Škoda Fabia: benzinová 1,6 za 336 tisíc a další ceny

  11:36aktualizováno  11:36
Základní cena nové malé škodovky je známa od minulého týdne, v úterý ji na autosalonu v Ženevě oficiálně oznámil šéf mladoboleslavské automobilky Detlef Wittig. Známe ceny i ostatních motorových verzí a výbav.

Nová Škoda Fabia | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Nejlevnější verze junior se podle prohlášení mluvčího automobilka Jaroslava Černého nedočkáme. Čtěte...

Zastoupí ji varianta, která se jmenuje jednoduše Fabia a bude vybavená více než stávající "očesaný" junior. Základní fabii půjde koupit pouze s motorem 1,2 44 kW, ve výbavě bude mít ABS, 4 airbagy,  posilovač řízení, imobilizér, úchyty dětských autosedaček ISOFIX. Vadou na kráse je to, že do ní nepůjde téměř nic dokoupit a dostanete do ni jen nejslabší motor. Kromě různých barev interiéru a karoserie a autorádia do ní nic jiného nedoobjednáte.

Kdo bude chtít třeba centrální zamykání a dokonce i koberečky, musí sáhnout po dražších výbavách.

Normálně vybavená fabie bude k mání ve čtyřech stupních: Classic, Ambiente, Sport, Elegance.

Všechny výbavy jsou koupit se všemi motory. Výjimkou je nejvyšší elegance, kterou nelze pořídit se slabší jedna-dvojkou 44 kW.

Fabia s nejsilnějším turbodieselem 1,9 77 kW bude stát v základní verzi Classic 400 900. Nejlevnější nová fabia s motorem 1,6 o výkonu 77 kW vyjde na 335 900, nejdražší varianta Elegance s tímto motorem stojí 404 900.

Fabie dostanou pouze pětistupňové manuální převodovky a za příplatek šestistupňové automaty, za šest stupňů v manuálu se připlatit nedá.

Za šestistupňovou automatickou převodovku se připlácí třicet tisíc, navrch k ní dostanete stabilizační systém ESP a systém kontroly tlaku v pneumatikách.

Škoda Fabia Classic
Výbava Classic obsahuje: ocelová kola 165/ R14, 185/60 R14 (motor 1,6), 195/55 R15 (motor 1,9 TDI), ABS, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, dvě odkládací schránky bez zakrytí, dvoupolohové zakrytí zavazadlového prostoru, posilovač řízení, ESP  pro vozy s automatickou převodovkou, imobilizér, ISOFIX, mechanicky stavitelná zrcátka, osvětlení kufru, , příprava na autorádio (4 repro + anténa) signalizace nezapnutého pásu řidiče,  tónovaná skla, kontrola tlaku v pneumatikách (pouze pro vozy s automatem), výškově stavitelné sedadlo řidiče, dělené zadní sedadlo ...

1,2 HTP 44 kW 

265 900

1,2 12V HTP 51 kW

282 900

1,4 16V 63 kW

310 900

1,6 16V 77 kW

335 900

1,4 TDI 51 kW

360 900

1,4 TDI 59 kW

377 900

1,9 TDI 77 kW

400 900

Za verzi ambiente se připlácí 14 tisíc, za Sport dalších 40 a Elegance 55 tisíc.

Fabia 1,6 77 kW, 5 stupňová manuální převodovka (za 6st. automat + 30 000)
Classic Ambiente Sport Elegance
335 900 349 900 389 900 404 900

Autor:

Nejčtenější

Kopecký: Čeští řidiči jsou šílení. A začíná to v autoškolách

Automobilový závodník Jan Kopecký na tiskové konferenci továrního týmu Škoda...

Tovární jezdec Škody Motorsport Jan Kopecký je nejlepší český automobilový jezdec současnosti. Míní, že čeští řidiči...

Test kamer do auta: opravdu dobrá není žádná

Test kamer do auta

Německý automotoklub ADAC a časopis pro počítačovou techniku c’t testovaly devět palubních kamer. Výsledek: sedm z...

Německé továrny VW přejdou na elektro, Passat vyrobí Škoda v Kvasinách

Volkswagen I.D. Vision

Po roce 2020 se budou v německých továrnách Volkswagenu vyrábět statisíce elektroaut. První bude model ze Cvikova. Z...

Ford hledá partnery pro cestu z mizérie. Jedná s Volkswagenem

Dav návštěvníků a novinářů na autosalonu Auto China v Pekingu během show...

Americký Ford a německý koncern VW s tím mají zkušenosti. Sdílení techniky, platformy a motorů si vyzkoušely desítky...

Nákup auta v zahraničí: za nový vůz se DPH platí v Česku

Koupě špatné ojetiny může pořízení auta značně prodražit 1

Když si koupíte v Německu nebo v jiné unijní zemi nové auto, měli byste se připravit na to, že vás čeká daňové kolečko....

Další z rubriky

Devět z deseti reflexních pásek nevyhovuje předpisům

reflexní páska

Devět z deseti reflexních pásek, které letos zkontrolovala Česká obchodní inspekce, nesplnilo předpisy. Pásky...

Nápady ze startupu Škody: rikša, která nabíjí elektromobil

Mobilní nabíjecí stanice je zařízení připojené za elektrokolo.

Společnost DigiLab, která funguje jako startupový inkubátor nápadů Škody Auto, spustila v Praze pilotní fázi projektu...

Nejhorší silnice je na Blanensku. Nákladní auta tam ničí asfalt i domy

Výmoly: Nejhorší díra republiky 2018

V hlasování řidičů o největší výtluky na silnicích v celém Česku je nejhorší komunikace v obci Lhota Rapotina na...

Najdete na iDNES.cz