Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Otec všech MPV pro VyVoleného: Espace s ledničkou

  15:49aktualizováno  16:39
Renault Espace před dvaadvaceti lety spoluzakládal celou novou kategorií automobilů. Otec všech velkoprostorových aut se ve svém posledním čtvrtém vydání dostane do garáže druhého VyVoleného. Obrovitý renault s novým 175 koňovým turbodieselem bude posledního soutěžícího, který vilu opustí, hýčkat ledničkou a DVDpřehravačem.

ČTĚTE O VYVOLENÝCH 2

Druhý VyVolený: byt za 6 milionů a za souseda Vladka ...VÍCE
Další VyVolený se pořádně napakuje ...ZDE

VyVolený renault se po čtyřech letech dočkává lehkého faceliftu, k novému motoru dostává také vylepšenou audiovýzbroj.

***
espace =
francouzsky prostor
***

Espace pro VyVoleného
Po několika měsících strávených ve stísněné vile bude tím největším luxusem pro VyVoleného prostor.

Velký renault, který má "prostor" ve jméně, bude vítěze reality show hýčkat novou generací navigačního systému s 3D displejem a hlasovým ovládáním. Chybět nebude CD přehrávač s MP3 a technologie Bluetooth usnadňující spojení s mobilním telefonem. Parkování ulehčí senzory vpředu i vzadu. Navrch ještě VyVolený do espacu dostane autoledničku a vestavěný DVDpřehravač.

Facelift velkou revoluci na tváři největšího renaultu nepřinesl. Změnilo se uspořádání světel vpředu i vzadu, tvar ovšem zůstal zachován. Přední lampy dostaly navíc natáčecí bixenony. Další změny se týkají laků (dva nové) a barevného řešení interiéru.

To nejzajímavější se událo pod kapotou. Ke stávajícím benzinovým motorům 2,0/140 koní; 2,0 Turbo/170 k a 3,5 V6/245 k a naftovým dCičkům 3,0/180 koní; 1,9/115 k a 2,2/150 koní se přidávají dva nové 150 a 175 koňové dvoulitrové turbodiesely. Silnější z nich bude s VyVoleným uhánět stovkou za méně než 10 sekund. Kombinovaná spotřeba se má udržet na 7,4 litrech nafty.

Stávající dieselový třílitr pak ještě dostane novou automatickou šestistupňovou převodovku a více kroutícího momentu -  rovných 400 Nm namísto stávajících 350.

Inovovaný espace vyrazí do showroomů koncem března.

Čtěte také: Renault Altica

Nový dvoulitrový turbodiesel se poprvé představil v konceptu altica ...VÍCE ZDE

Renault Espace pro VyVoleného

Autoři: ,




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.