Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tohle je první yeti. Výroba nové škodovky už jede

  10:00aktualizováno  10:00
V úterý sjel z montážní linky Škody v Kvasinách první sériový kus yetiho. S pátým modelem chce mladoboleslavská automobilka okusit terén. První vyrobený yeti má modrou barvu nazvanou Aqua a jeho všechna čtyři kola pohání benzinový přeplňovaný motor 1.8 TFSI s výkonem 160 koní. SLEDUJTE VIDEO: YETI V AKCI

První sériová Škoda Yeti | foto: Škoda Auto

Sériové výrobě předcházela řada zkoušek. Jedna z posledních fází testování proběhla také u norského Osla. Testování se účastnil také redaktor MF DNES. První test Škody Yeti ČTĚTE ZDE

"Lokalita nabízí na relativně krátkém úseku celou řadu různých povrchů a silnic odpovídajících většině běžných komunikací ve všech evropských a klíčových mimoevropských zemích," vysvětluje tiskový mluvčí Škody Evžen Krauskopf.

Vývojáři měli poslední možnost v Norsku ověřit důležité systémy yetiho, mimo jiné nastavení systému jízdní stability, topný výkon ventilační soustavy nebo klimatizaci. "Testy tak na malém prostoru poskytují obraz o souhře všech řídících jednotek, nastavení podvozku, akustickém komfortu a také sladěnosti off-road systémů," dodává Krauskopf.

V terénu yeti testoval chování vozu na lesních cestách a extrémní sjezdy a výjezdy, spojené s novou funkcí asistent sjezdu z kopce, která řidiči pomáhá bezpečně překonat prudká klesání.

YETI V TERÉNU

Nové škodovce pomáhá spousta elektroniky - více ZDE

Autor:


Nejčtenější

Uhýbejte vpravo. Pravidla pro průjezd sanitek se změní od října

Nový způsob řazení v jízdních pruzích při průjezdu policie, hasičů a záchranářů.

Řidiči v kolonách budou muset nově uvolnit vozům policie, hasičů a záchranářů prostor mezi levým a přiléhajícím jízdním...

Vstupní bránu do Itálie čekají po pádu mostu kolony a dopravní katastrofa

Ponte Morandi v Janově na archivním snímku

Zborcení mostu v Janově je nejen tragédií pro všechny, které pád přímo zasáhl a poškodil, ale i katastrofou pro město....



Milovník betonu. Morandiho mosty jsou krásné, ale moc nevydrží

04

Vzděláním inženýr, duchem architekt. Riccardo Morandi patřil k nejvýznamnějším italským tvůrcům 20. století, díky své...

Kečupgate: nová aféra Volkswagenu startuje v kantýně

Kečup, který se podává k párkům v kantýnách Volkswagenu v německém Wolfsburgu.

Volkswagen stála aféra dieselgate, od které zanedlouho uplynou tři roky, miliardy eur. Někteří bývalí členové...

Škoda Fabia lépe vypadá a má už jen litrové motory

Škoda Fabia s novou tváří

Škoda Fabia přichází do prodeje v modernizovaném provedení. Za ceny od 279 900 Kč nabízí vylepšený vzhled, standardně...

Další z rubriky

Vstupní bránu do Itálie čekají po pádu mostu kolony a dopravní katastrofa

Ponte Morandi v Janově na archivním snímku

Zborcení mostu v Janově je nejen tragédií pro všechny, které pád přímo zasáhl a poškodil, ale i katastrofou pro město....

Autovychytávky: Dominik bojuje s horkem, lednici nakonec ocenili chodci

Otestovali jsme autochladničku. Posloužila i jako krámek se zmrzlinou

Lednice původně určená do kufru auta se dá využít i jinak, redaktor iDNES.cz Dominik Vršanský to vyzkoušel. Největší...

Elektřiny pro auta do zásuvky bude málo, musí vyrůst jaderné elektrárny

Závod elektromobilů Wave 2017

Automobilky a politici se vzájemně plácají po zádech, jak skvělá bude budoucnost dopravy v podobě elektromobilů. Ale...

Najdete na iDNES.cz