- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Německu tu Oktávii 1,2TSI dostanete za nějakých 13 tis. EUR.
Je to hned za hranicemi.
Pro platbu v Kč je třeba počítat tak 380 tis Kč, s poplatky za vekslování v bance.
Takže to není článek o Octávii, ale o daních a poplatcích v různých zemích.
V tom Tunisu to moc nesedí, cena je jistě vysoká ale přepočet na Kč je nějakých 626000,-. Pokud jsou i ostatní ceny přepočteny takhle špatně tak je celý článek na nic.
Docela zajímavé jsou africké ceny.. Člověk by čekal, že budou nějakým způsobem reflektovat kupní sílu trhu .. Ale očividně ne. Docela by mne zajímalo kdo Octavii na Tuniskem trhu jako novou koupí..
On je rozdil v cene od vyrobce a v cene prodejce. Zkuste treba porovnat ceny vetsich vozu v Nemecku a sousednim Rakousku. 10 000 € dane z luxusu neni u vozu t.zv. Premiumklasse v Rakousku zadnou vzacnosti.
Nechápu jak si někdo může koupit auto velikosti Octavie s motorem co má obsadil 1.0 nebo 1.2
Tak ten motor ma o 50% vyssi vykon a kroutak nez drive bezny zaklad 1,6 atmosfericky....
v lednu 1991 jsem měl tu čest si přečíst časopis ADAC, kde byla několikastránková úvaha o SAABu 900 ..pokud se dobře pamatuji....prodával se v Německu za 42 000 DM a ve ŠVÉDSKU ZA POLOVINU.......
o několik let později se rozeběhly reexporty s VW, a vozily se z Španělska,kde byly o tolik levnější, že se lidem vyplatilo je přivést zpět do SRN a dát na ně 30% slevu oproti stejným voz, prodávaným přím o v SRN.....a ještě na tom vydělali...........tolik tedy k tomuto tématu, o jehož kvalitě málokdo skutečně přemýšlí........jak vidím jsou zde samí ekonomové z mezinárodního obchodu, kterým je v této debatě vše jasné..........bohužel.........
Ten casopis ale urcite nebyl ADAC Motorwelt. Tam se totiz zadne nekolikastrankove uvahy nikdy nevyskytovaly, natoz ceny. Cenu si toturcuje iz vzdy prodejce. takze ji zadany "ADAC casopis" nemuze vedet.
To srovnani mi nejak nesedi. Opravdu jste srovnavali cenu uplne stejne vybavenych aut?
A nemyslim jen podle prospektu ci oznaceni.
Ale ani náhodu, ani motorizace jim sedět nemůže
Koupíte ji totiž od 417 900 Kč (1.0 TSI 85 kW), ve většině zemí je ale základní motorizací 1.2 TSI, která v Česku není v nabídce.
Něco pro SKODAfans:
https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/auto/skoda-rapid-test-hodnoceni_1712141620_mos
Ano. Uvádím výtah z hodnocení....
Chválí zejména prostornost vozu a spotřebu. Auto má podle něj dostatek místa na to, aby se i vysocí lidé cítili pohodlně a úložný prostor stačí i pro set golfových holí. Provozní náklady jsou podle něj nízké, ať už si lidé zvolí jakýkoliv model.Dobré hodnocení si odnesla také spolehlivost a bezpečnost vozu.
To mi stačí
Škoda auto-100 000 zákaznických objednávek během jediného kalendářního roku v České republice