Diskuze
Test ADAC šokoval: Nové diesely jsou extrémně čisté
Děkujeme za pochopení.
P64e84t24r 28V42l90a66d86i89m21í24r 29Č28e94r70m11á79k
Krásná čísla, to už tady bylo. Jenže pak to jede před vámi do kopce, šlápne víc na plyn a jste v oblaku sazí. Zrovna včera za novým Passatem s německou značkou. Ten, jak předpokládám, DPF filtr měl.
J11o70s58e60f 58V11a88l39a
NOx vznikaji pri jizde na volnobeh z kopce, pri extremne chude smesi. A nejsou videt. A Vase auto vytvari uhlikove mikrocastice (ne NOx), i kdyby ho jenom tahl na lane ( vznika treba oderem pneumatik)
A NOx vznikaji taky paradoxne tim, ze puvodni normy nutily kontruktery snizit CO2.
P13e12t40r 11K62l73o63s
... eurobolševickobruselská hysterie! nic víc ...
J35i85ř56í 23S82c13h63w94a84c74h
Pleteš si pojmy a dojmy.
Bolševik na nějakou ekologii vždy totálně kašlal, protože na ni neměl prachy
Z59d35e33n73ě90k 62D28u64f72e20k
ADAC možná a s to Vámi souhlasím měřilo za ideálních podmínek. Rozhodně si nemyslím, že by ADAC či TUV v Německu protežoval značku, naopak do nich často šije a to co se týče statistik spolehlivosti vs stáří vozu
J69o44s33e71f 51V37a57l55a
text clanku Až na Hondu Civic Diesel splnila všechna vozidla normu 168 mg/km, která je povolená při testu RDE v reálném provozu......
takze test byl provaden asi i v realnem provozu, ne ?
E69m87i76l 77M28i39n55á65ř
Nová auta jsou OK! Policie by měla zabavovat techničáky těm s vymontovaným filtrem. Dle výzkumu ČVUT v Praze 5-10% aut vyhulí polovinu emisí, ta je třeba dostat z provozu. Měřit to jde viz:
P84e74t91r 11Č59e10r35m16á31k
Měřit to jde akorát na stanici emisí, to orientační měření co provádělo čvut bylo naprosto k ničemu (a taky se mu každý vysmál), protože absolutně nebylo schopné rozlišit z jakého auta emise jsou a už vůbec ne zdali má mít filtr z výroby nebo ne..
P15e54t38r 49Č82e75r37m51á14k
A čím proboha šokoval? Šokující by bylo naopak kdyby to bylo jinak, vzhledem k tomu že po mediálních kauzách byl na oxidy dusíku kladen velký důraz i ve formální rovině v rámci metodik měření a i norem samotných, tak to jinak ani dopadnout nemohlo.
Proto také většina z těch měst co uvažují o nějakém omezení dieslů v centru (což je naopak samo o sobě naprostá menšina měst), uvažuje pouze o rovině zpřísnění klasických emisních zón a zavedení modrých plaket které novější diesly bez problému splní, nikoliv plošném zákazu dieslů v centru.
M29a11r24t15i84n 34K56a92r17á17s95e40k
Me by zajimalo jak ty medialni kauzy ovlivnily ty starsi auta, ktera byla vyrobena davno pred nimi? :-D
P62e23t20r 44J37a12r65o95š
Az ze silnic dostanou vsechny stary Avie, Liazky a Tatry, po kterych je dymu jak u Verdunu, tak jim budu nejakej boj proti emisim verit.
J98a18n 72H92a59v34r73d98a
tak předevčírem jsem jel za truckem - celkem "novým" Volvem, a to tedy vypouštělo kouře tak za 100 aut.
Napadly mě přitom úplně stejné myšlenky - vzhledem k tomu, jaká je intenzita nákladní dopravy, že ten ukrutnej boj proti osobákům (néé že by mě neštěvaly ty hodně kouřící osobáky) je fakt směšný...
J17i51ř91í 38B74a35b37i46n32s61k56ý
jediné co tuším je že benzín vynáší víc než nafta a tak se všichni tváří jako zachránci planety a přitom jde jen a jen o prachy ,jaké normy platí v Číně ? Indii ? Africe? notabene v USA ? na ALjašce a to nemluvím o Rusku ??? takže sqvadra v Evropě to zachrání ? nevím nic o tom že by nákladáky přecházely na benzín , že by lokomotivy tankovaly čistý petrolej , že by se přenosová soustava mohutně budovala aby byl dostatek elektřiny pro elektroauta , je to jen švindl jak vydělat prachy donutit lidi hodit nafťáky do kovošrotu a nakupovat benzíňáky , marketingové triky
P23a24v41e68l 90M98a58t18o84u26š83e10k
No tak samozřejmě, že nejvíc bordelu ve vzduchu, který dýcháš, udělá znečištění přímo v místě...
P56e82t31r 41K66n45ě56b16o47r91t
Tak ono se podvádí na miliónech aut a najednou to je za pět minut vyřešený. Mno...to zase bude nějaká bouda.
J55i70ř28í 15S61c76h37w58a76c55h
Tak vzhledem k tomu, že dieselgate se týkala motorů s euro 5 a euro 6 a SCR tu máme cca čtvrtým rokem, tak ta tvoje pětiminutovka bude o hodně ale opravdu o hodně delší.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč