Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čtyři oči už má i Octavia Scout. A vyhřívaný volant k tomu

  12:11aktualizováno  12:11
Nové tváře s extravagantními dvěma páry světel se dočkala i Octavia Scout. Oblíbené provedení, které v nejostřejším verzi se 184koňovým turbodieselem trochu „leze do zelí“ stejně omotorované Octavii RS, dostává nové prvky výbavy.

Škoda Octavia Scout s novou tváří | foto: Škoda Auto

Po liftbacku, kombi a nejrychlejší variantě octavie, provedení RS, se představuje i oblíbená verze Scout. Kromě nové přídě s dvěma páry světel (může mít i Full-LED) navazujících na rozšířenou masku má jinak profilovanou kapotu, modifikované mlhovky a upravenou grafiku koncových světel.

Motory pro Octavii Scout

  • 1,8 TSI: 132 kW (180 k), maximální rychlost 216 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s
  • 2,0 TDI: 110 kW (150 k), maximální rychlost 207 km/h, 0 – 100 km/h za 9,1 s
  • 2,0 TDI: 135 kW (184 k), maximální rychlost 219 km/h, 0 – 100 km/h za 7,8 s

Modernizovaná verze bude v nabídce se třemi motory a vždy pohonem všech kol s elektronicky řízenou lamelovou spojkou Haldex. Zajímavé je srovnání s verzí RS se stejným pohonem (184 koní, 4x4, DSG): sportovní RS ve verzi 4x4 s má o dost vyšší maximální rychlost než scout (232 versus 219 km/h), zrychlení je ovšem plně srovnatelné (RS 7,7 s, Scout 7,8 sekundy).

Scout má oproti standardnímu kombíku o tři centimetry zvýšený podvozek a další doplňky, díky kterým se může odvážit mimo silnici. „Součástí sériové výbavy je také paket pro špatné cesty s plastovým zakrytováním částí podlahy včetně, brzdového a palivového vedení pod vozem,“ uvádí Zbyněk Straškraba ze Škody Auto. „Součástí sériové výbav je elektronická uzávěrka diferenciálu EDS, která zaručuje stabilní rozjezd na nezpevněném povrchu a je aktivní na přední i zadní nápravě.“

Fotogalerie

Pro sjíždění svahů na nezpevněném povrchu má scout funkci Offroad, která bez zásahu řidiče udržuje konstantní rychlost a s pomocí samočinných zásahů brzdového systému pomáhá bezpečnému sjíždění svahů. Oproti obyčejnému provedení má scout větší nájezdové úhly – 16,6 stupňů vzadu a 14,5 stupňů vpředu.

Novinkou v interiéru je kromě nového infotainmentu a asistenčních systémů vyhřívaný volant a sedadla se speciální potahovou látkou, která zvyšuje prodyšnost.





Nejčtenější

Seat Leon
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test

Často vyzdvihovanou předností SUV má být dobrý výhled ven. Pravda, ze sedačky, která je výš než u ostatních aut, vidíte provoz jinak, někdo má dojem většího...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Další z rubriky

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Mazda CX-5 2.2 D 2015 · 4x4,CZ
Mazda CX-5 2.2 D 2015 · 4x4,CZ

r.v. 2015, naj. 78 400 km, diesel
600 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.