Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Přezka na pásek pro bugattisty. Za 1,7 milionu

aktualizováno 
Když máte přes třicet milionů na auto, nějaký ten milion za módní doplněk vás nezruinuje. Bugatti patří mezi NEJ auta světa. K tomu přezka na pásek v ceně osmi fabií tak nějak patří. Doplňků k "bugattce", za které utratíte miliony, je k mání víc. Co třeba vodní dýmku?

Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové oceli a titanu. | foto: rolanditen.com

Přezka je společným dílem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena, který přezky vyrábí stejným způsobem jako slavné švýcarské hodinky. Přezka dostala kryty ze safírového skla a pod nimi stovku ručně vyrobených součástek ze zlata, nerezové oceli a titanu.

Každý z dílů je ručně leštěný a na montáž dohlíželo jedno ze specializovaných hodinářství v Ženevě. Spona dovoluje lehce nastavovat délku pásu pomocí jednoduchého ovladače s minimálním třením.

Fotogalerie

Produkce přezky je omezená na 44 kusů rozdělených do čtyř sérií po 11 kusech. Zatím byly představeny dvě sady, první z bílého a druhá z růžového zlata. Cena jedné přezky je vyčíslená na jeden milion a 690 tisíc korun.

Luxusní a pořádně drahé výrobky k Bugatti už tradičně patří, nedávno automobilka představila speciální vodní dýmku, kterou pro ni vyrobila firma Desvall. 

Osmdesát centimetrů vysoká "šiša" má moderní design, je vyrobená ze skla, karbonových vláken a ručně šité kůže a stojí 2,1 milionu. Výroba je omezená na speciální edici 150 kusů.

Přezka pásku je společným výrobkem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena.

Většina toho, na co Bugatti sáhne, zkrátka musí mít svoji cenu. Například čisticí houbička na zadní, jinak nedosažitelné sklo veyronu stojí téměř milion korun a cenu nesníží ani fakt, že ji v nejrychlejším supersportu není kam dát a majitel si ji musí schovat v garáži. Více o houbě na tyči za milion si přečtěte si ZDE

V Česku už jsou dva

Před koncem loňského roku Bugatti oznámilo, že prodalo jubilejní čtyřstý veyron. Produkci už značka vlastněná koncernem VW předem naplánovala na 450 kusů. V Čechách jsou k vidění zatím dva kusy.

První, který se zde objevil už v roce 2007, koupil jako nový Radim Passer, jeden z největších českých stavebních a realitních podnikatelů (více informací ZDE). 

Druhý kousek, koupený z druhé ruky v Německu, je v Česku od roku 2011. Fotografie ze silvestrovské vyjížďky další z perel českých garáží:

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
V Česku jezdí dvě Bugatti Veyron. První koupil majitel nové v roce 2007, druhé...
Design Bugatti Veyron je dílem slovenského designéra Jozefa Kabaně, který je...

Autor:



Nejčtenější



Další z rubriky

Vyznáte se v typech karoserií? S naším přehledem se z vás stane profík

Opel Astra Sports Tourer

Kombík od kabrioletu pozná snad každý. Víte však, co je třeba landaulet, nebo jak se liší roadster od targy? Přinášíme...

Čína zruší povinnou účast domácích značek na výrobě cizích aut

Výroba octavií v čínském Ningbo nedaleko Šanghaje. Zbrusu nová továrna otevřela...

Čína do roku 2022 zruší limity pro podíl zahraničních investorů ve firmách v automobilovém sektoru a umožní jim tak...

VIDEO: Hasič popisuje, jak se rozstřihává auto

Hyundai Tucson upravený pro výcvik hasičů

Sloupek čelního skla pod střechou, ten prostřední kousek nad horním úchytem bezpečnostního pásu, ty se stříhají taky. A...

Najdete na iDNES.cz