Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové Jawě vyvinuli motor Italové, je to maskovaný Ind

Krásné tvary „jawáckého“ motoru a logo, to je to jediné, co bude spojovat připravovaný motocykl s původní českou značkou. Indický koncern Mahindra totiž ve své dceřiné firmě Classic Legends připravuje nový model klasického motocyklu s retro nádechem a využije práva na značku Jawa pro indický trh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Ze všech Jaw, které jsem kdy olítával (05,20, 23, 90cross, 250 panel, 350- kývačka, 634) byly pouze dvě, které mne přirostly k srdci. 90ka pro svůj vyjímečný charakter a výkon a panelka, která si na nic nehrála a krásně se na ni plulo krajinou. Vše ostatní poruchové, kroutící se krumply, přičemž ten největší byl ten nejnovější. Kdybych se ve třiadevadesátém nesvezl na japonci, tak jsem s motorkama definitivně skončil. Teprve svezení na výborně fungujícím a precizním stroji mne přesvědčilo, že pokračovat má smysl. Yamaha XJ a následně velký cesťák od Suzuki, (který mám dodnes) mi ukázaly, že ježdění na motorce je skutečná radost. Nejsem tedy z těch, kteří roní slzu při pohledu na produkci Jawy ze 70-80ých let.

0 0
možnosti
PM

O vzniku názvu Yezdi se ve své knize zmínil Franta Šťastný, když se začala licenční výroba Jaw v Indii tak přítomní Čeští technici údajně začali vesele pokřikovat "Jé ono to jezdí" a Indum se to zalíbilo, ale možná je to jen legenda ale hezká ;)

0 0
možnosti
RH

R86a44d94e48k 83H56o10l10í40k

18. 10. 2018 14:11

Charouzova chlouba.....já to říkal, že je to schopný podnikavec;-D;-D;-D[>-]

0 0
možnosti
MK

Neviem kde je ten krásny kvapalinou chladený jednovalec, ale na obrázku ten zaoblený je vzduchom chladený.

2 0
možnosti
VK

V54i52l69é58m 94K28l68i80k21a

18. 10. 2018 7:21

Njn holt nejsme na Technetu, tady se na takové "detaily" nehledí..:-)

0 1
možnosti
VH

Jawa v Indii pod nazvem Yezdi, to mi prijde taky ceske, i kdyz spis Nejezdi :-)

2 1
možnosti
AS

Já měl Jawu 350 a nic moc. Pořád se muselo něco štělovat nebo ladit.

Už bych to nehctěl a s Italským motorem vůbec.

3 2
možnosti
VF

Tak veterány chápu, ale dělat nové motorky jako retro mi přijde ujetý. Mám 250tku a s tou nikdy problém nebyl. Jen ten výkon je nevalný a v zatáčkách se to pěkně kroutí.:-)

1 1
možnosti
JZ

J39i74ř23í 23Z61ý90k78a

17. 10. 2018 9:42

slušný výsledek na to, že se do Jawy nalilo 40 milionů v dotacích ... navěsit na "cizí" motor ozdoby. To je vážně kumšt Rv

3 0
možnosti
LD

S timhle ceska Jawa ma spolecneho jen to ze poskytla logo. V Tynci by nikdy nic takoveho nevzniklo.

3 0
možnosti
LN

hlavni mesto Indie je Mumbai.... takze sidlo automobilky je v Mumbaji...

0 5
možnosti
PS

P46e79t17r 31S84i37m96e42k

17. 10. 2018 9:57

příteli,hlavní město Indie je Dillí, město divokých prasat, býků a opic..

3 1
možnosti
JM

J42a39n 44M53a69c98h53á67č

17. 10. 2018 6:37

JAWA,Indie,Mahindra....mě to nějak pořád nejde dohromady.JAWA byla moje mládí.Pionýr 05, potom 250,a nakonec krásná červená panelka.Prostě je to škoda.

4 0
možnosti
MP

JAWA 250 se v Indii montovala v licenci. Akorát se tam nejmenovala JAWA, ale Yezdi.

https://auto.idnes.cz/jawa-yezdi-v-indii-0m7-/motorky.aspx?c=A071130_160256_motorky_fdv

0 1
možnosti
JV

On ten Royal Enfield vyrabi take dieslakove motocykly, jednovalce. Ma to velke problemy s akceleraci, ale potom uz to spolehlive jede.

3 1
možnosti
MH

No, podla toho co mi vraveli v predajni RE v Prahe, tak naftaky nevyrabali a nevyrabaju, to co sa objavi obcas je udajne samodomo. Nejaky majitel takeho kusku co to predaval aj na bazosi to chcel cez nich legalizovat a to sa neda, nie je to podla toho co mi povedali origo, lebo som sa pytal priamo na toho naftaka...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...