Diskuze
K plavkám bouchačka a gorila jezdí vpředu: tato pravidla fakt platí
Děkujeme za pochopení.
T66o82m12á11š 58S33t48r18m39i80s58k76a
V Německu zase smějí na dálnici zastavit jen policejní, hasičská a sanitní auta. Ostatním je to přísně zakázáno, a to i v situaci, kdy je potřeba nouzově zastavit z důvodu „vyschlé nádrže“. I za to totiž dostane řidič pokutu - na situaci je pohlíženo jako důsledek nedbalosti řidiče, který zastavením ohrožuje nejen sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Zavedl bych i u nás, když vidím, kolik lidí kvůli zastavení na dálnici u nás zemře nebo "alespoň" přijde o nohy....
M91i57l43o51š 12K49o81l66m28a60n
Před dvaceti roky byl v Německu problém na dálnici natankovat, to my jsme byli proti nim supervelmoc s benzinkami.
W79a20l98t67e82r 81D66i45v13i22š
Nenapsal. Je to pravda. Po roce 1989 u nás začaly mimo jiné vznikat benzínky v obrovské míře. Byl to snadný zdroj příjmů, stavební povolení bylo snadné, pumpaři se předháněli v tom, jak dlouho budou mít otevřeno (ustálilo se to na celkem přijatelné době nonstop).
Německo si tenhle moment nezažilo, stavěli a rozvíjeli se tam plynule a tím, že řidiči byli na ten plynulý vývoj zvyklí, tak neměli ani potřebu to nějak skokově měnit. U nás bylo před tím pump vyloženě málo, navíc často s mizernou otvíračkou (pamatuju, jak táta kolikrát řešil, jestli o víkendu natankujeme, protože jediná víkendová pumpa při cestě měla v neděli do tří a to se nám z chalupy ještě nechtělo). Takže skutečně jsme před dvaceti lety měli paradoxně mnohem víc pump a s lepší otvírací dobu než Němci.
M98a28r48e39k 95M32a89l67ý
Myslím, že hustota čerpacích stanic je pořád vyšší u nás než v Německu, aspoň teda na dálnici je tomu tak určitě. Ale problém to není, 50km od jedné benzinky k druhé je v pohodě...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!