Diskuze
Se Škodou Yeti je konec, ve skladech je 600 aut
Děkujeme za pochopení.
L37u31c77i60a31n 91P17a41p57a14z32i63a69n
Ale jaký konec, když se v Rusku nadále vyrábí a dokonce konec není stanoven. Tak kdo bude mít nadále zájem, tak si může snad objednat ruský výrobek a dovést ho sem.
J62i41ř80í 72S11c74h40w60a35c30h
....Podle Pelce už je nyní jasné, že v Rusku ukončí výrobu modelu ve specifikaci pro evropské trhy ve 34. nebo 35. týdnu, to jsou poslední dva týdny srpna.....
Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-csq-/automoto.aspx?c=A170509_103116_automoto_fdv
P72e21t52r 39Č28e22r14v76e16n44ý
Chtělo by to nějaké nařízení EU, že by automobilky mohly nahrazovat původní model nástupcem tak nejdřív po deseti letech. A k tomu bych zakázal ty zbytečné a předražené facelifty. Přestala by pak honba za novými "moderními" tvary a dost by se ušetřilo. Vývoj by se pak mohl soustředit na zdokonalování toho stávajícího modelu po kvalitativní stránce. Aby nic nevrzalo a aby auto bylo spolehlivé. Vše v zájmu spotřebitele
J93i38ř45í 91K48o81c32u82r50e42k
Kupředu levá, zpátky ni krok!
Že ta výobní linka nemá životnost 10 let a bude tak vyrábět zmetky? NEZÁJEM, stojařina je buržoazní pavěda.
P19e19t70r 46Č11e80r83v83e54n62ý
Co na těch benzinových autech chtějí ještě vylepšovat? Je naprosto zbytečné každých pár let předělávat stávající dobře prodejný model. Snad jen ten motor přizpůsobit nové legislativě...
Yeti byl výjimečný. Koncept SUV na malé platformě - ideální pro živnostníky. Esteticky dobře zvládnutý a díky krabicovitému tvaru i ideálně využitý prostor. Vývoj aut stojí hrozný prachy a to se pak odráží v ceně. Kdyby se jeden model vyráběl 10 a více let, hodně by se mohlo ušetřit.
Podívejte se, Porsche také nepodléhá módním trendům a vypadá pořád stejně. Nikomu to nevadí. Jde na dračku Navíc výrobci přináší obrovskou marži.
J91a20r63o49s16l37a47v 38A29d32a53m53e75c
Tak si ho přečtěte , cituji :
" Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy, zdaleka nejvíce jich ale bylo u nejmenších motorů 1.2 TSI vyrobených do léta 2011. Od počátku výroby (podzim 2009) se to nezdá jako velký časový úsek, obsáhl však obrovské množství koncernových modelů, v řadě z nich pak dokonce tvořil nejprodávanější motorizaci. "
Pro ty méně chápavé - 1,2 TSI byl často použit u modelu Yeti a byl to vcelku nespolehlivý motor, už jen pro jeho řetězový rozvod. A motor je překvapivě hlavní součástí auta. Vím, že je to pro fandy německého koncernu špatně stravitelné, ale opravdu nemám rád zboštění obyčejných , běžně poruchových a lehce předražených aut.
Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart
J72i51ř92í 14S41c82h26w27a83c32h
takže stačí vyhnout se motorům starším 6 let....
věta ...."Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy" ....(ve 3 roky starém článku) je dnes poněkud irelevantní....
T93o59m35á21š 42B18a42u90e64r
Tedy na rozdíl od Roomsteru je Yeti do posledních chvil oblíbený. Roomster přestali vyrábět pro nezájem kupujících, takže to srovnání s Yetim nesedí. Ten nový Qoqoq ale bude za pouhých 500.000 Kč už na novějším podvozku a také s kvalitnějším supermotorem - tříválcem 1,0 TSI
J56a82n 89T47a80r38a69b47a
Toq jeq svobodnouq colbouq každéhoq soudruhaq, jestliq siq toq objednáq sq tříválcemq neboq sq motoremq.
J43a46n 30Š61e26d81ý
aneb co se libi a dobre se prodava, zrusima a budeme vyrabet misto toho auto, ktery vyrabi vsichni ....Skodovka je proste marna cim dal vic :/
K35a47r60e77l 19M92a45z64a82č
Karoq - aha, tak to je ten smajlík na zvracení. Konečně to vím. To jméno je fakt strašný.
P60e63t43r 69B95á42č20a
Kdyby jenom jmeno, hlavne to auto samotny.
M67a69r52c17e94l 19S23t59a59r53ý
stejně, když si to vezmete, normální auta "západního" standardu (po éře 105-ek a Favoritů) začala Škoda dělat teprve před dvěma dekádami a to tehdy měla jen 2 modely - Felicia a Octavia
a dnes ta dříve vysmívaná automobilka má 7 modelů + speciální verze, vyváží 90% produkce, 50% aut dělá mimo ČR a v Evropě prodá skoro tolik co tradiční Fiat a třeba víc než Toyota a jiní japončíci nebo i víc než Citroen a SEAT...
P56e79t50r 85M56a31r77e77č10e72k
Jistě , ale do značné míry to je tím, že všichni vědí že to je překabátěný VW.
M81i39c33h96a28e90l 10K39a82d47e68r73a15v32e77k
Z pohledu dopravce opět špatná zpráva.Auto bude vetší a širší.Ale jinak se mi Karoq líbí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...