Diskuze

Test ADAC šokoval: Nové diesely jsou extrémně čisté

Dieselové motory čelí poklesu prodejů, postupně mizí z řady automobilů. Nekoupíte si ho třeba ve Škodě Fabia, ale ani v žádném novém Porsche. Řada měst především v Německu plánuje nebo už omezila vjezd dieselových aut do center měst. Důvodem jsou především emise dusíku NOx.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná čísla;-), to už tady bylo. Jenže pak to jede před vámi do kopce, šlápne víc na plyn a jste v oblaku sazí;-€. Zrovna včera za novým Passatem s německou značkou. Ten, jak předpokládám, DPF filtr měl:-P.

2 1
možnosti

J79o96s60e33f 58V68a15l48a

7. 10. 2018 12:57

NOx vznikaji pri jizde na volnobeh z kopce, pri extremne chude smesi. A nejsou videt. A Vase auto vytvari uhlikove mikrocastice (ne NOx), i kdyby ho jenom tahl na lane ( vznika treba oderem pneumatik)

A NOx vznikaji taky paradoxne tim, ze puvodni normy nutily kontruktery snizit CO2.

0 1
možnosti

J14a37n 21D64u62d56e59k

4. 10. 2018 19:14

BMW umí dělat motory

0 0
možnosti

P63e65t60r 62K17l21o53s

4. 10. 2018 14:02

... eurobolševická hysterie! nic víc ... !!

[>-]Rv

3 0
možnosti

P92e68t94r 68K59l71o89s

4. 10. 2018 14:01

... eurobolševickobruselská hysterie! nic víc ... !!

EURv

3 1
možnosti

Pleteš si pojmy a dojmy.

Bolševik na nějakou ekologii vždy totálně kašlal, protože na ni neměl prachy :-P

1 1
možnosti

ADAC možná a s to Vámi souhlasím měřilo za ideálních podmínek. Rozhodně si nemyslím, že by ADAC či TUV v Německu protežoval značku, naopak do nich často šije a to co se týče statistik spolehlivosti vs stáří vozu

2 0
možnosti

J16o16s41e84f 68V52a87l40a

7. 10. 2018 13:05

text clanku Až na Hondu Civic Diesel splnila všechna vozidla normu 168 mg/km, která je povolená při testu RDE v reálném provozu......

takze test byl provaden asi i v realnem provozu, ne ?

0 0
možnosti

E73m46i88l 41M46i49n76á11ř

3. 10. 2018 12:35

Nová auta jsou OK! Policie by měla zabavovat techničáky těm s vymontovaným filtrem. Dle výzkumu ČVUT v Praze 5-10% aut vyhulí polovinu emisí, ta je třeba dostat z provozu. Měřit to jde viz:

https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv

5 1
možnosti

Měřit to jde akorát na stanici emisí, to orientační měření co provádělo čvut bylo naprosto k ničemu (a taky se mu každý vysmál), protože absolutně nebylo schopné rozlišit z jakého auta emise jsou a už vůbec ne zdali má mít filtr z výroby nebo ne..

3 0
možnosti

A čím proboha šokoval? Šokující by bylo naopak kdyby to bylo jinak, vzhledem k tomu že po mediálních kauzách byl na oxidy dusíku kladen velký důraz i ve formální rovině v rámci metodik měření a i norem samotných, tak to jinak ani dopadnout nemohlo.

Proto také většina z těch měst co uvažují o nějakém omezení dieslů v centru (což je naopak samo o sobě naprostá menšina měst), uvažuje pouze o rovině zpřísnění klasických emisních zón a zavedení modrých plaket které novější diesly bez problému splní, nikoliv plošném zákazu dieslů v centru. ;-)

2 0
možnosti

Me by zajimalo jak ty medialni kauzy ovlivnily ty starsi auta, ktera byla vyrobena davno pred nimi? :-D

0 0
možnosti

P17e81t30r 46J29a61r89o45š

3. 10. 2018 12:00

Az ze silnic dostanou vsechny stary Avie, Liazky a Tatry, po kterych je dymu jak u Verdunu, tak jim budu nejakej boj proti emisim verit.

2 0
možnosti

J40a87n 47H72a53v48r44d67a

3. 10. 2018 12:59

tak předevčírem jsem jel za truckem - celkem "novým" Volvem, a to tedy vypouštělo kouře tak za 100 aut.

Napadly mě přitom úplně stejné myšlenky - vzhledem k tomu, jaká je intenzita nákladní dopravy, že ten ukrutnej boj proti osobákům (néé že by mě neštěvaly ty hodně kouřící osobáky) je fakt směšný...

2 0
možnosti
Foto

jediné co tuším je že benzín vynáší víc než nafta a tak se všichni tváří jako zachránci planety a přitom jde jen a jen o prachy ,jaké normy platí v Číně ? Indii ? Africe? notabene v USA ? na ALjašce a to nemluvím o Rusku ??? takže sqvadra v Evropě to zachrání ? nevím nic o tom že by nákladáky přecházely na benzín , že by lokomotivy tankovaly čistý petrolej , že by se přenosová soustava mohutně budovala aby byl dostatek elektřiny pro elektroauta , je to jen švindl jak vydělat prachy donutit lidi hodit nafťáky do kovošrotu a nakupovat benzíňáky , marketingové triky

2 0
možnosti

No tak samozřejmě, že nejvíc bordelu ve vzduchu, který dýcháš, udělá znečištění přímo v místě...

2 0
možnosti

Tak ono se podvádí na miliónech aut a najednou to je za pět minut vyřešený. Mno...to zase bude nějaká bouda.

0 0
možnosti

Tak vzhledem k tomu, že dieselgate se týkala motorů s euro 5 a euro 6 a SCR tu máme cca čtvrtým rokem, tak ta tvoje pětiminutovka bude o hodně ale opravdu o hodně delší.

0 1
možnosti