Diskuze
VIDEO: Hvězdou Ženevy je létající auto. Cena: 7,7 milionu korun
Děkujeme za pochopení.
Z81u72z66a82n83a 63E52r70b49e94n75o29v50á
Těch prvních létajících aut na světě je v poslední době nějak moc...
I31v19a51n 41M54a10r88e73k
Oproti vrtulníku nemá vírník rotor poháněný motorem. . . . . . Takže ta tlačná vrtule je poháněná čím, šlapátky, a nebo se už konečně podařilo zkonstruovat perpetuum mobile ?
M52i39l40o47š 23K85o59l37m65a39n
Fakt jste to nepochopil, nebo si jen hrajete na odborníka ?
J42i82ř85í 23P59o33k51o41r29n20ý
jedíné létající auto měl Fantomas ,Citroen DS, ty ostatní jsou spíš jezdící letadla
T24o80m18á38š 30V49a96l80d52e77r
Jestli není lepší mít virník a luxusní auto samostatně. 499 000EUR . To už mi dává větší smysl aeroauto ze Slovenska.
J60i27ř21í 52D41v29o69ř96á14k
Předpokládám, že autor si plete dostup a výšku.
A třeba dolet ( ve vzduchu může urazit ....) 560 km?
ZLIN Z 143 LSi, nádrže 2 x 61 litrů má dolet 450 km.
zdroj : http://www.zlinaircraft.eu/Letadla/Z-143-LSi-Genius/
A25l14e19x 76K43o45l63l17e58r
Jestli ono už by nebylo snažší vyjet z letiště na dálnici s osobním tryskáčem
R77o10s30t40i54s93l89a36v 47V26o24m11á47č47k71a
No, mluví se o tom už asi šedesát let, a pořád vznikají jenom takové hnusné kočkopsy. Měli bychom se asi smířit s tím, že požadavky na létající stroj a automobil jsou příliš odlišné.
Nehledě na to, že i toho kočkopsa může řídit jen pilot.
O73n22d90ř78e91j 39Š96r81á67m49e31k
Řídit může kdokoli. Pilotovat jen pilot.
O39d11s95t17r35a40n26ě40n75ý 22U14ž19i23v68a90t51e94l
S64a76m21u34e58l 38Š15u81t19a85j
Neviem no, toto sa asi tak skoro neuchyti. Za tu cenu si clovek moze kupit urcite nejake male lietadlo s dvojnasobnym doletom a zvysi mu aj na par luxusnejsich aut.
R54o89s95t42i80s19l25a91v 92V28o21m85á97č69k71a
Nějaký pěkný ultralight jako Czech Sport PS-28 ano, úplně nový, kolem tří milionů. Takže ano.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...