Diskuze
Automobilky nestíhají snižovat emise. Budou platit miliardové pokuty
Děkujeme za pochopení.
J31a82r92o46s75l14a56v 95O82t29ý98p39k24a
Toto je jen způsob, jak politici EU vytáhnou beztrestně lidem peníze k kapes.
L92u73d12m13i28l67a 77B51u54l63v34o53v52á
no nevím..., ale evropa (EU) má svoji eko normou spasit svět ?? a jak je to teda jinde ,?? asie, amerika ??
M55a34r63t74i71n 23K51a16r88á23s95e73k
No napriklad USA - prisnejsi emisni normy, povinne kvoty na elektromobily
Cina - drasticke povinne kvoty na elektromobily
Japonsko -prisnejsi emisni normy....
Obecne ten EU pristup je asi z vyspelych oblasti nejbenevolentnejsi - emisni normy jako takove (limitujici skodlive latky, tedy NE CO2) mame o neco malo mirnejsi nez jinde (diky tomu se napr v EU porad ve vetsim prodavaji diesely, to jinde moc neni), a co se tyce dalsich regulaci, tak soucasny pristup EU s regulaci CO2 dava automobilkam nejvetsi prostor pro realizaci (je ciste na automobilce, jestli pujde cestou uspornejsich klasickych aut, nebo pujde do hybridu, CNG, elektromobilu), zatimco jinde primo automobilkam diktuji co musi delat (napr mit v nabicke elektrombily, nebo primo mit v nich v nejblizsich letech urcity podil prodeju).
L79a54d82i68s62l20a81v 10S49t52e12h12l53í77k
Co vsichni blaznite. Vzdyt nejde o nic jineho nez dalsi formu dane. Pro premiovou tridu luxusnich vozu je beztak smesna. Problem muze mit jedine Jaguar..
S61l35a40v45o14m59í15r 39Š48t23ě94p82á91n
Po precteni clanku musim konstatovat ze EU dozrala k nevyhnutelne bruselske defenestraci
P58e56t68r 14Č48e51r95v24e38n11ý
Naopak. Bez nařízení EU by tady dnes jezdila naprostá většina osobních aut na naftu a s vykuchaným filtrem pevných částic. Protože svoboda, tak ser*me na všechny okolo - Češi
J40i86r98i 97N12o44s13e56k
V EU jim to prostě nikdy nedojde že takhle emise nesníží, celá tahle šaškárna okolo snižování emisí a elektromobilitě bude akorát vysávat miliardy které budou chybět jinde, auta budou dražší, elektřina bude drahá a bude se vyrábět z uhlí.
V norsku nemaj už teď kde nabíjet a za chvíli nebudou mít ani čím nabíjet.
P37e90t29r 38Č27e48r52v92e79n35ý
Nechápu, proč by měla být elektřina drahá. Kvůli spotřebě elektromobilů? Ta je naprosto směšná ve srovnání se vším ostatním. Proto také Tesla svým zákazníkům doposud elektřinu platí. Nejdražší na tom všem je výstavba nabíjecích stanic, ale ani to by se na ceně elektřiny nemělo projevit.
M38i85c12h86a54e50l 74M10e75n73s19i79k
V Bruselu asi mají nějakej špatnej vzduch
Ničí jim mozky.
O13d75s54t79r25a36n71ě36n39ý 53U98ž97i37v39a18t26e67l
M60a50r31t86i88n 89K51a24r60á97s52e14k
Nevim no, není logictejsi mit ten limit splnitelny tak jak je to ted?
T34o77m79á75š 13V20a76l95d63e14r
Tak pořád mi nějak uniká proč limity CO2 sledují, když vlastní měření je pouze laboratorní a neodpovídá skutečnosti. A mezitím vůz plive do ovzduší mnohem nebezpečnější látky, které vlastně nikoho kompetentního nezajímá.. Rozdíl spotřeby od testu až 40% je ostuda inženýrů automobilového průmyslu.
J58i84ř23í 71S84c86h13w58a24c42h
ostatní látky nikoho nezajímají? A co Euro 1-6?
Test podle spotřeby NEDC byl automobilkám neskutečně vstřícný.
Nízká spotřeba = nízké emise CO2 = splněný průměr = žádné pokuty.
Takže nikoliv "ostuda inženýrů autoprůmyslu" ale v podstatě jejich vítězství ve smyslu "vlk se nažral, ale koza zůstala celá"
J56i90ř45í 73H27u15m64l
"poručíme větru dešti" řekla EU a tak se taky stalo, čert vzal logiku a fyziku
M95a90r92t98i50n 30K65a89r66á19s67e79k
JJ narizeni "porusuji fyzikalni zakony" a proto s tim nekolik velkych automobilek nema vubec problem a ten zbytek zrejme nesplni jen velmi tesne....
V93á11c39l38a67v 41K51o28v95á79ř
Fyziko braň se, EU pravila:
od roku 2021 by mělo na každé vyrobené auto připadat průměrně jen 95 gramů emisí oxidu uhličitého na jeden kilometr. Tak pravila Evropská unie.
J53i61ř53í 18S76c22h22w71a44c23h
a proč by se měla fyzika bránit, když tři firmy s tím prý nebudou mít problém?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč