Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Škoda Kodiaq už se prohání po Česku téměř bez maskování

aktualizováno 
Kodiaq se ukazuje na veřejnosti oficiálně zatím jen v maskovacím převleku. Ale prototypy najíždějící poslední testovací kilometry kvůli finálnímu ladění detailů, už kamufláž postupně odkládají. Čtenářka iDNES.cz Pavla Venturová natočila novou škodovku na dálnici ve středních Čechách s minimálním maskováním.

Novému modelu prý škodováci říkají důvěrně „škodiaq“, auto se v plné parádě představí ve světové premiéře 1. září v Berlíně.

Kodiaq je prostorný a dobře odladěný

Svezlí jsme se s prototypem nové škodovky

Kodiaq je pilířem nové strategie značky do roku 2025 - více čtěte zde.

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Maskovaný prototyp Škody Kodiaq

Ručně stavěné prototypy teď najíždějí testovací kilometry kvůli vychytání posledních much. Auto je už hotové a v Kvasinách na Rychnovsku se na něj připravuje nová výrobní linka. Sériová produkce má odstartovat 10. října.

Prototyp, který natočila Pavla Venturová, má jen malé maskování. Na videu je vidět tvar světel, na přídi jsou ovšem úplně zakrytá menší oddělená světla mlhovek, která budou charakteristickým poznávacím znakem nové škodovky. Světla jsou pod velkými lampami vedle krytek ostřikovačů světel (ty jsou na videu zřetelně vidět).

V maskovacích převlecích dnes testují automobilky své prototypy v průběhu vývoje, kdy je třeba najezdit kilometry v běžném provozu. Aby neodhalily vzhled předčasně, kryjí karoserie různé panely z plastu a dalších materiálů. Dnes jsou velmi populární různé polepy se speciální texturou, která jakoby divákovi tančila před očima, hůře se pak rozpoznávají prolisy a linie karoserie. Právě takový převlek měl na sobě i kodiaq, který byl o uplynulém víkendu zpestřením závěrečné etapy cyklistického závodu Tour de France (více zde).





Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.