Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Přezka na pásek pro bugattisty. Za 1,7 milionu

aktualizováno 
Když máte přes třicet milionů na auto, nějaký ten milion za módní doplněk vás nezruinuje. Bugatti patří mezi NEJ auta světa. K tomu přezka na pásek v ceně osmi fabií tak nějak patří. Doplňků k "bugattce", za které utratíte miliony, je k mání víc. Co třeba vodní dýmku?

Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové oceli a titanu. | foto: rolanditen.com

Přezka je společným dílem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena, který přezky vyrábí stejným způsobem jako slavné švýcarské hodinky. Přezka dostala kryty ze safírového skla a pod nimi stovku ručně vyrobených součástek ze zlata, nerezové oceli a titanu.

Každý z dílů je ručně leštěný a na montáž dohlíželo jedno ze specializovaných hodinářství v Ženevě. Spona dovoluje lehce nastavovat délku pásu pomocí jednoduchého ovladače s minimálním třením.

Fotogalerie

Produkce přezky je omezená na 44 kusů rozdělených do čtyř sérií po 11 kusech. Zatím byly představeny dvě sady, první z bílého a druhá z růžového zlata. Cena jedné přezky je vyčíslená na jeden milion a 690 tisíc korun.

Luxusní a pořádně drahé výrobky k Bugatti už tradičně patří, nedávno automobilka představila speciální vodní dýmku, kterou pro ni vyrobila firma Desvall. 

Osmdesát centimetrů vysoká "šiša" má moderní design, je vyrobená ze skla, karbonových vláken a ručně šité kůže a stojí 2,1 milionu. Výroba je omezená na speciální edici 150 kusů.

Přezka pásku je společným výrobkem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena.

Většina toho, na co Bugatti sáhne, zkrátka musí mít svoji cenu. Například čisticí houbička na zadní, jinak nedosažitelné sklo veyronu stojí téměř milion korun a cenu nesníží ani fakt, že ji v nejrychlejším supersportu není kam dát a majitel si ji musí schovat v garáži. Více o houbě na tyči za milion si přečtěte si ZDE

V Česku už jsou dva

Před koncem loňského roku Bugatti oznámilo, že prodalo jubilejní čtyřstý veyron. Produkci už značka vlastněná koncernem VW předem naplánovala na 450 kusů. V Čechách jsou k vidění zatím dva kusy.

První, který se zde objevil už v roce 2007, koupil jako nový Radim Passer, jeden z největších českých stavebních a realitních podnikatelů (více informací ZDE). 

Druhý kousek, koupený z druhé ruky v Německu, je v Česku od roku 2011. Fotografie ze silvestrovské vyjížďky další z perel českých garáží:

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
V Česku jezdí dvě Bugatti Veyron. První koupil majitel nové v roce 2007, druhé...
Design Bugatti Veyron je dílem slovenského designéra Jozefa Kabaně, který je...

Autor:




Nejčtenější

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to byl extrémní závod v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový byl závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově. Letos se konal...  celý článek

Další z rubriky

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Řidiči od ledna zaplatí „pokutu“ za každý den bez povinného ručení

Na nepojištěné řidiče se od ledna znovu chystá bič. Česká kancelář pojistitelů od nich bude vymáhat příspěvek za každý den bez povinného ručení. Poslanci toto...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.