Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Karoq v předprodeji. Základní cenu zatím neprozradili

  12:20aktualizováno  12:20
Škoda zahajuje předprodej své nejdůležitější letošní novinky. Zatím ovšem uveřejnila jen ceny vyšších verzí modelu Karoq. Pokud z nich zkusíme odhadnout cenu nejlevnějšího provedení, dostáváme se k částkám kolem 470 tisíc.

Stejně jako u ostatních modelů nabídne Škoda v případě Karoqu tři základní výbavové stupně: Active, Ambition a Style. Značka v rámci zahájení předprodeje oznámila ceny pouze výbavy Ambition a Style. Ceny základního výbavového stupně Active automobilka oznámí později, pravděpodobně v září na autosalonu ve Frankfurtu, kde si model odbude oficiální autosalonovou premiéru. Start prodeje je naplánovaný na 18. října, kdy mají k dealerům dorazit první auta.

S prvními cenami prodejci už dostali výrobní programy, objednaná auta tedy mohou zadávat do výroby. Prozatím není na oficiálních stránkách značky spuštěný konfigurátor, nedočkavci tedy musí k dealerovi.

Prozatím nejlevnější Karoq, který se dá objednat, stojí 529 900 korun, má pod kapotou litrový tříválec 1,0 TSi s výkonem 85 kW a prostřední výbavu Ambition (co v ní je, čtěte v boxu).

Z prozatím uveřejněných cen můžeme zkusit odvodit základní cenu modelu. Redakce iDNES.cz už před časem oslovila odborníky a dealery, aby základní cenu odhadli, nejnižší tip byl 450 a nejvyšší kolem 500 tisíc korun (více čtěte zde).

Karoq se v nabídce Škody zařadí vedle octavie, u které je cenový rozdíl mezi základní výbavou a stupněm Ambition obvykle 56 tisíc korun, ovšem v případě nejzákladnějšího motoru je to o pět tisíc víc. Pokud uplatní stejný model automobilka také při stanovení ceny Karoqu, dá se čekat startovací cena lehce pod 470 tisíc. Přesně to vychází na 468 900 korun, což byla donedávna stejná cena, za kterou Seat nabízel model Ateca, který je dvojčetem Karoqu, nyní Španělé ještě o dva tisíce zlevnili.

Nejsilnější TDI s 4x4 a DSG až příští rok

V předprodeji je pro Škodu Karoq na výběr ze čtyř pohonných jednotek. „Všechny agregáty jsou přeplňované turbodmychadlem a mají přímé vstřikování paliva, systém Start-Stop a rekuperaci brzdné energie,“ uvádí Vítek Pelc ze Škody Auto.

Druhým benzinovým motorem je nový čtyřválec 1,5 TSI s výkonem 110 kW, ten startuje zatím na ceně 574 900 Kč.

Fotogalerie

Turbodiesely mají objem 1,6 a dva litry. Slabší TDI s 85 kW, pohonem přední nápravy a manuální šestistupňovou převodovkou je za cenu od 579 900 Kč. Motor 2.0 TDI/110 kW s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou převodovkou je za cenu od 669 900 Kč.

„Dvouspojkové automatické převodovky DSG se sedmi převodovými stupni jsou na přání k dispozici pro všechny motory za příplatek 50 000 Kč,“ dodává Pelc. Verze s motorem 2.0 TDI o výkonu 140 kW ve spojení s pohonem všech kol a DSG přijde v první polovině roku 2018.

Výbavy

Prostřední výbava Ambition obsahuje mimo jiné sedm airbagů, dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+ a digitálním příjmem DAB, dešťový senzor a Light Assist, zadní parkovací senzory, 16palcová kola z lehkých slitin, tempomat s omezovačem rychlosti, asistent rozjezdu do kopce a vyhřívaná přední sedadla, loketní opěrku s 12V zásuvkou, přípravu pro tažné zařízení nebo podélné střešní nosiče. Pro dieselové motory je ve standardní výbavě systém příhřevu motoru.

Paket Ambition Plus pak za 15 000 Kč přidává například LED hlavní světlomety s funkcí AFS a LED mlhovými světlomety či rezervní kolo.

Vrcholný výbavový stupeň Style (od 584 900 Kč) obsahuje nad rámec výbavy Ambition například LED hlavní světlomety a mlhovky, navigační infotainmentový systém Amundsen s osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný MaxiDot displej, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, systém bezklíčkového vstupu a startování KESSY, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin či zatmavená okna Sunset. Standardem je také systém rozpoznání únavy řidiče, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant či stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket.

Zvýhodněný paket Style Plus přidává za 23 600 Kč variabilní zadní sedadla (systém VarioFlex), čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru.

Pro výbavu Style jsou dále k dispozici pakety výbav na přání. Paket Multimedia obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým kapacitním dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, komfortní telefonování s bezdrátovým dobíjením telefonu, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. Cena paketu je 26 000 Kč.

Za 17 000 Kč je možno zvolit také Paket Comfort s ovládáním víka zavazadlového prostoru mávnutím nohou pod zadním nárazníkem, volbou z pěti jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaným klíčkem s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paketem s ambientním osvětlením interiéru včetně LED proužků ve dveřích a palubní desce.



Témata: Škoda, Škoda Karoq, Seat


Nejčtenější

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Seat Leon
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test

Často vyzdvihovanou předností SUV má být dobrý výhled ven. Pravda, ze sedačky, která je výš než u ostatních aut, vidíte provoz jinak, někdo má dojem většího...  celý článek

Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nového kompaktního SUV Karoq v závodě...
Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce podle odborářů přesunout výrobu následníka modelu Superb do Německa. Důvodem má být velká poptávka po vozech...  celý článek

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Další z rubriky

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.