Ve světle reflektorů se na osmdesátém ženevském autosalonu hřála klasická sedanovitá verze, kombík se s tradičním označením Touring představí naživo až 11. dubna na autosalonu v Lipsku. Prodej by měl odstartovat po zimních prázdninách.
Nová pětkaVše o čerstvém BMW řady 5 čtěte ZDE |
Nová generace BMW řady pět se vrátila k umírněné eleganci a nenápadné kráse. Po verzi sedan, která už je ke koupi - v Ženevě měla opožděnou autosalonovou premiéru, se představuje na prvních obrázcích kombíková varianta. Naložíte do ní 560 až 1 670 litrů nákladu.
Zadní sedadla jsou dělená v poměru 40:20:40 a opěradla mají nastavitelný sklon v sedmi polohách. Bez deseti centimetrů pětimetrový kombík s velkorysým rozvorem 297 cm dostane jinou zadní nápravu než sedan. Ta bude totiž ve všech verzích standardně vybavena vzduchovým odpružením. Což umožní samočinnou regulaci světlé výšky (bude stále stejná, bez ohledu na aktuální zatížení).
V příplatkové výbavě nechybí třeba adaptivní tempomat nebo osmistupňová automatická převodovka. Startovací menu obsahuje dva turbodiesely a stejný počet benziňáků. Základem je verze 520d s dvoulitrovým naftovým čtyřválcem, druhý z nabídky vznětových motorů má šest válců, tři litry objemu a 245 koní ve verzi 530d. Šestiválcové benziňáky nesou označení 523i (204 koní) a 535i. Ten silnější má objem tři litry a turbodmychadlo z něj vydoluje 306 koní. Ve standardním provedení budou všechny motory spřaženy s šestistupňovým manuálem.