Diskuze
Méně aut, více služeb. Volkswagen vymýšlí budoucnost dopravy
Děkujeme za pochopení.
J86a71k14u96b 36S32e18k20e63r63a
Smutné je, že to nemá s komfortem či svobodou vůbec nic společného. Znamenalo by to, že by se člověk stal už úplným otrokem korporací a bez nich by se už ani nikde nedostal.
Pak by už opravdu jen chyběl systém občanských kreditů (rici třeba v Německu: náš sultán je kreten - 100 kreditů a měsíc nikam nejedete).
I30v70o 61N26a32v91r41á75t53i19l
Mně je celkem jedno, kdo mi prodá příští auto. Nijak netrvám na tom, aby v nabídce byl i VW
D87a75v53i54d 16K95n25a43p39e15k
Šéf koncernu Matthias Müller při prezentaci doslova prohlásil, že je cílem automobilky dostat z ulic měst přebytečná auta. „Jedno po druhém, chceme, aby aut v ulicích měst ubývalo a města se tak navrátila do rukou lidí,“ prohlásil Müller.
Tomu říkám podřeavat si pod sebou větev. Být akcionářem VW, asi bych začal prodávat akcie.
D36a66v52i81d 18K95n33a27p63e76k
Všechny tyto sdílené věci budou podle troskotat na tom, že lidé se k cizímu majetku chovají jinak než ke svému, pokud je nikdo nekontroluje. Takže tato autonomní auta budou špinavá jako prasata, smrdět od kouře atd.
D25a36v59i31d 65K11n52a79p14e39k
Dobré fantasmagorie - něco podobného se v literatuře označuje jako sci-fi.
T44o20m53á36š 98L90e81k67n51e92r
Domnívám se, že sdílená auta narazí na neochotu lidí zapojit se do služby. Automobilky si sdílením podřezávají vlastní větev, neboť by jim teoreticky jedno vyrobené sdílené auto mohlo sebrat X platících zákazníků pro klasický vůz. Z toho vyplývá, že cena služeb sdílení bude muset být nastavena vysoko, ale zase tak, aby byla akceptovatelná pro zákazníky. A k tomu dle mého názoru jen tak nedojde. V Praze existuje nyní carsharing v podstatě za hubičku, ale jak moc je využíván? Marginálně...
M17a85r40t81i62n 28S79e18d35o68n24a
Protože mistni naturel - lide po sobe nechaji nepořádek, nedodrzuji domluvena pravidla, nekdy z vozu něco vezmou (lekarnicka, tazne lano, atd.). V Nemecku je kultura jina, proto tam carsharing funguje lepe. Navíc CR je země chataru, o víkendech by byl o vozy vetsi zajem.
M21a76r92t61i25n 32B88e14r53a44n
Dřív nebo později to nastat muselo - redukce aut na silnici. S tím rozhodně souhlasím. Jaká ale opravdu bude alternativa, to ukáže teprv čas a ochota lidí myslet i na něco důležitějšího, než je vlastní pohodlí...
J50o59s21e82f 18Š50o29l48t12e81s
Ani ne. Tohle je spíš o autonomii, bez ohledu na způsob pohonu.
T77o69m61á32š 42H60a74a82s
Volant a šaltrpáka budou aspoň za příplatek? Já teda nevím, ale dost důležitou věcí na řízení auta pro mě je to, že mě to baví. A myslím, že to tak asi nebudu mít sám. Představa, že si sednu do auta, kde není žádný ovládací prvek a ono to samo někam jede je teda strašná.
J67o92s62e97f 57Š77o85l11t88e16s
Podle mě bude volant a dva pedály v autě ještě hodně dlouho, byť třeba s možností jejich zasunutí a schování.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...