jsou v rozporu s fyzikalnimi zakony"....

+8/−5
doporučit
3.10.2018 8:00

C97t80i38r27a26d 63P51ě35k97n73í42k 5398310173762

Tyto data evropskou komisi nezajímají.Kostky už jsou dávno vrženy.

+6/−3
doporučit
3.10.2018 9:05

P72e80t92r 81K61l24o16s 3732539914721

... eurobolševická hysterie! nic víc ... !!

[>-]Rv

+3/0
doporučit
4.10.2018 14:02

K30a31r80l55a 77N51o98v40á21k82o91v88á 1642800358568

Proste potrebuju velke auto, silne auto, co mam jako delat? Mit spotrebu dvacet litru benzinu?

+3/0
doporučit
3.10.2018 10:31

J10a41k68u36b 59R31o23u18s 3713160324432

ADAC už se v tomto směru zcela zdiskreditoval, jeho výsledky absolutně nejde brát vážně.

+7/−7
doporučit
3.10.2018 8:35

M17i45l65a31n 53N72o70v78o15t76n92ý 2850601791175

Nejhorší zápach za sebou nechávají staré dieselové Superby a stará pětková BMW. Je jasné, že týpci co si to v bazaru za pár šupů koupí pak nevydají skoro stejně vysokou částku za nový filtr pevných částic a tak si vesele jezdí a zápachem terorizují svoje okolí.

+5/−4
doporučit
3.10.2018 7:21

P46e60t96r 11K92l96o43s 3792279534601

... eurobolševickobruselská hysterie! nic víc ... !!

EURv

+3/−1
doporučit
4.10.2018 14:01
Foto

M92i71r59o42s69l79a92v 17S76t74e55i32n42e37r 2626840300366

Problém dělají hlavně škrtící klapky a EGR-Ventil, ovládané servomotory. Ty musí kvůli posledním pár miligramům dusčˇnanů stále cvičit a rychle se zanáší.

Na mém Yeti TDI 81 kW, Euro 5, jsem měnil škrtící klapku při 77 tis. km, EGR při 96 tis. km. Obě zařízení zanesená karbonem, občas hlásily závadu managementu motoru. Nejsou úplně defektní, jenom jdou trochu ztěžka, zde musí výrobci přizpůsobit své konstrukce.

Výměna EGR je u čtyřkolky velká demontáž, je to práce na několik hodin, takže i drahá.

Ve výfuku však ani stopy karbonu nenajdete, vše zachytí DPF. Ten zatím drží, prý až 200 tis. km. Zda to platí i po update?

+3/−1
doporučit
3.10.2018 9:33

M42i72k69u43l11á34š 54K34a42l24i48n32a 1512353295

Mam diesel 2.0 obsah (pod 2 nejdu)

Jezdim celkem hodne takze nejezdim jen po meste a jsem spokojeny.

Diesel je motor na delsi cesty zatim co benzinak je ideal do mesta a jezdeni okolo kominu.

+3/−1
doporučit
3.10.2018 9:08

M75a21x 14D43e53v90a98i24n39e 6834320547699

Slušný zpravodajský web uvede aspoň zdroj, ze kterého čerpal :

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/dieselkauf-abgasnorm/euro-6d-temp/

Zdar Max

+3/−1
doporučit
3.10.2018 7:40

H64u16g26o 41K32o33n20e60č98n88ý 3978683545478

Tak na stolici byli čistí i v USA.

Měli by jim aspoň kroutit volantem.

+8/−12
doporučit
3.10.2018 1:56

Z81d44e60n17ě10k 90D11u43f74e53k 2254874988

ADAC možná a s to Vámi souhlasím měřilo za ideálních podmínek. Rozhodně si nemyslím, že by ADAC či TUV v Německu protežoval značku, naopak do nich často šije a to co se týče statistik spolehlivosti vs stáří vozu

+2/0
doporučit
4.10.2018 12:58

P28e78t43r 85Č94e70r12m86á53k 9838265349930

A čím proboha šokoval? Šokující by bylo naopak kdyby to bylo jinak, vzhledem k tomu že po mediálních kauzách byl na oxidy dusíku kladen velký důraz i ve formální rovině v rámci metodik měření a i norem samotných, tak to jinak ani dopadnout nemohlo.

Proto také většina z těch měst co uvažují o nějakém omezení dieslů v centru (což je naopak samo o sobě naprostá menšina měst), uvažuje pouze o rovině zpřísnění klasických emisních zón a zavedení modrých plaket které novější diesly bez problému splní, nikoliv plošném zákazu dieslů v centru. ;-)

+2/0
doporučit
3.10.2018 12:17
Foto

P95e85t65r 59J14a53r54o32š 6543752561

Az ze silnic dostanou vsechny stary Avie, Liazky a Tatry, po kterych je dymu jak u Verdunu, tak jim budu nejakej boj proti emisim verit.

+2/0
doporučit
3.10.2018 12:00

Najdete na iDNES.cz