Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dovoz ojetin stoupl. Vozí se mladá auta, rollsy, tesly i trabanty

Dovoz ojetých osobních aut do Česka za leden a únor meziročně stoupl o 19 procent na 27 505 vozů. Dováží se přitom více mladší auta, podíl vozů starších než deset let klesl o 2,5 procentního bodu na 51 procent. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám 16 let starou fabii a jsem spokojená jezdi v pohodě

0 0
možnosti

Projeli jsme se po dálnici napříč Německem do Cách, samé prázdné odtahovky z Polska a Rumunska směrem tam a plné směrem zpátky.

0 0
možnosti

J95i86ř32í 49P17u45d48i12l

3. 4. 2018 22:11

Nikdo si netroufne poslat kamiony které nají čr jen jako tranzitní zem na hranicích na vlak. A asi proč ? Protože to lobby nedovolí!! Ta samá Lobby, donutila zákonodárce napsat do zákona , že nad 3,5 t stačí na zimu obout jen hnanou nápravu....... Ale Vás občane nutí mít obuto celé auto a ještě s nesmyslným 4 mm vzorkem.Takže o bezpečnost a ekologii tady asi moc nejde....

4 1
možnosti

J82a93n 96M91l87a79d73ý

3. 4. 2018 21:55

To je jasné.

0 0
možnosti

Jo slintejte na dvouletou ojetinou z Rajchu, akorát nechtějte vědět kolik ta chudinka musela jako služebák nalítat když se jí zbavují

2 4
možnosti

Služebáků se zbavují na 120.000 kdy většině německých aut končí záruka.

2 0
možnosti

Však ono se to brzy změní. Pokud projde navrhovaný zákona, který má za úkol právě obměnu vozového parku za novější....pro ty co to nečetli nebo neslyšeli...tak při registraci auta s EURO 3 bude poplatek 9 tis. EURO 2 16 tis, EURO 1 24 tis a EURO 0 40 tis.....a pak následně každoroční poplatek za provoz takového vozidla (a to i těm co již takové auto vlastní) EURO 3 - 4 tis, EURO 2 8 tis, EURO 1 12 tis a tuším že EURO 0 16 tis Kč.

2 0
možnosti

Trabant asi stále lepší tuzemským rachotinám.

1 3
možnosti

Jedině dobře, že se tu začnou omlazovat, nechápu, jak někdo může jezdít s 10 let starým autem, akorát do toho sypete prachy, taková jeden, dva roky stará ojetinka úplně stačí

0 23
možnosti
Foto

Mel jsem 14 lete Volvo, investice zadne a kdyz jsem si pak sednul do noveho korejskeho auta .. tak to byl krok do minulosti (jizdi vlastnosti a konfort) .. to Volvo melo rozhodne vetsi hodnotu

7 0
možnosti
Foto

Češi začátkem roku dovezli mimo jiné osm ojetých ferrari, sedm maserati, čtyři elektrovozy značky Tesla a porschí.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/ojetina-ojete-auto-vuz-dovoz-zahranici-statistika-fww-/auto_ojetiny.aspx?c=A180402_142715_auto_ojetiny_fdv

Co je prosím za vůz " porschí". Ještě tak Porsche, ale porschí ? To je nějaký novotvar? Navíc by se názvy všech těch značek měly psát s velkým počátečním písmenem nejen Tesla. Ty značky mají dlouholetou tradici a přinejmenším si to zaslouží milá Idnes.

21 0
možnosti

Za nás se učilo "Automobil značky Škoda" a " červená škoda". Možná to je již jinak.

0 0
možnosti

Vic jak polovina jsou 1oti lete vraky? Tak to je sila! Uz aby se tohle zprisnilo.

2 26
možnosti

10 let stare auto je vrak? S normalnim benzinem bez primovstiku, 6 airbagu, ABS, ESP, tempomat? Uz tri roky se poohlizim po nahrade za muj "vrak", vsechna auta maji o parnik horsi jizdni vlastnosti i servisni naklady, spotreba prakticky stejna, proc bych mel auto menit?

28 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...