Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Největší malý volkswagen od dob brouka: Space Up!

aktualizováno 
Přesně tak mluví o svém překvapení pro Tokijský autosalon Volkswagen. Variace na téma "malé levné auto pro celý svět", která měla premiéru před šesti týdny ve Frankfurtu, se jmenuje Space Up!

VW space up! | foto: Volkswagen

Druhý člen "Nové malé rodiny - New Small Family" Volkswagen má už o pár dveří víc.

"Světová premiéra studie Up! ve Frankfurtu posloužila jako úvodní test k ověření toho, jak bude ‚Nová malá rodina‘ v Evropě přijata. A výsledek tohoto testu byl více než příznivý," říká Ulrich Hackenberg, ředitel technického vývoje automobilky.

Vysvětluje, že druhý člen rodiny předvádí, jak důsledně lze využít každý milimetr prostoru a to vše zabalit do hezkého kabátu.

popisek NEPŘEHLÉDNĚTE
VOLKSWAGEN UP! - FRANKFURTSKÝ KONCEPT

Walter de Silva, šéfdesignér Volkswagenu, říká, že mikrobusovitý up!: "... využívá maximum prostoru poskytovaného nejmenší platformou."

Space Up! má nabídnout na půdorysu o délce 3,68 metru a šířce 1,63 metru prostor mnohem většího vozu. Koncepce vychází ve značné míře z umístění pohonu: "K prostředí ohleduplné zážehové, vznětové a elektrické agregáty budoucí rodiny Up! budou vždy umístěny v zádi - stejně jako to v minulosti bylo u brouka a u minibusu Bulli," píše se v prohlášení automobilky.

Space up! je přesně o 23 centimetrů delší než frankfurtský up!, rozvor zůstal na délce 2,56 metru. Oproti třídveřovému bráchovi narostl také o čtyři centimetry do výšky 1,54 m.

Mikromobil, který tvůrci prezentují jako kombík, má šest dveří. Na zádi totiž najdeme dvoukřídlé dveře, za které lze naložit 220 až 1005 litrů. Interiér je čtyřmístný, je lépe přístupný díky dveřím, které se křídlově otevírají proti sobě. Řada funkcí se ovládá prostřednictvím dotykové obrazovky s trojrozměrnou grafikou a bezdotykovými spínači.

Lavicové zadní sedadlo je vybaveno dvěma integrovanými dětskými sedačkami. Sedadla jsou vytvarována ze vzdušné pěny airflow, která se automaticky přizpůsobuje individuální anatomii. S výjimkou sedadla řidiče se všechna dají skládat, vyjímat a otáčet.

VW space up!VW space up!VW space up!



VW space up!VW space up!VW space up!



VW space up!VW space up!VW space up!



VW space up!VW space up!VW space up!



VW space up!VW space up!VW space up!



VW space up!VW space up!VW space up!



 


Autor:




Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.