Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Octavia II Combi: potvrzeno

  10:02aktualizováno  10:02
O den dříve, než automobilka původně zamýšlela, pronikly na veřejnost oficiální fotografie nové Octavie Combi. Kufr bude mít opravdu 580 litrů objemu, narozdíl od původních informací však kombík naroste také do délky a šířky. Na živo bude k vidění na podzimním autosalonu v Paříži.

Na internetových stránkách automobilky byly dnes uveřejněny oficiální informace a fotografie.

Oproti předchůdkyni má nová generace Octavie Combi o něco více skloněné zadní okno.

Záď tak působí dynamičtěji, v tomto případě jde elegance na úkor kufru - kolmější záď "staré octavie" je z praktického hlediska využitelnější.

Do délky narostl nový kombík o 59 mm na celkových 4572 mm a svého předchůdce předčí také šířkou 1769 mm (+38 mm) a výškou 1467 mm (+ 10 mm).

Chalupáři těšte se!
Nová Octavia Combi také nabízí ještě větší zavazadlový prostor než původní provedení – v základním uspořádání pojme až 580 l zavazadel.

Sklopením zadních sedadel (opěradla i sedáky jsou sklopné a dělené v poměru 1/3 a 2/3) lze vytvořit nákladový prostor o objemu až 1620 litrů!

Původní článek najdete ZDE

Nabídka pohonných jednotek bude totožná s liftbackem, na výběr bude z motorů: zážehových 1.4 MPI/55 kW, 1.6 MPI/75 kW, 1.6 FSI/85 kW a 2.0 FSI/110 kW, nebo ze dvou dieselů 1.9 TDI-PD/77 kW a 2.0 TDI-PD/103 kW.

Nemění se ani nabídka převodovek, kromě standardních pěti- a šestistupňových převodovek bude ke všem motorům (kromě 1.4 MPI/55 kW) možné zvolit šestistupňový automat a ke vznětovým motorům dvouspojkovou převodovku DSG.

Cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi u staré octavie činil 50 - 60 tisíc korun, druhá generace se této strategie bude pravděpodobně držet také. Na nový kombík z Mladé Boleslavi si tedy připravte asi 480 tisíc Kč.

Autoři: ,




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.