Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Fabia: benzinová 1,6 za 336 tisíc a další ceny

  11:36aktualizováno  11:36
Základní cena nové malé škodovky je známa od minulého týdne, v úterý ji na autosalonu v Ženevě oficiálně oznámil šéf mladoboleslavské automobilky Detlef Wittig. Známe ceny i ostatních motorových verzí a výbav.

Nová Škoda Fabia | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Nejlevnější verze junior se podle prohlášení mluvčího automobilka Jaroslava Černého nedočkáme. Čtěte...

Zastoupí ji varianta, která se jmenuje jednoduše Fabia a bude vybavená více než stávající "očesaný" junior. Základní fabii půjde koupit pouze s motorem 1,2 44 kW, ve výbavě bude mít ABS, 4 airbagy,  posilovač řízení, imobilizér, úchyty dětských autosedaček ISOFIX. Vadou na kráse je to, že do ní nepůjde téměř nic dokoupit a dostanete do ni jen nejslabší motor. Kromě různých barev interiéru a karoserie a autorádia do ní nic jiného nedoobjednáte.

Kdo bude chtít třeba centrální zamykání a dokonce i koberečky, musí sáhnout po dražších výbavách.

Normálně vybavená fabie bude k mání ve čtyřech stupních: Classic, Ambiente, Sport, Elegance.

Všechny výbavy jsou koupit se všemi motory. Výjimkou je nejvyšší elegance, kterou nelze pořídit se slabší jedna-dvojkou 44 kW.

Fabia s nejsilnějším turbodieselem 1,9 77 kW bude stát v základní verzi Classic 400 900. Nejlevnější nová fabia s motorem 1,6 o výkonu 77 kW vyjde na 335 900, nejdražší varianta Elegance s tímto motorem stojí 404 900.

Fabie dostanou pouze pětistupňové manuální převodovky a za příplatek šestistupňové automaty, za šest stupňů v manuálu se připlatit nedá.

Za šestistupňovou automatickou převodovku se připlácí třicet tisíc, navrch k ní dostanete stabilizační systém ESP a systém kontroly tlaku v pneumatikách.

Škoda Fabia Classic
Výbava Classic obsahuje: ocelová kola 165/ R14, 185/60 R14 (motor 1,6), 195/55 R15 (motor 1,9 TDI), ABS, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, dvě odkládací schránky bez zakrytí, dvoupolohové zakrytí zavazadlového prostoru, posilovač řízení, ESP  pro vozy s automatickou převodovkou, imobilizér, ISOFIX, mechanicky stavitelná zrcátka, osvětlení kufru, , příprava na autorádio (4 repro + anténa) signalizace nezapnutého pásu řidiče,  tónovaná skla, kontrola tlaku v pneumatikách (pouze pro vozy s automatem), výškově stavitelné sedadlo řidiče, dělené zadní sedadlo ...

1,2 HTP 44 kW 

265 900

1,2 12V HTP 51 kW

282 900

1,4 16V 63 kW

310 900

1,6 16V 77 kW

335 900

1,4 TDI 51 kW

360 900

1,4 TDI 59 kW

377 900

1,9 TDI 77 kW

400 900

Za verzi ambiente se připlácí 14 tisíc, za Sport dalších 40 a Elegance 55 tisíc.

Fabia 1,6 77 kW, 5 stupňová manuální převodovka (za 6st. automat + 30 000)
Classic Ambiente Sport Elegance
335 900 349 900 389 900 404 900

Autor:




Nejčtenější

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.